Skip to content

די להתנצל!

אז נכון שרוב מצביעי הימין לא ראו בחייהם קוצץ סיגרים, אחרי הכל רק המושחתים שבהם משתמשים בזה, והרבה. אז נכון שהם בחיים לא ראו ובטח שאינם יודעים מה משמעותה של גיליוטינה, כי הם בורים ועמי ארצות. בין היתר כי מערכת החינוך הישראלית הלאומנית לא בדיוק טורחת ללמד הסטוריה של עמים אחרים לעומק.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עוד הפגנה שלא תביא לכלום, אם היא תמשיך להיות מנומסת. ועוד סדרה של התנצלויות של שמאלנים מנומסים. והפעם על מה בעצם… דגל של קוצץ סיגרים שאכן פועל כמו גיליוטינה? ככה אתם רוצים למגר את השלטון. להתנצל עד מוות?

שימוש ממוסד לענישה - גיליוטינה

אז נכון שרוב מצביעי הימין לא ראו בחייהם קוצץ סיגרים, אחרי הכל רק המושחתים שבהם מעשנים סיגרים, והרבה. אז נכון שהם בחיים לא ראו ובטח שאינם יודעים מה משמעותה של גיליוטינה, כי הם בורים ועמי ארצות. בין היתר כי מערכת החינוך הישראלית הלאומנית לא בדיוק טורחת ללמד הסטוריה של עמים אחרים לעומק.

אז ככה. סיגרים הם אחד הנושאים המרכזיים של תיק 1000 זה שהמשטרה כבר מוכנה להגיש לבית המשפט. ולא אתפלא אם לנתניהו יש קוצץ בדיוק כזה אפילו מזהב טהור במגירה. גיליוטינה היא סמל המהפיכה הצרפתית . סמל, רבותי, סמל! היא שימשה לעריפת ראשים של שכבה שלימה של מושחתים, האצולה הצרפתית, שהביאה את העם הצרפתי, לעוני, דלות, שיעבוד ורעב. עכשיו לכו ותקראו את דו"ח העוני של הביטוח הלאומי. כן הביטוח הלאומי, מוסד ממשלתי נבזי, אך ממוסד המודה בקול גדול שבישראל העוני טופח ועולה.

הגיליוטינה היא סמל המהפיכה הצרפתית, כן היא מכשיר נבזי, אבל בניגוד לחבל וארון הקבורה של ככר ציון היא לא שימשה כאמצעי ללינץ', השימוש בה היה ממוסד לחלוטין, וקדם לה אפילו משפט. ולמי שאיננו יודע  במשך שנים רבות שימשה ככלי להוצאה להורג באופן לגיטימי לחלוטין עד ליום בו עונש המוות הוצא מחוץ לחוק בצרפת.

אז כן המצב בישראל מצדיק הצבת גליוטינה. שכבה שלימה של עשירים וגנבים רומסת את הציבור, שברובו כל כך טיפש, שהוא עדיין מאשים את מפאי שמתה לפני למעלה מ- 40 שנה בעובדה שילדיו רעבים. ככה זה שטיפשות עוברת בירושה, אבל גם לצרפתים לקח זמן להבין שבלי…קפד ראשו. כלום לא ישתנה.

ואתם השמאלנים הפסיקו להתנצל, ראשית כי אינכם אחראים לכל 60 אלף האיש שהתייצבו בהפגנה אתמול, שנית, בגלל שללא אמירה נחרצת וללא פחד וללא הבנת הזעם הציבורי, כלום לא ישתנה. לדגל/דגם הגיליוטינה יש מסר חשוב מאוד. הציבור הישראלי הישר (כן, אני מתכוון אנשים ישרם שאינם לוקחים חלק בעושק, כיבוש , שוד וגזל התעמרות בשונה ועוד) חייב לזעוק בקול, ולהבהיר בכל אמצעי עד כמה חמור המצב, גיליוטינה עושה את העבודה. הסתה? בולשיט. אי אפשר להסית שמאלני לאלימות פשוט אין בו את זה. ולראיה כמו שאמרו לפני רבים וטובים הכדורים, והרימונים עפים מימין לשמאל ולא להיפך.

אז חלאס להתנצל, עמית ברין מניף הדגל לא עשה דבר רע, הוא צעק את צעקתו, הוא אמר את דברו במסגרת חופש הדיבור שלו. ושוב אני חוזר ארון קבורה וחבל זו קריאה לרצח. קוצץ סיגרים דמוי גיליוטינה זו אמירה. זה לא שהימין איננו מבין את זה. הוא מבין את זה היטב והוא גם יודע שכל הטענות המופנות לשמאל בגלל הסמל הזה יגררו אוסף של התנצלויות עלוב ומעורר רחמים, ויטשטשו את עוצמת ההפגנה עצמה. קוראים לזה דה לגיטימציה.

גברת לא נחמדה אבל עושה את העבודה

את התמונה הזו הכנסתי למאמר שלי בשנת 2013 – כלום לא השתנה מאז, פרט לעובדה שאלדד יניב עבר המרה מלאה למוחא לגיטימי. רוצים לקרוא לי מסית, שיבושם לכם. אני לא אתנצל בפני אף אחד. מדינת ישראל זקוקה להפיכה, וכל מי שניצב היום בראש הפירמידה חייב להיענש בהתאם לחוק. בצרפת ערפו את ראשיהם כי זה היה החוק, אבל אם לא טוב לכם, נסו להסתובב עם דגל/מודל של מעשייהו ביד.

10 Comments

  1. אביב המבין
    26 בדצמבר 2017 @ 8:08

    למגיבים הפשיסטים.
    רק אתם צודקים.
    רק לכם מותר לקרוא לכל מי שלא הולך בדרכם שמלאני = בוגד.
    רק ביבי צודק. כי הוא המדינה. בלעדיו לא תהיה מדינת ישראל. רק הוא מחזיק אותנו בחיים.
    אז כפי שגיליתי על עצמי – בית הקברות מלא אנשים בלי תחליף.
    הוא ירד בהליך דמוקרטי לחלוטין. בן הקיסרית ירש אותו בקלפי!

    • גורן
      31 בדצמבר 2017 @ 12:37

      הקריאה פשיסטים לא עושה אותך צודק פאשיזם!!! את הזעקות הללו זועק השמאל כנגד הימין בכל פרשיה חדשה שעולה לכותרות. מסע מעמיק אל העבר מגלה שהוא עושה זאת כבר 100 שנה, אפשר להירגע לז'בוטינסקי קרא בן גוריון פשיסט יצירת הפחד מפני האחר היא שיטת ידועה בשמאל וטכניקת יצירת פחד שנאה נגד היריב איזה פשיזם יש כאן ? סוגרים עיתונים עיתונאים בכלא . בינתיים השמאל רוצה לסגור את ישראל היום לא ראיתי מחנות מעצר לשמאלנים ולא שמעתי שחברי מר"צ בכלא או חברי הרשימה הערבית ברחובות אין עוצר והתקשורת חופשית הניסיון לזרוע דה לגיטימציה לימין לא יעזור הציבור לא טיפש בסרט הזה של ימין פשיסטי אנחנו כבר מאה שנה תוכיח לי שהימין פשיסט …..

  2. אביב המבין
    25 בדצמבר 2017 @ 10:01

    עמית אני גאה בך.
    כל האמת בפרצוף.
    כל כך מהדר לקרוא אותך על הבוקר עם כוס קפה שחור מבושל כמו שצריך אחרי לילה קשה.
    המשך בדרכך!

  3. גורן
    24 בדצמבר 2017 @ 12:37

    אם הייתה בארץ הייתה מוגשת נגדך תלונה על הסתה לרצח נשיא המדינה ראובן ריבלין כינה את השלט "הסתה ברורה החוצה את גבולות חופש הביטוי והמחאה" וביקש לגנות ולהוקיע "את האמירות הברורות המשתמעות מהנפת מיצג שכזה והנשיא ריבלין כידוע לא ידוע באהדתו לראש הממשלה אני אישית מכיר אנשי שמאל שיש להם גם קוצץ סיגרים בבית ביניהם כמה פוליטיקאים מהשמאל כמו שצינתי כבר כמה פעמים בקשר לכתיבה שלך של גרזנים בריקדות תימרות עשן ואש עם ישראל כנראה יותר חכם …….את הפתרון הוא מוצא בקלפי

    • עמית מנדלזון
      24 בדצמבר 2017 @ 12:43

      תקרא טמבל פעם אחת ולתמיד תקרא ואם צריך מילון תשתמש בו. אלוהים ישמור לא יתכן שהביבי יוגנד כמוך כל כך טיפשים כל כך חסרי הבנה כל כך בורים. פשוט לא יתכן תקרא פעם תקרא פעמיים ואולי יום אחד תבין אבל היות ואתה עקבי אני מאמין שאתה פשוט מקבל כסף עבור הזבל הזה שאתה כותב. ואתה מוכר את בני עמך בעבור בצע כסף אתה לא יותר טוב משאר הגנבים שמממנים אותך

      • גורן
        25 בדצמבר 2017 @ 0:18

        קודם כול אני לא טמבל ותכבד אנשים כמו שאחרים מכבדים אותך דבר שני אני לא מקבל כסף עבור הדעות שלי כמו כמה אנשי שמאל שמקבלים שכר מה לא מובן לך אתה רוצה שתהיה כאן מלחמת אחים אפילו צבי זינגר אני לא מכיר אותו כתב לך בדיוק את מה שאני חושב את מוכן שאחרים יהרגו עבורך בוא לכאן נראה אותך מתחיל את " המהפכה" אתה משכפל את הכתיבה שלך שבוע אחרי שבוע אתה רוצה דם עם ישראל לא טיפש שמעת פעם על דמוקרטיה זו הדרך כאן להחליף שלטון אסתפק בתגובה הזו כי אני לא רוצה להיגרר לסגנון שלך

      • בתיה
        25 בדצמבר 2017 @ 9:37

        מאמר פאתטי. מה באת לזרות חול בעיניים? אנשים לא מבינים את המשמעות של הגליוטינה? מי שמך להעביר ביקורת משתלחת, מזלזלת חסר רסן על אנשים שאתה בכלל לא מכיר, מדבר בהכללה גסה ומנסה בכל דרך להצדיק את המחנה שאתה תומך בו, בכל מחיר. לך תלמד הגיון. יושר (בלי קשר למחנה זה או אחר) פרופורציות. מה זה להשיב למי שהגיב לך במילה טמבל?? מה הציונים שאתה נותן לכל אחד? מי אתה?? מעוות המציאות!! גליוטינה נועדה לערוף ראשים. בעצמך אמרת שבצרפת ערפו את ראשי המושחתים. אז מה אתה רומז, שאם הם מושחתים מותר לערוף את ראשיהם? כל הטיעונים שלך פתטים, מונעים מרגש ילדותי ולא בוגר. אתה לא חייב לצרץ ולהסביר מעשה פסול רק בגלל שהוא בא מהמחנה שלך. מה עם קצת יושרה?? ואתה יודעמה? הדיון הוא בכלל לא על ימין או שמאל אלא על הסתה, התלהמות, חוסר כבוד. רוצה להביע מחאה תביע בצורה לא מתלהמת ולא מסיתה

  4. צבי זינגר
    24 בדצמבר 2017 @ 11:44

    ממרסיי קל מאוד לכתוב את זה. בוא לכאן עם הגרזן ובקבוק המולוטוב ותארגן הפגנות לא מנומסות

    • עמית מנדלזון
      24 בדצמבר 2017 @ 12:44

      אתה באיחור של מאמר צבי 🙂 ברור שקל מאוד לכתוב ממארסי את יודע היטב שאם הייתי כותב את זה מישראל היית מארגן הפגנות במרתפי השב"כ

    • גידי
      31 בדצמבר 2017 @ 10:06

      צבי , עמית סוציופט שמקבל משכורת מקרנות האיחוד האירופי והאום עבור דברי הבלע שלו .עמית יודע שהסיכוי שלו להגיע לגיליוטינה או לסכין גבוהה לאין שיעור במרסיי מאשר פה…!
      נמתין ליום בו הדבילים והבוגדים יעשו מעשה כי אז הגיליוטינה לא תעמוד בקצב …הפאשיזם השמאלני לא יעבור !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן