Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 28 בדצמבר, 2017

צוות הצלה, שתי מעלות לסוף העולם, גוף של ברבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:30 צוות הצלה, ערוץ ניק ג'וניור (לצופי Hot) 

סדרה חדשה בכיכובם של מיכל ינאי ו-תומר שרון. בכל פרק פוגשים את צוות הצלה כאשר הוא יוצא למבצע חדש, שכמובן מצליח בזכות כישוריהם של חבריו, ילדי הגן המתחפשים לדמויות שונות. הם לוקחים טביעות אצבע, עושים מארבים ומרדפים, עד שהם תופסים את הפושע ומחזירים את השקט על כנו.

21:45 שתי מעלות לסוף העולם | Two Degrees: The Point of No Return, ערוץ ההיסטוריה

בשמונה מתוך עשר השנים האחרונות נמדדו הטמפרטורות הגבוהות ביותר בעולם. כאשר טמפרטורת כדור הארץ עולה מדי שנה, אנו מתקרבים יותר ויותר לנקודה הגורלית: שתי מעלות מעל לממוצע המעלות של העולם בעידן טרום-תעשייתי. על רקע סופות הוריקן שמחריבות איים ומציפות ערים, שריפות יער ענקיות, לצד פרישת ארצות הברית מהסכם פריז (שמטרתו להאט את ההתחממות הגלובלית), מדענים ברחבי העולם מנבאים, כי אם האטמוספרה תתחמם בשתי מעלות צלזיוס נוספות, החיים על-פני כדור הארץ לעולם לא יהיו אותו דבר. הגרוע מכל עוד לפנינו, והזמן להיערך לכך הוא עכשיו. הספיישל בוחן את שורת האסונות הקולוסליים שממתינים לנו באופק, במידה ונגיע לנקודת האל-חזור: עליית גובה פני הים, גלי צונאמי, רעידות אדמה רבות-עוצמה, התפרצויות הרי געש מעבר לכל מה שניתן להעלות בדמיון, הרס סביבתי צפוי ובלתי-צפוי – מאות מיליוני בני אדם יימלטו מאזורי אסון ויהפכו לפליטים, שרשרת מזון שבורה, התפרצות גלובלית של מחלות ומגיפות. במקביל, מציגים שלל פתרונות יצירתיים שבני האדם מפתחים בימים אלו כדי לנסות להיערך לרע מכל ולשרוד בעולם שחם יותר בשתי מעלות: החל מערים צפות, דרך בתים חסינים מפני פגעי טורנדו ותחנות כוח שימוקמו בחלל. באמצעות שילוב של טכנולוגיית CGI עדכנית, גרפיקה משוכללת, ראיונות וצילומים תיעודיים מהשטח, הסרט שובר את מחסום סרטי התעודה הטלוויזיוניים הרגילים, ומציג נרטיב קולנועי סוחף ועוצר נשימה.

22:00 גוף של ברבי | OMG: My Barbie Body, ערוץ Yes דוקו 

הנשים שיעשו הכל כדי להידמות לבובה המפורסמת בעולם. רייצל, אמא חד הורית בת 43, כבר עברה ניתוחי הגדלת חזה, יישור אף, מילוי שפתיים, הידוק צלעות, הרמת לחיים ומתיחת עיניים – כל זה במטרה להידמות עד כמה שאפשר לבובת ברבי. גם קארי, אמא בת 33, הוציאה כבר 100,000 פאונד על ניתוחים במהלך 7 שנים היא גם מאמינה שעל כל הנשים לנסות ולהידמות לבובה המושלמת. בעלה דארן (או כפי שהיא מכנה אותו – 'קן') אפילו הכין לה קופסת ברבי כדי שתיכנס אליה לצורך צילומים. מבט משעשע, אך בו זמנית גם מזעזע, על האופן בו הבובה הפופולרית עם הנתונים המושלמים משפיעה לא רק על ילדות קטנות ברחבי העולם, אלא גם על הדימוי המעוות של נשים בוגרות. 50 דקות, אנגליה, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן