Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 25 בנובמבר, 2017

התראת חטיפה, היפה והחיה, נעורים באורגון, לה לה לנד, בולטימור זורחת, מצוד לילי, תקוות גדולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:30 התראת חטיפה | Amber Alert | I Have Your Children, ערוץ Hot דרמה

דרמת מתח. קאלום, בחור צעיר ואינטליגנטי, חוטף אוטובוס הסעות עם עשרה ילדים מבית ספר יסודי מקונטיקט, בתור בני ערובה. מטרת החטיפה המפתיעה היא לבקש כופר כדי לכסות את הוצאות הטיפול היקרות עבור אמו, אשר סובלת מצורה נדירה של סרטן. זאת לאחר שחברת הביטוח דחתה באופן לא הוגן את טענות אמו. כשהמצב עומד לצאת משליטה, בלשית המשטרה אמבר קרוס נקראת לטפל במשבר. אמבר נמצאת בסיכון לאבד את המשמורת על בנה הצעיר לטובת בעלה המנוכר. למרות כישלון המבצע האחרון שבו השתתפה, שהסתיים בטרגדיה, היא הראשונה שלה קוראים כדי לפתור את הפרשה ולהציל את הילדים החטופים. בשעה שאמבר מנסה להשתלט על המצב ולנהל משא ומתן עם הבחור, המתח גובר ומתגלה מה עומד מאחורי החטיפה. שחקנים: אליינה הופמן, דיימון רוניאן, בארי פלאטמן. בימוי: פיליפ גניון. ארה"ב, 2016.

12:00 היפה והחיה | Beauty And The Beast, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 24 בנובמבר, 2017, בשעה 21:30 בערוץ Yes5

20:10 נעורים באורגון | Youth in Oregon, ערוץ Hot דרמה

דרמת מסע קומית. לאחר שעבר התקף לב, ריימונד אינו מעוניין לחזור לחדר הניתוח כדי לטפל בעורקים הסתומים שלו. הוא בן 80 ומוכן כבר למות, בתקווה לעשות זאת בכבוד באורגון. לשם כך הוא זקוק למישהו שייחצה איתו את המדינה וייקח אותו לאורגון, שם זה חוקי לבצע המתת חסד. מי שמתנדב לתפקיד הוא חתנו של ריימונד, בריאן, למרות שקשה לו לקבל את המשאלה של חמו. בריאן שמתמודד עם אישה לא יציבה ובת מתבגרת שסובלת מחבר לא נאמן, יוצא למסע עם ריימונד ואשתו הצעירה אסטל. תוך כדי המסע הוא מקבל הזדמנות להכיר באמת את חמו. בריאן ואסטל מנסים להישאר ממוקדים בנסיעה הארוכה ולהתמודד עם בחירתו הלא פשוטה של ריימונד, בתקווה לשנות את החלטתו עד שיגיעו ליעדם. שחקנים: פרנק לנג'לה, בילי קראדפ, כריסטינה אפלגייט. בימוי: ג'ואל דייויד מור. ארה"ב, 2016.

21:30 לה לה לנד | La La Land, ערוץ Yes1

הסרט זכה בשישה פרסי אוסקר וב-14 מועמדויות לאוסקר (אבל ברגע מביך הפסיד את הפרס החשוב ביותר ל-"אור ירח"). דמיאן שאזל ("וויפלאש") זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר – הבמאי הצעיר ביותר שזוכה בפרס זה. מחזמר מרהיב וקצבי, שהוא כולו מכתב אהבה למוזיקה וקולנוע. סיפור מערכת היחסים של שחקנית מתחילה ושאפתנית ונגן ג'אז חסר פשרות בלוס אנג'לס. השניים נפגשים מתאהבים ורוקדים, אך נאלצים להתמודד עם ההשלכות של התפתחות הקריירה של כל אחד מהם וכיצד זה משפיע על רחשי הלב. שחקנים: ריאן גוסלינג, אמה סטון. ארה"ב, 2016. מחווה מדהימה לתור הזהב של מחזות הזמר משנות ה-50 • לסרט יש את הכוח לגרום לקהל לצחוק, לבכות ולהרגיש כאילו הוא עף באוויר. ציון: 
22:00 בולטימור זורחת | Baltimore Rising, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

סרט תיעודי שבוים על ידי כוכבת "הסמויה", סוניה סון ("לוק קייג'", "בגוף ההוכחה") וסוקר את הנושאים העומדים לדיון לקראת הבחירות לראשות העיר בולטימור. הסרט נכנס אל מאחורי הקלעים של הפקה בימתית גדולה אותה מתכננים להעלות כוכבי "הסמויה" המתגוררים בעיר, לצד המשפטים המתנהלים נגד השוטרים המואשמים ברצח פרדי גריי, אושיה מקומית ופעיל חברתי. 

22:00 תקוות גדולות | Great Expectations, ערוץ לייפטיים 

22:00 מצוד לילי | Sleepless, ערוץ Yes4

לאחר שהצליח לסכל עסקת סמים המיועדת לאחד מסוחרי הסמים המסוכנים ביותר בלאס וגאס, השוטר וינסנט דאונז, כי בנו נחטף. הוא נחוש למצוא ולהחזיר אותו ועקב כך הוא מוצא עצמו בלילה פרוע, מסוכן ומותח – הוא נרדף על ידי סוחר סמים אכזרי וגם על ידי סוכנת חקירות המשוכנעת שדאונז מושחת בעצמו. שחקנים: ג'יימי פוקס, מישל מונהאן, דרמוט מולרוני. במאי: בארן בו אודר. ארה"ב, 2017. בזבוז אדיר של תסריט פוטנציאלי ושחקנים מוכשרים על סרט קלישאתי, מבוים רע ובעיקר מעייף עד כדי לא מותח. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן