Skip to content

100 אלף איש הפגינו הערב כנגד השחיתות השלטונית

המפגינים גדשו את שדרות רוטשילד ורחובות נוספים שנסגרו לתנועה. לאחר שהמשטרה מנעה מהם להפעיל גנרטור בכיכר הבימה, נעו המפגינים לעבר כיכר רבין ורחוב קפלן ואבן גבירול נסגרו לתנועה. "ביביריונים, מושחתים נמאסתם", "ביבי נתניהו לכלא מעשיהו", ו "בושה, בושה, בושה" קראו המפגינים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצעד הבושה: שבוע לאחר הפגנת הענק בתל אביב הגיעו הערב (שבת) למעלה מ100 אלף איש להפגנה נֹוספת כנגד השחיתות השלטונית  בשדרות רוטשילד 16, מול הבניין בו הכריז בן גוריון על הקמת מדינת ישראל. עצרת ההפגנה הייתה כיכר הבימה הממוקמת מול שדרות רוטשיד, שם היו אמורים לשאת מספר נואמים את נאומיהם, אלא שקצין משטרה שהגיע למקום קבע שהגנרטור בו תכננו המפגינים להשתמש איננו עומד בתנאי הבטיחות ומנע את הפעלתו.

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: דן בר דב
צילום: דן בר דב


צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: דן בר דב
צילום: דן בר דב

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה

תוך כך נחסמו לתנועה שדרות רוטשילד, וכן רחובות אלנבי, אחד העם, יהודה הלוי, ביל"ו ורחובות נוספים באזור. הנהגים התבקשו לנוע בדרכים עוקפות ולהשתמש לשם כך בתוכנת waze לצורך התנועה.  "ביביריונים, מושחתים נמאסתם", "ביבי נתניהו לכלא מעשיהו", "ביבי נגד המדינה", "הון שלטון עולם תחתון" ו-"בושה, בושה, בושה".

צילום: דן בר דב
צילום: דן בר דב

ב 22:15 הודיעה המשטרה כי כלל הרחובות שנסגרו בעקבות ההפגנה בת"א נפתחו לתנועה, אך דקות ספורות לאחר מכך הודיעה המשטרה כי ר חוב קפלן נחסם לתנועה לאחר שהמפגינים נטשו את כיכר הבימה והחלו בצעדה לעבר כיכר רבין.  לקראת 23:00 נחסמו גם רחובות קפלן ואבן גבירול.
מני נפתלי מאבות ההפגנה אמר הערב: "ראש הממשלה מפחד מהפגנות. ביבי ניסה לפגוע באנשים כדי שההפגנה הזאת לא תקרה, אבל היא מתקיימת. כל הפוליטיקאים – לא שמענו את אבי גבאי ויאיר לפיד. לא שמענו אותם שנתיים. פתאום כולם מדברים על שחיתות". הוא התחייב: "נצעד להבימה ונגיד לראש הממשלה שיחזיר את המפתחות ולמנדבליט – לא שכחנו אותך, נגיע גם אליך."

צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה
צילום: ציפי מנשה


 

 

 

5 Comments

  1. Vbn
    10 בדצמבר 2017 @ 1:13

    אתר חדשות חדש הל הקרן החדשה. חובה מיידית לטפל בה בכל החומרה.
    ולעצם הענין. נתניהו נבחר ברוב מוחץ. השמאל משקר העם יודע זאת ברור. תראו סקרים. הפושעים האמיתיים הם השמאל שמשתף פעולה עם שונאי ישראל. לא הספיק להם אוסלו של רבין ופרס. לעולם לא תחזרו לשלטון. נתניהו ראש ממשלה מעולה.

    • אליק מאור
      10 בדצמבר 2017 @ 11:04

      היינו שמחים לו הקרן החדשה או הישנה או אחת אחרת תחליט לממן חלק מהוצאות המערכת.

  2. גורן
    10 בדצמבר 2017 @ 0:58

    רק בקלפי העם יביע את דעתו

  3. mbv
    10 בדצמבר 2017 @ 0:24

    צעירי העבודה.. יש דבר כZה?

    100 אלף? אולי תגידו את האמת היו 30 אלף הכי הרבה שיכול להיות!
    אם היו מאה אלף המשטרה לא היתה יכולה בכלל לחסום ולמנוע..

    רק שמואל מתעם מהמצב הביטחוני וימי הזעם הערבי כי מבחינתו
    הערבים צודקים, העיקר שלא תהיה שחיתות גם אם לא תהיה מדינה חלילה..

    העיתוי מגלה את סוג האנשים

    • אליק מאור
      10 בדצמבר 2017 @ 11:03

      לגבי כמות המפגינים נסמכנו בין השאר על מידע זרועות הביטחון. לגבי צעירי העבודה, לא לנו לקבוע. לגבי העיתוי. לא אנו קובעים אותו. לגבי השמאל? ראיינו בהפגנה מפגינים רבים שממש אינם שמאל. הם כן, נגד השחיתות שאחזה בכל הממשלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן