Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 24 בנובמבר, 2017

חברה שלי, מי רוצה לתפוס מיליונר 2, למות בסטייל, היפה והחיה, הכחשה, חי את הלילה, שותף לפשע, פרונטיר 2, קובה והאיש מאחורי המצלמה, הפנים הרבות של איטו, החבר'ה מפארק הקרוואנים: מחוץ לפארק: ארצות הברית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 חברה שלי | My Girl, ערוץ Yes5

בתחילת שנות השבעים ואדה בת ה-11 החיה עם סבתא ואביה, מנהל בית לוויות, מתיידדת עם תומס הביישן שהופך לחברה הטוב. במאי: הווארד זיף. ארה"ב, 1991.

18:45 מי רוצה לתפוס מיליונר 2 | 2 Million Dollar Matchmaker, ערוץ החיים הטובים

פאטי סטנגר היא השדכנית המפורסמת והפרובוקטיבית בעולם. תחום התמחותה הספציפי הוא מציאת הזיווג המושלם עבור מיליונרים ומיליונריות. גם בעונה הנוכחית ישתלטו פאטי וצוותה על הקומה ה-21 של מלון יוקרתי ויערכו בה משחקי שידוך תובעניים במיוחד. לקוחותיה של פאטי יתארחו במלון ויבלו בו תחת מבטה הבוחן, תוך שהם עומדים באתגרים שנועדו למצוא עבורם את בן/בת הזוג המושלמים.

21:00 למות בסטייל | Never Die Alone, ערוץ AMC

פעולה. סופר בקשיים מוצא את יומנו המוקלט של ברון סמים שנרצח וכותב סיפור המבוסס על חייו. שחקנים: די.אם.איקס., דיוויד ארקט, מייקל אילי. במאי: דיקרסון ארנסט. ארה"ב, 2003. די.אם.איקס. מלא כריזמה ועניין, אבל הסרט אפלולי, קודר ובעיקר מדכא. ציון: 

21:30 היפה והחיה | Beauty And The Beast, ערוץ Yes5 + סלקום TV

גרסת לייב אקשן מוזיקלית לאגדה האהובה מבית היוצר של אולפני דיסני מ-1991 עם הסיפור הקלאסי אודות בל היפה. בכדי להציל את אביה האהוב היא נשבית בטירתו של נסיך שכישוף הפך אותו לייצור חייתי. אט אט היא עוזרת לו להיות אדם טוב יותר, ומתאהבת בו אהבת אמת שעוזרת לו להסיר את הכישוף. שחקנים: אמה ווטסון, דן סטיבנס, יואן מקגרגור, לוק אוונס. דיבוב לעברית: אלונה אלכסנדר, אסף פריינטא, יגאל שדה. במאי: ביל קונדון ("דמדומים – שחר מפציע"). ארה"ב, 2016. גרסה זו עושה חסד עם הסרט המונפש מלפני שנים רבות, ומספק חוויה מוזיקלית מענגת שמרהיבה את העין ומחממת את הלב. ציון: 

22:00 הכחשה | Denial, ערוץ Hot גולד

דרמה ביוגרפית מבוססת על סיפרה של דברה ליפשטדט: 'ההיסטוריה עומדת למשפט: המשפט שלי מול דיוויד ארווינג'. היסטוריונית מוערכת נלחמת על אמת היסטורית בכדי להוכיח שהשואה אכן קרתה לאחר שמכחיש שואה תובע אותה על הוצאת דיבה. מפני שבבית המשפט האנגלי חובתו של המואשם להוכיח את צדקתו חייבת דברה והצוות שלה להביא לבית המשפט הוכחות לאמיתות השואה. שחקנים: רייצ'ל וייס, טום וילקינסון. במאי: מיק ג'קסון. אנגליה, 2016. דרמה משפטית הנכנסת לנבכי החוק, ומסקרנת בזכות המשחק הנהדר של וייס. ציון: 

22:00 חי את הלילה | Live by Night, ערוץ Yes4

הסרט נקטל והסב הפסדים של עשרות מיליוני דולרים לאולפני וורנר; מבוסס על ספר שהינו חלק מטרילוגיה של דניס ליהן (סופר שכתביו היוו בסיס לסרט נוסף שביים אפלק – "נראתה לאחרונה"). מותחן פשע בבימויו, כתיבתו, הפקתו וכיכובו של בן אפלק. בתקופת היובש בארה"ב, חייל משוחרר ובנו של רב פקד במשטרת בוסטון, מפלס את דרכו במעלה הסולם של עולם הפשע והופך לגנגסטר ידוע לשמצה. הוא צובר כוח רב בניהול עסקי ההימורים במיאמי, עד הרגע בו הוא מפר כלל אחד חשוב. שחקנים נוספים: זואי סלנדה, אל פנינג, סיינה מילר. ארה"ב, 2016. הסרט יפה ויזואלית ומסוגנן למופת, אך גם השחקנים הטובים לא מפצים על תסריט מבולבל ובימוי לא אחיד. ציון: 

23:55 שותף לפשע | Complicit, ערוץ AMC

פעולה. סוכן אם.איי.5 חוקר בריטי החשוד בטרור וחובר לקולונל מצרי כדי להוציא ממנו הודאה בכוח. שחקנים: דיוויד אוילואו, ארשר עלי. במאי: ניאל מקורמיק. בריטניה, 2013.

פרונטיר 2 | Frontier 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרת המקור של נטפליקס העוקבת אחר המרדף הכאוטי והאלים אחר ממון ושררה בעולם הסחר בפרוות באמריקה הצפונית של המאה ה-18. שחקנים: ג'ייסון מומואה, לנדון ליבוירון, אלן ארמסטרונג. יוצרים: פיטר בלאקי, רוב בלאקי.

קובה והאיש מאחורי המצלמה | Cuba and the Cameraman, נטפליקס | Netflix

תוכן דוקומנטרי מקורי של נטפליקס. יוצר הסרטים ג'ון אלפרט, זוכה פרס האמי, מתעד את קורותיהן של שלוש משפחות קובניות במהלך ארבעה עשורים סוערים בתולדות האומה שלהן.

הפנים הרבות של איטו The Many Faces of Ito, נטפליקס | Netflix 

תסריטאית של קומדיות רומנטיות, שמעיין השראתה יבש, מנסה לחלץ מארבע נשים חולות אהבה את סיפוריהן במסווה של ייעוץ רומנטי. שחקנים: פומינו קימורה, נוזומי סאסאקי, מיראי שידה, אילייזה איקדה

החבר'ה מפארק הקרוואנים: מחוץ לפארק: ארצות הברית | Trailer Park Boys: Out of the Park: USA, נטפליקס | Netflix 

באבלס, ג'וליאן וריקי שוב משוטטים בדרכים, והפעם הם עוברים את הגבול לארצות הברית בחיפוש אחר הרפתקאות מטורפות. בכיכוב: ג'ון פול טרמבלי, רוב ולס, מייק סמית', טום מייהו, אלכס ליפסון.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן