Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 05 בנובמבר, 2017

מיסטר ג'ונס, עידן הקרודים 2, מחנה הפחד 3, תלמיד אורח זירו, איש הדולפין, עסקי קופים, להגנת המזון, נהר האבדון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:20 מיסטר ג'ונס | Mr. Jones, ערוץ AMC

דרמה. זוג צעיר עובר לגור בבקתה מבודדת ביער, אבל מגלה שהשכן הקרוב ביותר הוא אמן מלחיץ בעל הרגלים ליליים משונים. שחקנים: ג'ון פוסטר, שרה ג'ונס. במאי: קרל מיולר. ארה"ב, 2013.

16:00 עידן הקרודים 2 | Dawn of the Croods 2, ערוץ הילדים

המשפחה הראשונה בהיסטוריה חוזרת בעונה חדשה ומצחיקה, שעבורם כל יום הוא הרפתקה בפרהיסטוריה.

16:20 מחנה הפחד 3 | Camp Lakebottom 3, ערוץ הילדים

חוזרים למחנה המפחיד ביותר בעונה חדשה ומצמררת מתמיד. הצטרפו להרפתקאותיהם של מקגי, גרטצ'ן ושפריץ – שלושה ילדים שנשלחו למחנה הקיץ, בניהולם של רוזבאד, סוייר וארמנד, כדי להעביר את החופש הגדול בכיף. מה שהשלושה לא יודעים זה שבמחנה הפחד ישנם מגוון יצורים מפחידים, מה שמוביל למגוון הרפתקאות ומפגשים משעשעים.

17:45 תלמיד אורח זירו | Exchange Student Zero, ערוץ הילדים (לצופי Hot)

סדרה חדשה מבית Cartoon Network. ג'ון סמית ומקס קמרון הם שני ילדים שמשוגעים על משחק הקלפים 'יום קרב זירו'. השניים מגלים כי הם יכולים לזמן לעולמם את הירו, אחת הדמויות ממשחק הקלפים. כדי לשמור על סודם, השניים מחליטים לקחת את הירו לבית הספר במסווה של תלמיד יפני מתוכנית חילופי התלמידים. עד מהרה הם מגלים כי הדמויות המרושעות ממשחק הקלפים מגיעות לכדור הארץ וזורעות הרס בעיר הקטנה בה הם חיים. יחד עם הירו, הבנים נעזרים בדמויות שונות מעולם הקלפים כדי להגן על כדור הארץ.

22:00 איש הדולפין | Dolphin Man, ערוץ Yes דוקו

סיפורו המופלא של הצוללן הצרפתי, ז'אק מיול, שהתמחה בצלילה חופשית והיווה את ההשראה לסרט הקאלט "הכחול הגדול" של לוק בסון. מיול נחשב לצוללן הטוב ביותר בעולם בכל הזמנים (בסגנון צלילה חופשית – ללא בלוני חמצן). בשנת 1976 היה לאיש הראשון שהצליח לצלול לעומק של 100 מטרים ללא חמצן, שיא עולמי שהוא עצמו שבר שבע שנים מאוחר יותר כשצלל בגיל 56 לעומק של 105 מטרים. הסרט מביא את סיפורו של מיול בעזרת צילומים מרהיבים של העולם מתחת למים, ראיונות עם חבריו הקרובים ביותר, ארכיונים נדירים משנות ה-50 ועד מותו הטראגי ב-2001. במאי: לפטריס צ'ריטוס. יוון / קנדה / צרפת, 2017.

22:00 עסקי קופים | Monkey Business, ערוץ Yes3

קומדיה קלאסית. במהלך ניסוי שנועד להפוך אנשים לצעירים יותר, נשפך בטעות השיקוי לברז המים שבמעבדה. כאשר המדען ואשתו שותים מהברז, מתחילות הצרות. שחקנים: קרי גרנט, מרלין מונרו, ג'ינג'ר רוג'רס. במאי: הווארד הוקס. ארה"ב, 1952.

23:00 להגנת המזון | In Defense of Food, ערוץ Hot8

מה באמת צריך לאכול כדי להישאר בריאים? סרט שמבוסס על ספר רב המכר של הסופר, העיתונאי והפרופ' מייקל פולן, החוקר את הקשר בין תזונה לבריאות ומגיע למסקנות פשוטות מאוד באשר למזון שעלינו לאכול כדי לשפר את בריאותנו. פולן עובר ברחבי העולם החל מטנזניה דרך קליפורניה ופריז בניסיון לגלות מחדש את ההנאה שבאכילה בריאה של מזונות לא מעובדים. בדרך הוא נלחם בתפיסות מוטעות הנוגעות למזון המשוגרות לקהל הרחב תחת מסווה של מדעי התזונה. באמצעות ראיונות עם מדענים, מומחים לתזונה, רופאים ואקטיביסטיים בתחום של מזון הוא בוחן כיצד הדיאטות המודרניות הביאו דווקא לעלייה ברמות השומן ובשכיחות של מחלות כרוניות. ארה"ב, 2015.

23:35 נהר האבדון | River Of No Return, ערוץ Yes3

מערבון בו זמרת ברים סוררת מתלווה לאיכר קשוח ולבנו הקטן, במסעם להקים קן משפחתי בערבה הלא מיושבת, בימי הבהלה לזהב בקליפורניה. שחקנים: מרלין מונרו, רוברט מיצ'ם. במאי: אוטו פרמינגר. ארה"ב, 1954. מערבון דרמתי פשוט ולא מתוחכם, עם שיר מרכזי ועלילה צפויה. האפקטים נראים מעט מיושנים כיום. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן