Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 12 בדצמבר, 2017

ספיריט: לרכוב חופשי, המשרתת האישית, לא מפסיקים לחלום, מלחמות סייבר 2, זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה, מצוד, ג'אד אפאטו: השיבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:20 ספיריט: לרכוב חופשי | Spirit, ערוץ הילדים

לאקי היא נערת עירונית טיפוסית המתגוררת עם אביה ודודתה. חייה משתנים מקצה לקצה כאשר אביה מקבל עבודה בעיירה רחוקה שנות אור ממציאות חייה עד כה. לאקי צריכה להתרגל במהירות למציאות החדשה שלה הכוללת חיים בערבה, בית ספר חדש, חברים חדשים ובעיקר חבר נפש חדש – סוס הפרא, ספיריט.

22:00 המשרתת האישית | Ah-ga-ssi | The Handmaiden, ערוץ Yes3

מותחן ארוטי, מהבמאי צ'אן ווק פארק ("שבעה צעדים"). צעירה תמימה למראה, אבל עם תוכנית עוקץ סודית, מגיעה לשרת אישה עשירה החיה באחוזה מסתורית ומבודדת. תסריט מפותל ומפתיע, לצד צילום מכשף, יוצרים חוויה בלתי נשכחת. שחקנים: קים טיי-רי, הא ג'ונג-וו, קים מין-הי. דרום קוריאה, 2016. הסרט יפהפה ויזואלית, ומלא עושר תוכני, טוויסטים, הפתעות, מיניות ואף הומור. ציון: 

22:00 לא מפסיקים לחלום | Impossible Dreamers, ערוץ Yes דוקו

דוקו המביא את סיפורם של אתלטים בני 50-80, שממשיכים להתחרות בענפי ספורט תחרותיים (אתלטיקה, הרמת משקולות, שחייה, ריקודים) ונאבקים להמשיך ולהיות הטובים ביותר בתחום. בין הספורטאים המצולמים בסרט: שחקן הגולף האגדי, גארי פלייר בן ה-81; השחיינית הישראלית, דניאלה ברנע בת ה-69 ואחרים. צילומי הסרט, שנמשכו לאורך 3 שנים, מתעדים את העליות, את המורדות ואת ניצחון הרוח על פני הגוף. בסופו של דבר מוכיח הסרט שהעיסוק בספורט בגיל מבוגר, לא רק שעוזר לגוף לעכב את תהליך ההזדקנות אלא גם מעניק משמעות אמיתית לחיים. בימוי: אריק גולדפרב, אריק האוול. 74 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 מלחמות סייבר 2 | 2 Cyberwar, ערוץ Viceland

בן מקוך מטייל בעולם וניפגש עם האקרים, פקידי ממשלה ומורדים, בכדי לחקור את מלחמות הסייבר. מאיסלמבאד למקסיקו סיטי, בן חוקר מה חדש ומי האנשים משני צדי הקונפליקט.

זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה | Happening: A Clean Energy Revolution, סלקום TV


סרט תיעודי מהבמאי ג'יימס רדפורד (בנו של כוכב הקולנוע רוברט רדפורד), המבקש לשפוך אור על החידושים הטכנולוגיים בתחום האנרגיה הירוקה, דרך מפגשים עם יזמים שחולמים למצוא את מקור הכוח של העתיד – זה שיחליף את הדלק ויציל את העולם. 

מצוד | Manhunt: Unabomber, נטפליקס | Netflix

הרמזים קלושים, בהלת הציבור הולכת וגוברת, וה-FBI מחליט לגייס לשורותיו מאפיין פרופילים מסוג חדש כדי לסייע באיתורו של ה'יונבומבר' הידוע לשמצה. שחקנים: סאם וורטינגטון, פול בטאני, כריס נות'. יוצרים: אנדרו סודרוסקי, ג'ים קלמנטה, טוני גיטלסון.

ג'אד אפאטו: השיבה | Judd Apatow: The Return, נטפליקס | Netflix

ג'אד אפאטו חוזר לבמת הסטנד-אפ אחרי 25 שנים ומספר לקהל, בין השאר, על החיים עם שלוש נשים ועל רגעים משעשעים מהקריירה שלו. במאי: מרקוס ראבוי.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן