Skip to content

"אם תיפתר בעיית הוויזה – בחורף הבא יגיעו לירושלים כ-10,000 תיירים ארמנים"

בעיה בירוקרטית של הוצאת ויזה לביקור בישראל, מונעת מצליינים ארמנים רבים להגיע לישראל. כך אמרו מיכאל בגדסרוב, איל ההון הארמני והבעלים של חברת התעופה הארמנית ארמאוויה (Armavia) ואפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, בעת החתימה השבוע על הסכם מינוי אשת טורס לנציגת המכירות הבלעדית של חברה התעופה הארמנית בארץ.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מבטיח מיכאל בגדסרוב, הבעלים של חברת התעופה הארמנית ארמאוויה, המתחילה להפעיל קו טיסות ישיר לארמניה * אשת טורס מונתה נציגת מכירות בלעדית של החברה הארמנית

מאת עמי אטינגר

בעיה בירוקרטית של הוצאת ויזה לביקור בישראל, מונעת מצליינים ארמנים רבים להגיע לישראל. כך אמרו מיכאל בגדסרוב, איל ההון הארמני והבעלים של חברת התעופה הארמנית ארמאוויה (Armavia) ואפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, בעת החתימה השבוע על הסכם מינוי אשת טורס לנציגת המכירות הבלעדית של חברה התעופה הארמנית בארץ. החברה תפעיל קו טיסות ישיר לארמניה, פעמיים בשבוע.

בטקס חנוכת משרדי ארמאוויה בסניף אשת טורס בירושלים, בנוכחות מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, אמר קרמר כי "צליינים ארמנים רבים רוצים להגיע לביקור בישראל, אולם בשל העובדה שאין שגרירות ישראלית בארמניה, על הארמנים להגיע לטיביליסי בגיאורגיה לשם הוצאת אשרת כניסה לישראל. בימים אלה ממש אנחנו מנסים לפתור את הנושא".

 

בירת ארמניה ירוואן. חבילות עיר. צילום ויקיפדיה
בירת ארמניה ירוואן. חבילות עיר. צילום ויקיפדיה

 

הערכה: מספר הטיסות יוכפל

בגדסרוב, אמר בטקס, כי "כשסוגיה זו תיפתר, ללא ספק נראה תנופה בתיירות. על פי הצפי שלנו, בשנה הבאה מספר הטיסות לארמניה שוב יכפיל את עצמו ויגיע ל-4 טיסות בשבוע. משרד התיירות הישראלי עושה עבודה חשובה ובעזרתו אנחנו מקווים להתגבר על המהמורה של הוויזה ובחורף הבא יגיעו לירושלים כ-10,000 תיירים ארמנים".
בשבוע שעבר חתמה אשת טורס על הסכם שיתוף פעולה עם ארמאוויה, במסגרתו תהיה המייצגת הבלעדית של החברה בישראל. טיסות החברה יימכרו באמצעות כל סוכני הנסיעות.
עם חתימת החוזה, הכריזה אשת טורס על ארמניה כמדינת היעד החדשה לשנת 2012. החברה תשווק בישראל חבילת-עיר לבירת ארמניה, ירוואן, טיולים מאורגנים לארמניה וטיולים מאורגנים משולבים לארמניה ולגיאורגיה. לדברי מנהלת השיווק של אשת טורס, גלית זכאי, ישראלים רבים מגלים עניין רב ביעד החדש.

1 Comment

  1. תלי
    25 באפריל 2012 @ 19:30

    איל ההון הארמני עשה עיסקה גרועה . הוא לקח חברה לא רצינית בכדי לפתוח את הקו האקזוטי לארמניה. בשנה שעברה זו היתה גיאורגיה ובאופן אישי התאכזבתי משרותי החברה רמת בתי המלון והיחס למטייל הישראלי. אני מאוד מקווה שהחברה הארמנית תספק כרטיסים של טווח טיסה שעתיים מישראל במחירים שפווים. ולא כפי שקבעה חברת אשת טורס ואולי הפעם נוכל לכתוב כי החברה טובה יותר משנה שעברה. אני מאחל למנכל אשת האדון קרמר לשמוע רחשי לב ולהיות יותר בעינינים. בהצלחה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן