Skip to content

פרשת הצוללות: עורך דינו של נתניהו, דוד שמרון עוכב הבוקר לחקירה עם עורך דין נוסף

התפתחות דרמטית בתיק 3000, המשטרה אישרה את דבר עיכוב וחקירת 2 עורכי דין בכירים ועל פי פרסום תקשורתי – מסתמן כי המשטרה לא תסתפק בחקירה ושחרור בערובה, אלא תבקש הארכת מעצרו של שמרון בבית המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

משטרת ישראל עכבה הבוקר (ראשון) לחקירה 2 עורכי דין בכירים המקורבים מאוד לראש הממשלה בנימין נתניהו, בהם פרקליטו ואיש סודו, עורך הדין דן שמרון.  שמרון נחקר מספר פעמים בחודשים הקודמים, ובנוסף נעצרו בין היתר איש העסקים מיקי גנור והמשנה לראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף. השניים נעצרו אחרי פריצת דרך בחקירת הפרשה, שבמסגרתה, על פי הנטען, הועברו כספים מחברת הספנות טיסנקרופ לגנור ולשמרון.

ממשטרת ישראל נמסר כי "על מנת מנת להעמיד דברים על דיוקם, נבהיר כי משטרת ישראל עכבה הבוקר לחקירה, שני עורכי דין בכירים, במסגרת פרשת 3000 הנחקרת בלהב 433 יאל״כ". עוד הוסיפה המשטרה כי "למעט הבהרה זו, איננו מפרטים מחקירות מתנהלות וכל פרסום מעבר לכך, הנו באחריותו הבלעדית של הכתב". בהמשך פרסמו הבוקר חדשות 10 כי מסתמן – המשטרה תבקש הארכת מעצר לעו״ד דוד שמרון והמקורב הנוסף ולא תסתפק רק בתנאים מגבילים.

עו"ד שמרון ו ראש הממשלה נתניהו
עו"ד שמרון ו ראש הממשלה נתניהו

שר הביטחון לשעבר, משה יעלון, סיפק הצצה אל מאחורי הקלעים של עסקת כלי השיט הנחקרת במהלך שיחות שקיים לפני כמה חודשים עם מקורביו, אז טען יעלון כי הופעלו עליו לחצים כבדים כדי לבטל את המכרז לבניית ארבע ספינות להגנת אסדות הגז, שבו התמודדו מספנות קוריאניות, זאת כדי שטיסנקרופ תזכה בפרויקט. "הייתה התערבות של לשכת ראש הממשלה בניסיון לטרפד את המכרז", טען יעלון. "נתניהו בעצמו בא אליי ואמר: 'למה יש מכרז? תבטלו אותו'", אמר יעלון והוסיף כי כל מה שידע הועבר לחוקרי המשטרה. יעלֹן התבטא מספר פעמים ואמר כי אין לו ספק שהפרשה תסתיים בהגשת כתבי אישום.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן