Skip to content

3 חרדים מטבריה נעצרו בחשד לפדופיליה

לאחר קבלת תלונות מהורי קטינים נפתחה חקירה סמויה ובהמשכה נעצרו חשודים. המשטרה פונה לציבור ומבקשת מקורבנות אחרים לפנות למשטרה והתלונן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה אמש (חמישי) 3 חרדים מטבריה החשודים בביצוע עבירות מין לכאורה בקטינים ובגירים בקהילה החרדית בעיר.

השלושה נעצרו במסגרת חקירה סמויה שנפתחה בעקבות תלונות הורים והתנהלה בתחנת טבריה. במהלך החקירה שהתנהלה בשבועות האחרונים עלה החשד לביצוע עבירות מין בקטינים על ידי 3 חשודים, עוד עלה במהלך החקירה כי החשודים ביצעו מעשים מגונים ומעשה סדום במספר קטינים ובגירים ובחלק מהקורבנות העבירות בוצעו לאורך שנים.

החשודים, כך נמסר,  משתייכים לאחת מהקהילות החרדיות בעיר ונהגו לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים. אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי עצרו שוטרי משטרת ישראל את החשודים בשעות הערב המוקדמות לצרכי חקירה והבוקר (חמישי) הובאו לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום טבריה. ואכן בשעות הצהריים המוקדמות הוארך מעצרם של החשודים: שלמה אוחנה בן 47 מטבריה, מעצרו הוארך עד לתאריך 28/12/17, שמעון שורקי בן 42 מטבריה שמעצרו הוארך עד לתאריך 25/12/17, ועדי דהרי בן 42 מטבריה שמעצרו הוארך עד לתאריך 25/12/17.

החשודים בביצוע העבירות לכאורה (צילום:משטרת ישראל)
החשודים בביצוע העבירות לכאורה (צילום:משטרת ישראל)

עו"ד לירון מלכה שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את עדי דהרי ושמעון שורקי שחשודים בביצוע מעשים מגונים, הגיבה למעצר מרשיה ואמרה כי "החשודים הינם אנשים נורמטיביים ובעלי משפחות . המדובר בטענות על מעשים לכאוריים, שנעשו לפני שנים רבות ולא היה מקום כלל לעוצרם".

תוך כך משטרת ישראל / תחנת טבריה פנתה אל התקשורת ובקשה באמצעותה את עזרת הציבור לצורך איתור קורבנות נוספים של השלושה. כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש לדווח לתחנת טבריה בטלפון 046728444 או למוקדי 100 ברחבי הארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן