Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 05 בדצמבר, 2017

איש הקונדומים, רומן משולש, פדופיליה ברשת, תיקון, קרייג פרגוסון: קרב דגדוגים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 איש הקונדומים | Joyride, ערוץ Yes דוקו

המרוץ אחר הקונדום המושלם שגם ישפר את חיי המין וגם יציל חיים. בני האדם משתמשים בהם כבר יותר מ-400 שנה. הם מצילים מיליוני אנשים ממחלות, מוות והריונות לא רצויים. אך למרות שמדי שנה נעשה שימוש ביותר מ-5 מיליארד קונדומים על ידי כ-750 מיליון איש, רוב בני האדם שונאים להשתמש בהם… אך מה אם היה קיים קונדום שדווקא היה משפר את חיי המין שלכם? ההכרזה של 'קרן ביל ומלינדה גייטס' על פרס של מאה אלף דולר לחדשנות בבריאות עבור יצירת הקונדום המושלם נתנה את הפתח לתחילתו של מרוץ מטורף של מיטב הממציאים והמדענים ברחבי העולם. קבוצות מסין, אוסטרליה, אנגליה וארצות הברית, שלא בוחלות בחומרים הכי יוצאי דופן ליצירת קונדומים מתמקדות במטרה לתכנן, לעצב ולייצר את הדור הבא של הקונדומים. רשימת הקבוצות המובילות תפורסם באמצע הדרך והזוכים יהיו אלו שיהיו הראשונים להוציא לשוק את המוצר שלהם. הסרט מלווה את המשתתפים באתגר. לכל אחד מהם יש את הסיפור הייחודי שלו והמוטיבציה שמניעה אותו – כסף, אובססיה, תשוקה או פשוט שאיפה אידאולוגית לעזור לאנושות. אך דבר אחד משותף לכולם – המרחק הארוך שהם מוכנים ללכת במטרה ליצור פריצת דרך בתחום חיי המין שלנו. בימוי: רנדל ווד. 60 דקות, אוסטרליה, 2015.

22:00 רומן משולש | All About Them | À trois on y va, ערוץ Yes3

משולש ארוטי מצרפת. לבחורה צעירה ורווקה, יש זוג חברים. היא מתחילה רומן עם הבחורה, ובנסיבות שנוצרות, מתחילה רומן גם עם הבחור, כשאף אחד מבני הזוג לא מודע לרומן של משנהו. הסיטואציות ואי ההבנות נערמות עד לרגע השיא. שחקנים: אניס דמוסטייר, סופי ורביק. במאי: ז'רום בנול. צרפת, 2015.

23:00 פדופיליה ברשת | Children of the Webcam, ערוץ 8

סרט מטלטל המתעד את התופעה המתפשטת של התעללות מינית בילדים באמצעות מצלמות אינטרנט. יוצרי הסרט מנסים ליצור קשר עם פדופילים ואנשים המפעילים 'מאורות סייבר-סקס' בפיליפינים במטרה לעצור אותם ולחלץ את הילדים המועסקים אצלם, בעזרת עיתונאים הפועלים במסווה ובעזרת המשטרה בפיליפינים. הולנד, 2017.

23:30 תיקון | Tikkun, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרטו של אבישי סיון שזכה בפסטיבל ירושלים בפרסי הסרט הטוב ביותר, התסריט הטוב ביותר והצילום, מספר את סיפורו של בחור ישיבה חסידי שאמונתו מתחילה להתערער והוא מנסה לברר את המשמעות של חייו בעקבות תאונה שבה כמעט מת. הסרט מספר על חיים-אהרון, בחור ישיבה חסידי ממאה שערים שבירושלים, הבכור האהוב במשפחתו וחרדי חרוץ המעורר השראה בקהילתו. ערב אחד חיים מתמוטט ומאבד את הכרתו. אנשי מגן דוד אדום מגיעים ומנסים להחיותו, אך ללא הצלחה והם מכריזים על מותו, אך אביו לא מוותר ומחייה את בנו. כעבור זמן מה ולהפתעת הנוכחים, חיים-אהרון חוזר לחיים. אבל הוא אינו כשהיה, פתאום תשוקתו לחיים חזקה ממנו. למרות ניסיונותיו לחזור לתלם הלימוד והדבקות, סקרנותו לחיים מפוגגת את ריכוזו. האב מתחיל להתייסר ולפחד ממעשה ההחייאה שעשה בבנו – אולי בכך הוא הפר את רצון הבורא. שחקנים: אהרון טרייטל, ח'ליפה נאטור, ריקי בליך, גור שיינברג. ישראל, 2015.

קרייג פרגוסון: קרב דגדוגים | Craig Ferguson: Tickle Fight, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי קרייג פרגוסון מדבר על פורנו משנות ה-70, על בתי שימוש ביפן, ועל הסתבכויותיו הקטנות עם החוק בימיו כמנחה תוכנית אירוח. במאי: ג'יי צ'פמן.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן