Skip to content

יונדאי מסתערת על שנת 2018 עם שלל דגמים חדשים

מציבה סטנדרט חדש בבטיחות, טכנולוגיות חדשות והנעות מתקדמות המשקפות את החדשנות הטכנולוגית של החברה. ליין הדגמים כולל בין השאר את הדור החדש של ה- i30, טוסון טורבו, סונטה היברידית , IONIQ חשמלית ובעתיד הקרוב את היונדאי KONA, כלמוביל תשווק מעתה את אבזור הבטיחות המקסימלי האפשרי בדגמיה החדשים כבר מגרסת הבסיס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יונדאי מסתערת על שנת 2018 עם כ-5 דגמים חדשים אשר מושקים היום ובקרוב, ומציגה חדשנות מוצרית וטכנולוגית המשלבת רמות אבזור בטיחות חדשות אשר מציבות סטנדרט חדש בשוק.

יונדאי משיקה בישראל את הדור החדש של ה- i30- המשפחתית הבטוחה בקטגוריה החל ממחיר 129,900 ש"ח, טוסון 2 ליטר במחיר של 144,900 ₪, טוסון טורבו במחיר של 179,900 ₪, תוספת אבזור בטיחות בדגמי טוסון 2 ליטר, סונטה היברידית חדשה בתקינה אירופאית, IONIQ חשמלית ובהמשך את רכב הפנאי החדש- היונדאי KONA.

יונדאי IONIQ חשמלית תגיע במהלך השנה (צילום:יח"צ חו"ל)

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל  מציין כי " כלמוביל מעתה תשווק את אבזור הבטיחות המקסימלי האפשרי בדגמיה החדשים כבר מגרסת הבסיס ותשדרג ככל האפשר חלק מהדגמים הקיימים. מערכות בטיחות שבעבר היו נחלתן של גרסאות פרימיום או רכבי יוקרה יונגשו וישולבו בכל דגם של כלמוביל. הסנונית הראשונה הינה ה-i30 החדשה שהושקה אתמול הינה המשפחתית הבטוחה בישראל. ב- 2018 נעמיד ליין חדש של דגמים, שחלקם מושקים היום, אשר יהוו יריית פתיחה לביסוסה והרחבת פרישתה של יונדאי הן בסגמנטים קיימים והן בחדשים", הוסיף פיאמנטה.

יונדאי I30 חדשה החל מ 130 אלף ש"ח (צילום: יח"צ חו"ל)

הדור החדש של ה- i30; אחד הדגמים המצליחים ביותר של יונדאי. עד היום נמכרו  כ- 58,000 i30  בישראל וכ- 800 אלף באירופה והיא אחת המשפחתיות 5 דלתות הנמכרות ביותר. ה- i30 החדשה עוצבה, פותחה, נבחנה ומיוצרת באירופה כרכב המציע את מכלול הפתרונות מבוססי טכנולוגיה, אינדיבידואליות וסגנון חיים. ה- i30 החדשה תושק בשתי רמות אבזור Premium ו- Luxury; וכבר מדגם ה-Premium מפרט הבטיחות הוא העשיר ביותר בקטגוריה וכולל את כל מערכות הבטיחות האפשריות הכלולות ברכב ואבזור רב במחיר של החל מ- 129,900 שח. ה- i30 החדשה המיוצרת  באירופה  משלבת מנוע 1.4 טורבו בשילוב תיבת הילוכים DCT רובוטית דו מצמדית, בעלת 7 הילוכים והספק של 140 כ"ס ב- 6000 סל"ד , צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה שופרה משמעותית ביחס לדגם המוחלף ועומדת על 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 20 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. ל- i30 ציון ירוק 4 ופליטת CO2 120 גרם לק"מ. דגם ה- Luxury שיימכר במחיר של 135,900 ₪ כולל גם חיישן גשם, משטח טעינה בטכנולוגיית QI, מפתח חכם והנעה ללא מפתח, DRL תאורת יום LED, גג שמש פנורמי, מושב נהג חשמלי.

סונטה היברידת חדשה החל מ 165 אלף שח (צילום:יח"צ חו"ל)

כלמוביל, יבאונית יונדאי לישראל משיקה את הסונטה ההיברידית החדשה בשתי רמות אבזור Premium ו- Limited; מדובר בדגמים מאובזרים, מפוארים, ירוקים ובטוחים יותר מהדגם המוחלף כבר בדגם ה- Premium, ואשר מצוידים במערכות בטיחות מתקדמות וחדשניות ביותר המאפיינות רכבי יוקרה. המערכת ההיברידית בסונטה מאופיינת בנסיעה שקטה, באיכות גימור, חלקים והרכבה ייחודיות בקטגוריה המחיר החל מ –  164,900 ₪.

סונטה היברידת חדשה החל מ 165 אלף שח (צילום:יח"צ חו"ל)

בסונטה שולבה יחידת בקרה חדשה (מחשב רכב) לניהול חכם וחסכוני של מערכות ההינע ברכב אשר מובילים להפחתה של 8% בפליטת מזהמים ולשיפור דרמטי של 23% בצריכת דלק (בהשוואה לדגם היוצא). הסונטה ההיברידית המיוצרת בקוריאה עם תקינה אירופאית משלבת מנוע חשמלי עם סוללת ליתיום-פולימר עם מנוע בנזין 2 ליטר GDI ארבעה צילינדרים, בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים והספק של 193 כ"ס ב- 6000 סל"ד. למערכת ההיברידית והסוללה אחריות של 7 שנים או 150 אלף ק"מ. צריכת הדלק על פי נתוני יצרן ובבדיקות מעבדה שופרה משמעותית ביחס לדגם המוחלף (בכ-14%-23%) ועומדת (בשתי רמות האבזור) על 20 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית, 23.2 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית ו- 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

יונדאי טוסון 2 ליטר החל מ 145 אלף שח (צילום:יח"צ חו"ל)

לאחר הצלחת יונדאי טוסון בישראל אשר מכר עד היום כ- 22,000 רכבים, משיקה כלמוביל טוסון 2 ליטר במחיר של 144,900 ₪. במקביל משיקה טוסון חדש בגרסת 1.6 ליטר טורבו DCT במחיר של 182,900 ₪ וכמו כן ליין חדש של דגמי טוסון 2 ליטר המשלבים רמות אבזור חדשות ותוספת מערכות בטיחות מתקדמות. רמות האבזור משתנות ויכללו מעתה כאמור מנוע 2 ליטר ברמת אבזור PRIME PLUS (זהה לרמת האבזור בדגםPRIME  1.6) ואליו יתווספו 3 רמות אבזור חדשות כולן במנוע 2 ליטר, PANORAMIC, OPEN SKY PLUS, LUXURY ודגם טורבו חדש ברמת אבזור LUXURY עם מנוע 1.6 ליטר DCT.

יונדאי טוסון חדשה ,גם בדגם 1.6 ליטר טורבו (צילום:יח"צ חו"ל)

רמות האבזור השונות גם הן שודרגו וכוללות אבזור עשיר הכולל החל מדגם ה- PRIME PLUS, מסילות בגג, קיפול מראות חשמלי, פנסי איתות במראות, מגיני בוץ מקורים, נעילה מרכזית, שמשות כהות, פנסי ערפל קדמיים, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, בקרת שיוט, מפתח שלט מתקפל, תאורת יום DRL- LED, חיישן אורות, חישוקי מגנזיום, בורר מצבי נהיגה Drive Mode)) המאפשרת בחירה בין 2 מצבי נהיגה, "רגיל" ו"ספורט", 6 רמקולים, מערכת,Connected Car  דיבורית Bluetooth, ניווט WAZE ומצלמה אחורית. דגם ה- PANORAMIC כולל גם גג שמש פנורמי נפתח, דגם ה- OPEN SKY PLUS יכלול בנוסף חישוקי סגסוגת 19 אינץ', פתחי מזגן למושב האחורי, מפתח חכם והנעה ללא מפתח ובקרת אקלים. דגמי ה-LUXURY  כוללים גם ריפודי עור, פנס אחורי משולב LED, חיישני רוורס מקוריים וכפתור נטרול ומושב נהג חשמלי הכולל כיוונון כרית גב תחתון. דגם ה- Turbo Luxury 1.6, DCT החדש משודך לתיבת הילוכים בעלת 7 מהירויות והוא מפיק 177 כ"ס ב- 5,000 סל"ד, מאיץ מעמידה ל–100 קמ"ש ב–9.1 שניות ומגיע למהירות מקסימלית של 201 קמ"ש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן