Skip to content

השמעת בכורה לשיר שלנו באירוויזיון

הערב נחשף הביצוע המלא של השיר TIME בביצוע להקת "איזבו", שתייצג את ישראל באירוויזיון. מוזמנים להביע את דעתכם על השיר בעמוד הרשמי של "מגפון" בפייסבוק מאת כתב מגפון הערב נחשף הביצוע המלא של השיר TIME, שנבחר לאחרונה לייצג את ישראל באירוויזיון. את השיר מבצעת להקת "איזבו", שגברה על אמנים רבים וידועים שניגשו לתחרות, אשר נערכה על ידי רשות השידור. […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב נחשף הביצוע המלא של השיר TIME בביצוע להקת "איזבו", שתייצג את ישראל באירוויזיון. מוזמנים להביע את דעתכם על השיר בעמוד הרשמי של "מגפון" בפייסבוק

מאת כתב מגפון

הערב נחשף הביצוע המלא של השיר TIME, שנבחר לאחרונה לייצג את ישראל באירוויזיון. את השיר מבצעת להקת "איזבו", שגברה על אמנים רבים וידועים שניגשו לתחרות, אשר נערכה על ידי רשות השידור.

בקליפ – "איזבו" בהשמעת בכורה של השיר, השבוע, ב"זאפה" תל-אביב:

<

הבחירה ב"איזבו" הפתיעה לא רק את הברנז'ה, אלא גם את חברי הלהקה: "זה כבוד גדול מאוד עבורנו לייצג את ישראל באירוויזיון. מאוד הופתענו מהבחירה ואנחנו שמחים ומאושרים. אנחנו בהחלט מתכוונים לתת את הופעת חיינו". כך אמר אחרי הזכיה סולן הלהקה, רן שם-טוב, שכתב את השיר יחד עם זוגתו, קלידנית הלהקה, שירי הדר.

"ניתן את הופעת חיינו". "איזבו". צילום: דניאל צ'צ'יק

"איזבו" נחשבת לאחת הלהקות הישראליות הייחודיות, שזכו לפריצת דרך על בימות אירופה וארצות הברית. הלהקה  פרצה לתודעה בזכות השילוב של סאונד מלוטש ויצירה צבעונית ומושקעת עם פיוז'ן של בריט-רוק ודיסקו, מתובלים במוטיבים ערביים, ים תיכוניים ופסיכדליים.

תחרות האירוויזיון תתקיים בחודש מאי בבאקו, בירת אזרבייג'אן. מוזמנים להביע את דעתכם על השיר בעמוד הרשמי של "מגפון" בפייסבוק.

http://www.facebook.com/megafon.news

עוד בתרבות: סקורסזה מאוהב, הוגו מאכזב

וגם: ביקורת תיאטרון: אם תרצו אין זו אהבה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן