Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 23 בדצמבר, 2017

טיני - השינוי הגדול של ויולטה, הניסוי של בלקו, מלך קליפורניה, זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה, הג'וב הצרפתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 טיני – השינוי הגדול של ויולטה | Tini – El Gran Cambio De Violetta, ערוץ Yes5

סרט ההרפתקאות המביא לסיום את 'ויולטה', הטלנובלה של דיסני בכיכובה של מרטינה (טיני) סטואסל, כוכבת ארגנטינאית מצליחה. מותשת מעומס ההופעות והשמועות הזדוניות, ויולטה נוסעת לכפר באיטליה, שם היא לומדת מי היא באמת. במאי: חואן פבלו בוסקריני. ספרד / איטליה / ארגנטינה, 2016.

22:00 הניסוי של בלקו | The Belko Experiment, ערוץ Hot אקשן

מותחן אקשן ואימה. בתוך בניין משרדים מבודד של חברה אמריקנית בבוגוטה שבקולומביה, מוצאים עצמם 80 עובדים לכודים בבניין היוקרתי, ללא יכולת לצאת החוצה. לחרדתם הרבה הם שומעים קול הבוקע מהאינטרקום של החברה, הדורש מהם להשתתף במשחק קטלני – שבו עליהם להרוג את עמיתיהם או להיהרג. הם מבינים כי מעתה הם שותפים לניסוי מסתורי ומעוות, שהוא בעצם משחק אכזרי וקטלני. החוק הראשון הוא להישמע לכל ההוראות של עורכי הניסוי. החוק השני הוא לא לחשוש לרצוח קולגה כשמבקשים מהם לעשות זאת. בסוף היום אדם אחד ייצא מהבניין בחיים… שחקנים: טוני גולדווין, ג'ון גלהגר ג'וניור, ג'ון ס. מקגינלי. בימוי: גרג מקלין. ארה"ב, 2016. הסרט אינו מקורי ולא מביא יומרות חכמות, ואז מתחיל הקטל… ציון: 

22:00 מלך קליפורניה | King of California, ערוץ לייפטיים 

מירנדה היא רק בת 16 וכבר נאלצת להתמודד עם קשיים רבים בחייה. אביה נשלח לבית משוגעים, אימה נטשה אותה והיא עזבה בלית ברירה את הלימודים. השגרה היומית שלה מורכבת בעיקר מעבודה מפרכת בסניף מקדונלד'ס השכונתי וחזרה בערב לבית ריק ומוזנח. יום אחד מגיע למפתן דלתה אביה, צ'ארלי. הוא השתחרר מבית המשוגעים והוא מעוניין להשתכן בביתה. במהירות בזק משתנים חייה של מירנדה, כשצ'ארלי התימהוני מחפש באובססיביות אחר אוצר עתיק יומין עליו קרא ביומנו של מגלה ארצות ספרדי. האם האוצר אמיתי? האם צ'ארלי יצא לגמרי מדעתו? האם אפשרי הדבר והאוצר אכן טמון מתחת לרצפת הסופרמרקט מעבר לפינה?… שחקנים: מייקל דאגלס, אוון רייצ'ל ווד. במאי: מייקל קאיל. ארה"ב, 2007. הרפתקה אורבנית חמודה, מקורית ולא מזיקה. ציון: 

22:00 זה קורה: מהפכת האנרגיה הירוקה | Happening: A Clean Energy Revolution, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 12 בדצמבר, 2017, בסלקום TV
22:00 הג'וב הצרפתי | Bastille Day, ערוץ Yes4

מייקל- כייס אמריקני שחי בפריז, גונב יום אחד את התיק הלא נכון. כשהתיק מתפוצץ כמה דקות מאוחר יותר, הוא מוצא עצמו נרדף על ידי סוכן CIA לא שגרתי. הסוכן מבין די מהר שמייקל הוא רק פיון אבל כישוריו הם נכס, ומגייס אותו ל 24 שעות של מרדף מסחרר, בו הצמד הבלתי אפשרי הזה מגלה שגם הם מטרה, בקנוניה גדולה הרבה יותר. שחקנים: אידריס אלבה, ריצ'רד מאדן ("משחקי הכס"). במאי: ג'יימס ווטקינס. צרפת / ארה"ב, 2016. סרט קצבי עם תסריט באורך של עמוד בודד, המותיר את הצופים בתחושת בזבוז זמן. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן