Skip to content

בית המשפט הצבאי הרשיע את רוצח בני משפחת סלומון

גזר דינו של המחבל יינתן בקרוב. שר הביטחון קורא לשופטים לגזור עליו עונש מוות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית הדין הצבאי במחנה עופר ביהודה הרשיע הבוקר (רביעי)את המחבל עומר אלעבד, שרצח בערב שבת, ה-21 ביולי 2017, את יוסף, חיה ואלעד סלומון ופצע קשה את אמם טובה סלומון, בביתם שבישוב חלמיש – נווה צוף.

המחבל הורשע בכתב אישום חמור שכולל שלוש עבירות של גרימת מוות בכוונה (המקבילות לעבירת רצח), שתי עבירות של ניסיון לגרימת מוות בכוונה, עבירת הסתה ועבירות נוספות.היום נשמעו הטיעונים לעונש ודברי בני המשפחה. גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.

הבוקר בבית המשפט - המחבל, עומר עבד אל-ג'ליל
הבוקר בבית המשפט - המחבל, עומר עבד אל-ג'ליל

שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב להרשעת המחבל ואמר: "ישראל היא מדינה מתוקנת. כפי ששרת המשפטים אינה יכולה להנחות את הפרקליטות ושופטי העליון מה לפסוק, כך אני כשר הביטחון איני רשאי להנחות השופטים והתובעים הצבאיים. כיו״ר ישראל ביתנו וכאזרח המדינה אני קורא לשופטים להטיל על המחבל בן העוולה עונש מוות!."

 

 

1 Comment

  1. גורן
    28 בדצמבר 2017 @ 10:58

    המחבל צוחק ובצדק הרי כולם יודעים שהוא לא ישב בכלא לעולם הוא ישתחרר בסוף באיזו עסקה או כמחווה " הומניטרית" עבור הערבים תמיד זה כך אנחנו צרכים לעשות מחוות משפחוות תקבל עכשיו כסף המהווה תמריץ לרצוח יהודים הם הרי רוצים להיות שאהידים למות אז אולי עונש המוות יעזור להם להיות שאהידים בקשר להצעות של עונש מוות הרי כולם יודעים שלפוליטיקאים אין את האומץ הרי דבורים לא עולים כסף חוץ מזה זה טוב לבחירות שיעשו סקר רוב העם בעד עונש מוות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן