Skip to content

פרקליטות המדינה סגרה את תיק החקירה כנגד גיל שפר

הפרקליטות הודיעה לבא כוחו של הבכיר לשעבר בלשכת נתניהו וקונסול הכבוד ביפן כי תיק החקירה המחשיד אותו במעשה מגונה לכאורה באמנית, נסגר עקב חוסר ראיות מספקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות המדינה הודיעה היום (שלישי) לפרקליטיו של גיל שפר בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה שנחקר גם בפרשת מעונות ראש הממשלה, כי תיק החקירה כנגדו בגין תלונת אמנית על כך שעשה בה מעשים מגונים נסגר עקב חוסר ראיות מספקות.
הפרשה נחשפה בתחילת דצמבר 2016 כאשר ע' התלוננה כי שפר, בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה, לקח אותה באמצע הלילה, בניגוד לִרצונה, לביתו של הזמר חיים ישראל, ורק לאחר ששהתה שם פרק זמן ארוך נענה להפצרותיה והחזיר אותה לביתה. על-פי החשד, ביציאתה מהמכונית הוא ניסה לנשקה בכוח. התקרית התרחשה לכאורה בחודש אוקטובר 2016. לפי החשד שפר, שמשמש בין השאר כקונסול כבוד של ישראל ביפן, הוזמן לאירוע שאורגן על ידי יגאל עמדי, יו"ר המועצה הלאומית לתרבות ואומנות. לאחר האירוע, הציע עמדי לע' טרמפ לביתה. מאותו רגע, לדבריה החל הסיוט כאשר שפר נצמד אליה במהלך הנסיעה בזמן שהיא מתרחקת ממנו. בהמשך הסיעו אותו כפי שצוין לביתו של הזמר. על פי החשד ע', שמצאה עצמה בבית לבד עם חמישה גברים, ביקשה שיסיעו אותה הביתה, אבל בקשתה התקבלה בסירוב. לבסוף היא נלקחה הביתה. לדבריה, לפני שיצאה מהרכב, תפס אותו שפר בסנטרה וניסה לנשקה, אבל היא התרחקה ממנו ועלתה לביתה. על ניסיון הנשיקה מייחסת המשטרה לשפר מעשה מגונה ועל החזקתה בדירה בניגוד לרצונה, המשטרה מייחסת לו כליאת שווא. כשבוע וחצי לאחר האירוע היא התלוננה במשטרה.

שפר (צילום לע"מ)
שפר (צילום לע"מ)

עורך הדין גיל פרידמן מסר בסמוך לפרסום החשדות בשמו של שפר: כי "מדובר בתלונה נבזית ומופרכת. בסיום בדיקה התגלה כי לא דבק רבב במעשיו של שפר".
בתחילת ינואר השנה הודיעה המשטרה כי היחידה ארצית של משטרת ישראל סיימה את חקירת חשד לביצוע עבירות מין על-ידי שפר וכי "ממצאי חקירתו ביססו תשתית ראייתית לכאורה לביצוע עבירות של מעשים מגונים על-ידי גיל שפר". עם זאת, נמסר כבר אז בידי המשטרה, שלא התבססה תשתית ראייתית לביצוע עבירה של כליאת-שווא שבנוגע אליה נחקר שפר.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן