Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 18 בנובמבר, 2017

כל מה שהיה לנו, נשות הספורטאים 3, רקדניות צמודות, צבא של איש אחד, ראמבל והאם, הגיבורים של בוסטון, לפגוע ולברוח, כלב מלחמה: חברו הטוב ביותר של החייל, יצורים ליליים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:45 כל מה שהיה לנו | All We Had, ערוץ Hot דרמה

דרמה נוגעת ללב על יחסי אם ובתה בכיכובה של קייטי הולמס שגם ביימה (סרטה הראשון כבמאית). רות קרמייקל בת ה-13 ואמה ריטה חיות על סף עוני, למרות שריטה עובדת במספר מקומות עבודה. כאשר בעל הבית שלהם מסלק אותן מביתן, ריטה מנסה להיעזר במראה החיצוני שלה כדי למצוא במהירות בן זוג שיכניס אותן לביתו. אולם רות משכנעת את אמה לעזוב והם יוצאות מזרחה כדי לחפש אחר חיים טובים יותר. כאשר הכסף אוזל והמכונית שלהן מתקלקלת, השתיים מוצאות את עצמן תקועות בעיירה קטנה, שבה המזל שלהן סוף סוף מתחיל להשתנות. ריטה מוצאת עבודה כמלצרית בדיינר מקומי ומצליחה לשכור בית ולשלם את החשבונות. המלצרית הראשית לוקחת את ריטה תחת חסותה, ומלצרית טרנסג'נדרית הופכת לידידה קרובה של רות. כשנראה כי האם ובתה מצאו סוף סוף בית, חודר לתוך האוטופיה שלהן סוכן נדל"ן חלקלק שמציע לריטה משכנתא מפתה. הסרט מבוסס על ספרה של אנני וות'רווקס. שחקנים נוספים: לוק ווילסון, סטפניה אוון, ג'ודי גריר. ארה"ב, 2017.

16:00 נשות הספורטאים 3 | Wags 3, ערוץ !E 

נשות הספורטאים חוזרות אל אור הזרקורים. בעונה השלישית נמשיך להיחשף אל עולמם של הספורטאים המובילים בארה"ב, מנקודת המבט של הנשים בחייהם, הידועות בכינוין WAGS) Wives and Girlfriends of Sports Stars). בעונה זו ההכנות לחתונה של ניקול, ברבי מתמודדת עם בעיות בחיי הנישואים, ונטלי – הרווקה עכשיו, חוזרת אל עולם הדייטים. בנוסף, הנשים החדשות בקבוצה – דומיניק פן הנשואה לשחקן הפוטבול דונלד פן ('אוקלנד ריידרס'), ו-מישל קוויק המתמודדת עם המעבר הטרי ללוס אנג'לס לאחר שבעלה, בריאן קוויק, הוחתם לקבוצת הפוטבול L.A. Rams.

17:30 רקדניות צמודות | So Sharp, ערוץ לייפטיים

הכירו את טוד שארפ, המאמן הקשוח, הנחוש והמדויק של נבחרת הריקוד של אוניברסיטת לואיוויל שבקנטקי. הנבחרת תחת הדרכתו זכתה במעל 15 ניצחונות באליפויות ארציות, וכעת היא מרוכזת באליפות השנתית, שמתקרבת במהירות. לשארפ יש מטרה אחת – לדחוף את בנות הנבחרת לניצחון נוסף, גם אם זה יהרוג אותו. הרקדניות האתלטיות (שהן נערות בנות עשרה) רואות בשארפ יותר מרק מאמן ריקודים או מדריך לאימונים. הן רואות בשארפ חבר טוב, אבא חורג, יועץ לכל דבר ועניין ומי שאחראי, שבסופו של דבר הן יהיו הטובות ביותר.

20:20 ראמבל והאם | Rumble & Hum, ערוץ CBS ריאליטי

סדרה העוקבת אחר חייו של אמן הקעקועים המפורסם ביותר בדרום אפריקה. היכנסו לחנות הקעקועים החדשה של ראמבל והאם, בזמן שפוגשים את הצוות ואת הלקוחות המפורסמים שמבקרים בסטודיו לעיתים תכופות. 

20:25 צבא של איש אחד | Army of One, ערוץ Yes4 
קומדיה פרועה המבוססת על סיפור אמיתי. בעקבות התגלות אלוהית בה נאמר לו שעליו לתפוס את בן-לאדן, מגיע איש תחזוקה מובטל וחסר ניסיון צבאי, לפקיסטן שסועת הקרבות, כשהוא חמוש עם חרב, סכין, אקדח ומכשיר לראיית לילה, ומתחיל במצוד אחר האיש המבוקש בעולם. שחקנים: ניקולס קייג', ראסל ברנד. במאי: לארי צ'ארלס ("בוראט"). ארה"ב, 2016. 

22:00 הגיבורים של בוסטון | Patriot's Day, ערוץ Hot גולד + Yes4

הדרמה מאחורי הפיגוע במרתון בוסטון שבוצע בשנת 2013. ב-15 באפריל שני אחים מבצעים פיגוע עם פצצה ביתית בלב המרתון השנתי של בוסטון על אף האבטחה. טוני סנדרס, סמל המשטרה חובר ל-FBI ומתחיל מצוד נרחב עם עימותים קשים וסגירה של כל העיר על מנת שהמחבלים לא יברחו מגבולות העיר וימשיכו לפגע. שחקנים: מארק וואלברג, מישל מונאהן. במאי: פיטר ברג. ארה"ב, 2017. הסרט מצטייר כמותחן מוצק, ופועל טוב בסוגה זו מאשר כסרט היסטורי המתאר את קורות האירועים. הצופים שנהנו מסרטיו הקודמים של ברג יזכו לדרמטיזציה מעניינת נוספת, שהתרחשה ממש לא מזמן. ציון: 

22:00 לפגוע ולברוח | Hit & Run, ערוץ לייפטיים

נהג שודים לשעבר מפר את תנאי השחרור שלו מהכלא כאשר חוזר לשבת מאחורי ההגה בכדי להסיע את חברתו היפה ללוס אנג'לס. כנופיית השודדים שעבד איתה, כמו גם המשטרה, דולקים בעקבותיו. שחקנים: דקס שפרד, קריסטן בל, בראדלי קופר. בימוי: דקס שפרד. ארה"ב, 2012. קומדיה רומנטית קלילה, המזכירה מעט בתמימותה את סרטי הוליווד של שנות ה-30 של המאה הקודמת, אך עשירה במרדפים מבויימים היטב. ציון: 
22:00 יצורים ליליים | Nocturnal Animals, ערוץ Yes3 
לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 17 בנובמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד

22:00 כלב מלחמה: חברו הטוב ביותר של החייל | War Dog: A Soldier's Best Friend, ערוץ Hot HBO

סרט תיעודי מהיוצרת דבורה סקרנטון ("קלטות המלחמה") ובהפקתו של צ'אנינג טייטום ("מג'יק מייק"), הבוחן את היחסים האינטימיים בין חיילים משוחררים והכלבים שלהם, הן בזמן השירות הקרבי שלהם והן במעבר לחיים האזרחיים. הסרט מתמקד בשלוש כלבים אמיצים – לייקה, מיקה ופפר – ובחיילים ששירתו לצדם ביחידות העילית בצבא, תוך הבנה של התפקיד שמילאו במציאת ונטרול האויב ומתן תמיכה נפשית בשעה הקשה ביותר.

 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן