Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 20 בנובמבר, 2017

הבוזגלוס, מסעדה בלתי אפשרית 3, AMA 2017 - מיטב מוטוקרוס, כלב מלחמה: החבר הטוב ביותר של החייל, אני לא הכושי שלכם, השטיח האדום: טקס פרסי המוזיקה האמריקנית 2017
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:30 הבוזגלוס, ערוץ Yes קומדי

המשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי. הסדרה מלווה שנה סוערת בחיי משפחת הכדורגל המוכרת ובראשה יעקב בוזגלו, אבי המשפחה, הידוע גם ב'פה הגדול שלו', אשר מנהל ביד רמה (ויש האומרים, שיחד עם זאת גם הורס) את הקריירות של ארבעת ילדיו ובעיקר את זו של היהלום שבכתר: מאור בוזגלו, מכוכבי הכדורגל הגדולים בישראל. הסדרה חושפת את מערכות היחסים המורכבות בין האב ליתר בני המשפחה, ומציצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכדורגל הישראלי כשהיא עוקבת אחר קורות המשפחה – האחים ונשותיהם וכמובן האבא והאמא הדומיננטיים בחייהם כשברקע סצנת הכדורגל הישראלית.

22:00 מסעדה בלתי אפשרית 3 | 3 Restaurant: Impossible, ערוץ Food Network

המסעדן והשף רוברט אירווין אוהב אתגרים. האם הוא יצליח להפוך את המסעדות הגרועות ביותר באמריקה לעסקים מצליחים? עם בעלים עקשנים, מטבחים מוזנחים וצוותים רשלניים, המשימה של רוברט נראית כמעט בלתי אפשרית. בהתחלה, רוברט והצוות שלו מגיעים למסעדה עם בעלים עקשניים מכדי לקבל עזרה, ובהמשך מביאים את המומחיות שלהם לאמא שמנסה להקים עסק חדש בעזרת כספי הביטוח של בעלה המנוח. האם יש תקווה למסעדות השרויות בקשיים, או שהמשימה קשה מדי גם לרוברט הקשוח?

21:40 AMA 2017 – מיטב מוטוקרוס, ערוץ אקסטרים

האופנועים הכי טובים בעולם במסלולים הכי קשים בעולם, מיטב הקטעים המטורפים ביותר מעונת 2017.

21:45 המגפה | Pandemic, ערוץ AMC

פעולה. אחרי שנגיף משתלט על העולם, רופאה מבריקה נוסעת ללוס אנג'לס כדי לנהל צוות ולמצוא תרופה לניצולים שלא נדבקו. שחקנים: רייצ'ל ניקולס, אלפי אלן. במאי: ג'ון סוטס. ארה"ב, 2016.

22:00 כלב מלחמה: החבר הטוב ביותר של החייל | War Dog: A Soldier's Best Friend, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 18 בנובמבר, 2017, בשעה 22:00, בערוץ Hot HBO

22:00 אני לא הכושי שלכם | I Am Not Your Negro, ערוץ Hot8 

סרט מטלטל העוסק בקורותיהם של מרתין לותר קינג, מדגר אברס ו-מלקולם אקס, באמצעות טיוטות שנועדו לספר של התאורטיקן ג'יימס בולדווין. מלווה בקריינות של סמואל ל. ג'קסון. בשלהי שנות השבעים הסופר האמריקני בולדווין החל לכתוב את ההיסטוריה של אמריקה מבעד לסיפור חייהם של שלושה מחבריו שנרצחו: אברס, אקס ולותר קינג. בולדווין ידע תמיד שיבוא יום והוא ייאלץ לצאת למסע הזה, בעקבות מערכת היחסים הטעונה בין לבנים ושחורים בארה"ב, אבל לא הצליח להשלים יותר מ-30 עמודים לפני מותו. הסרט, הנשען על ההתבוננות המיוחדת של בולדווין, על שפתו הפיוטית, על קטעי ארכיון נדירים ועל תיעוד עדכני, ממשיך את הפרויקט השאפתני הזה, ובוחן מבעד לעיניו הביקורתיות והחריפות של בולדווין, את מקום האלימות והדיכוי באמריקה של אז ושל היום. ארה"ב / צרפת, 2016. מבט אינטימי השובר את הקיר הרביעי אודות הגזענות בארצות הברית, תוך שילוב באינספור קטעי ארכיון וקריינות מסקרנת. ציון: 

22:15 השטיח האדום: טקס פרסי המוזיקה האמריקנית 2017 | 2017 Red Carpet: AMA's, ערוץ !E

טקס פרסי המוזיקה האמריקנית American Music Awards 2017 – כל הכוכבים הענקיים של עולם המוזיקה, כשהם צועדים על השטיח האדום, בשיא ההתרגשות, רגע לפני הכניסה לאולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן