Skip to content

הפגנות לא מפילות שלטון מושחת

הנואמים לא מזיזים לאף אחד, הנאומים עצמם עוד פחות, הם פיתחו עור של פיל. הסלוגנים המתוחכמים הם ביזבוז של קריאיטיביות. המושחתים שם כדי להישאר. האופוזיציה מתה, הקואליציה נגועה עד אחרון הח"כים, אם לא בשחיתות, אז באינטרסנטיות, והם בגדר שותפים לפשע. בראש מערכת החוק הוצב נוכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אין לי מושג כמה פעמים כבר אמרתי את זה אבל מן הראוי שאומר זאת שוב. שלטון מושחת איננו נופל בגלל הפגנה של 10 אלפים איש ואפילו לא 500 אלף. כבר לפני למעלה מ-20 שנה נאספו עשרות אלפים בכיכר רבין (אז ככר מלכי ישראל) וצעקו "מושחתים נמאסתם" והשחיתות? עדיין כאן. גם ב- 2011 מילאו הישראלים את הרחובות והמצב רק הולך ומחמיר.

בזבוז של קריאטיביות - צילום: ציפי מנשה

שלטון מושחת יעשה הכל כדי להגן על עצמו, אחרי הכל בסוף הדרך מחכה לכולם תא מאסר, וכדי למנוע את זה הם יעשו הכל. ימנו מקורבים, יחסלו את שומרי הסף, יחוקקו חוקים, יעלימו עובדות והוכחות ויום אחד גם יעלמו עדים חיוניים.

הם לא יאמרו: "וואו 10 אלפים מפגינים שבוע שלישי, יאללה בואו נתפטר ונלך לכלא כמו ילדים טובים, הם לא מתרגשים, והם גם לא יתרגשו. הם יעשו דה לגיטימציה מסיבית למארגנים, הם יקראו לכולם שמאלנים, הם יציתו כל חלקה טובה, אבל הם לא יזוזו ממקומם. ככה זה בדמוקרטיה בלי חוקה בלי מחסומים בלי בלמים. ככה זה במדינת ישראל.

הנואמים לא מזיזים לאף אחד, הנאומים עצמם עוד פחות, הם פיתחו עור של פיל. הסלוגנים המתוחכמים הם ביזבוז של קריאיטיביות. המושחתים שם כדי להישאר. האופוזיציה מתה, הקואליציה נגועה עד אחרון הח"כים, אם לא בשחיתות, אז באינטרסנטיות, והם בגדר שותפים לפשע. בראש מערכת החוק הוצב נוכל, וכל צליל מציוץ ועד צעקה, צבא של תומכי שלטון, בורים, פשיסטים, יוצא להתקפה אישית. הסטודנטים ותלמידי התיכון יושבים בבתים בעוד שבמקום נורמלי הם היו מבעירים את הרחובות. כי רק כך מפילים שלטון.

תקראו לי טהרן, אבל הופעתו של הרב שרלו בהפגנה אתמול, איננה מסמלת איחוד כוחות כמו שאבי גבאי איננו המשיח. הרב שרלו הוא איש הציונות הדתית או יותר מדוייק היודו נאציזם. הוא נגד שחיתות שלטונית? נראה אותו מוקיע את כל סכומי העתק שמועברים להתנחלויות כאתנן לתמיכה בממשלה מושחתת.

מי שהוסיפו לרשימת הנואמים, הרחיק אחרים, טובים יותר וישרים יותר. מי שצירפו למחאה כאילו ויתר על חלק משמעותי ממנה. ובכלל… מי אמר שצריך נאומים? הרי כולם יודעים מדוע הם שם, כל פרסונה שתעלה על הבמה תספוג אש מצד הנוכלים, אז לשם מה? לשכנע את המשוכנעים?

אז זהו, רק ביום בו ישלפו הגרזנים, בקבוקי המולוטוב, ביום בו חברי כנסת , טייקונים, בנקאים יפחדו להסתובב ברחובות, רק אז יש סיכוי כלשהו להפיל את הממשלה. עד אז זה כמו שאמר מישהו "מפגש חברים שבועי" הרבה חברים הרבה מפגשים אבל עדיין לא יותר מאירוע חברתי טיפוסי.

2 Comments

  1. גידי
    22 בדצמבר 2017 @ 8:25

    צודק ! כי להפגנות האלה מגיעים רק מושחתים…ד"ש מאלדד.

  2. גורן
    19 בדצמבר 2017 @ 11:58

    אז זהו, רק ביום בו ישלפו הגרזנים, בקבוקי המולוטוב, ביום בו חברי כנסת , טייקונים, בנקאים יפחדו להסתובב ברחובות, רק אז יש סיכוי כלשהו להפיל את הממשלה. עד אז זה כמו שאמר מישהו "מפגש חברים שבועי" הרבה חברים הרבה מפגשים אבל עדיין לא יותר מאירוע חברתי טיפוסי.
    עמית תרשה לי כמעט נפלתי מהכיסא כאשר קראתי את השורות הללו על מה אתה מדבר מי אתה רוצה שיצא עם גרזנים ובקבוקי מולוטוב לרחוב כנראה לאנשים החיים כאן טובים סכנות לקניית רכבים מלאות הכבשים סתומים מרכבים שדה התעופה בן גוריון עמוס לעייפה מישראלים יוצאים וחוזרים הקניונים מלאים וכאשר נפתחת חנות חדשה אנשים דורסים אחד את השני כמעט כדאי ל כנס ראשונים גנבים כולם גנבים את השחיתות לא המציא הליכוד ולא את שיטת חלוקת הגובים להזכיר לך את פרשיות אשר ידלין את פואד בן אליעזר את עזר ויצמן אברהם עופר שר השיכון שהתאבד מיכאל צור מנכ"ל משרד השיכון נידון לחמש עשרה שנות מאסר על שחיתות
    אהוד אולמרט ראש ממשלה שוחד בעסקת הולילנד אריאל שרון פרשת "סיריל קרן", אברהם הירשזון שר האוצר תוסיף ראשי ס"ש כול שלטון הוא מושחת לכן לצערי הציבור התרגל לחיות עם הגנבים אשר בסופו של יום הולכים לכלא אתה תמים? יבוא שלטון חדש הגנבים יתחלפו בצרפת לא היה שלטון מושחת זה דרכו של עולם מי שקרוב לצלחת נהנה …….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן