Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 29 בדצמבר, 2017

היפה והחיה, הכי רזה, אלסקה: הגבול האחרון 7, מקומרות, מורים בהפרעה, גמל שלמה, ביל ניי מציל את העולם 2, הטיפוס, מראה שחורה 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 היפה והחיה | Beauty and the Beast, ערוץ Yes5

הסרט הקסום שהיה מועמד לאוסקר לסרט הטוב ביותר, על נערה חכמה שמוחזקת בשבי בטירתו של החיה, ולומדת להתגבר על הפחדים והדעות הקדומות. במאי: קירק ווייס. ארה"ב 1991. סרט רומנטי, מרגש, אלגנטי ועשיר בקטעי מוזיקה נהדרים. ציון: 

20:15 הכי רזה | Thin, ערוץ Yes דוקו

זוכה פרס הסרט הטוב בפסטיבל לונדון. הקולנוענית לורן גרינפילד מתחקה אחר חייהן של 4 נשים מגילאים שונים המאושפזות במרכז גמילה בפלורידה –מרכז המתמחה בטיפול בסובלות מאנורקסיה. 104 דקות, ארה"ב, 2006.

21:00 אלסקה: הגבול האחרון 7 | 7 Alaska: The Last Frontier, ערוץ דיסקברי

במשך 80 שנה, מורשת משפחת קילצ'ר שגשגה, טיפחה ושימרה את אחוזתם עמוק במדבר האלסקי. כעת, המורשת נמצאת בסכנה ומשפחת קילצ'ר חייבת לעמוד באתגר הגדול ביותר בחייהם: שיפוץ מלא של כל האחוזה ואדמתה. המשפחה תצטרך להשתמש בכל מכונת עבודה שנמצא בארסנל שלהם כדי לתקן מבנים ישנים, לבנות מבנים חדשים, לשפר את מערכת המים והביוב, לתקן גדרות ולהגן על בעלי החיים, כדי להבטיח שמורשת האחוזה תשרוד עבור הדורות הבאים. אבל לפני שהעבודה יכולה להתחיל, המשפחה חייבת קודם כל להגן על הבית לאחר שסופת השלגים הגרועה ביותר מזה ארבע שנים הכתה בה. לאחר מכן, המשפחה מצטרפת למשימה להצלת טרקטור שתקוע בשלג – אבל אוטו נמצא במרדף כנגד השעון ומסכן את ביטחונו האישי, בכדי להשלים את המשימה לפני שהקרח על הכביש יתחיל להמס. המאבק נמשך עבור משפחת קילצ'ר, בזמן שהם נלחמים מול התנאים הקשים ומנסים לשמור על אורח חייהם בשממה.

22:00 מקומרות | Straight/Curve: Redefining Body Image, ערוץ Yes דוקו 

80% מהנשים בארה"ב אינן מרוצות ממראה גופן, 60% מהצעירות נוהגות להשוות את גופן לגוף של דוגמניות ו-40% מהנערות אף מפתחות בשל כך הפרעות אכילה. הסרט בא לבחון את האופן המעוות שבו תעשיית האופנה והבידור מציגות את הגוף הנשי ומנסה להגדיר מחדש את אידאל היופי המציאותי. על ידי הבאת סיפורים אמיתיים של נשים לצד שיחות עם דוגמניות מכל המידות, סוכני דוגמניות, מעצבי אופנה, תסריטאים וצלמים מנסה הסרט ליצור תנועה שתגדיר מחדש מהו יופי ותזהיר את המנהיגים, התקשורת והציבור מפני הסטנדרטים המסוכנים והלא-ראליים הקיימים כיום. בימוי: ג'ני מקוויל. 60 דקות, ארה"ב, 2017. 

22:00 מורים בהפרעה | Fist Fight, ערוץ Yes2 

קומדיה פרועה. ביום האחרון של שנת הלימודים, מסתבך אחד המורים וגורם בטעות לפיטוריו של מורה הידוע בשיטותיו הקשוחות. כשהמורה המפוטר מחליט לזמן אותו לדו קרב במגרש בית הספר, הופך הקרב לשיחת היום אצל כל התלמידים והסגל. שחקנים: צ'רלי דיי, אייס קיוב. במאי: ריצ'י קין. ארה"ב, 2017. הסרט מנסה להפגיש בהרבה בדיחות, אך רובן שטוחות ולא מצחיקות. ציון: 

גמל שלמה | La Mante, נטפליקס | Netflix 

סדרת מקור של נטפליקס. עשרות שנים אחרי שנתפסה, רוצחת סדרתית מציעה לעזור באיתור האחראי לסדרת מקרי רצח שמחקים מקרים מהעבר – אבל רק בתנאי שבנה השוטר יעבוד מולה. שחקנים: קרול בוקה, פרד טסטו, פסקל דמולון.
.
ביל ניי מציל את העולם 2 | 2 Bill Nye Saves the World, נטפליקס | Netflix

ביל ניי, זוכה פרס האמי, מכניס למעבדה שלו מומחים ואורחים מפורסמים ומנחה תוכנית אירוח שבוחנת סוגיות מדעיות הנוגעות לחיינו. אורחים: קרלי קלוס, דרק מילר, אמילי קלנדרלי, נזים חוסיין.

הטיפוס L'ascensionThe Climb, נטפליקס | Netflix 

צעיר ובן למשפחה פשוטה ממוצא סנגלי-צרפתי יוצא לטפס על האוורסט כדי להרשים את האשה שהוא אוהב – והופך לסנסציה תקשורתית. שחקנים: אחמד סילא, אליס בלאיידי, קווין ראזי. במאי: לודוביק ברנרד.
.
מראה שחורה 4 | Black Mirror 4, נטפליקס | Netflix

אנתלוגיית מדע בדיוני המציבה את האנושות ההייטקיסטית מול ראי העתיד הקרוב. כשפיתוחים טכנולוגיים פוגשים בדחפים אנושיים אפלים, הראי הזה נראה קצת מעוות. יוצר: צ'ארלי ברוקר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן