Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 01 בינואר, 2018

הדרקון הראשון שלי 5, פוקימון 4, גאליס – כל העונות, המלון של פיני, ראש גדול, האקדמיה לכדורגל עם תובל שפיר, סינגל מילפית, מפורסם כמו לבן, חולה אהבה 3, קפטן פיליפס, נערה בהפרעה, לילות טלדגה: הבלדה על ריקי בובי, אחים חורגים, גופה בשלג, Functional Fitness, Super Dark Times
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

06:45 הדרקון הראשון שלי 5 | Dragons: Race to the Edge 5, ערוץ הילדים

עונה חדשה לסדרת האנימציה המבוססת על סדרת הספרים המצליחה של קרסידה קוואל. הסדרה מבית DreamWorks עוקבת אחר הרפתקאותיהם הסוחפות והמרתקות של הדמויות האהובות והמוכרות – היקאפ, אסטריד וראפנאט. באי הוויקינגי ברק התחוללה במשך דורות מלחמה עקובה מדם בין הוויקינגים לדרקונים. לאחר שהושכן ביניהם שלום, עדיין נותרו בעיות רבות לפתור על מנת שיוכלו לחיות בשקט ובשלווה זה לצד זה, ובשביל זה יש נער שמבין לליבם של הדרקונים יותר מכולם – היקאפ.

14:35 פוקימון 4 | 4 Pokémon, ערוץ הילדים 

סדרת האנימה המיתולוגית חוזרת למסך. בעונה הנוכחית גיבור הסדרה, אש, יוצא למסע במטרה להפוך לפוקימון מאסטר במסעו במחוז ג'וטו. על אש לתפוסכמה שיותר פוקימונים, לאמן אותם ולנצח בטורנירים ובתחרויות השונות עד שיגיע לתואר הנחשק – פוקימון מאסטר. בדרך יהיה עליו להתמודד עם בעיות ומכשולים רבים, וביניהם גם צוות רוקט המרושע.
.
15:30 גאליס – כל העונות, ערוץ הילדים


סדרת הנוער בכיכובם של
אליאנה תדהר, תובל שפיר, דניאל מורשת, שירן סנדל, דניאל גד, נוה צור ועוד. הסדרה עוקבת אחר יונתן, דני וליעם המגיעים אל מחנה הקיץ היוקרתי 'גאליס' במטרה למצוא אוצר קסום ומסתורי. השלושה מצטרפים לשוהים הקבועים של המחנה, שכמובן לא רואים את הצטרפותם של החברים החדשים בעין יפה. במרכז הדרמה עומדים חיפושיו של יונתן אחר 'לוחות הגורל', שיאפשרו לו לראות את עברו ועתידו, וכך לגלות מה עלה בגורלה של אמו שנטשה אותו בילדותו. כיצד יתמודדו הגיבורים עם הנערים הוותיקים במחנה, האהבות והמריבות והאם יגלה יונתן מה עלה בגורלה של אמו?
.

16:00 המלון של פיני, ערוץ הילדים

סיטקום המגולל את סיפורו של פיני רובנס (ישראל קטורזה), מלונאי אלמן בשנות ה-40 לחייו שנלחם על המשך קיומו של מלון 'הברון' הוותיק בנתניה, אותו הוא ירש לאחר שירד מגדולתו עקב חובות כבדים. יחד עם בתו, אלכס (נוי שליין) ושלושת חבריה, הם יחפשו דרכים יצירתיות כדי להצעיד את המלון אל המאה ה-21 ולהחזירו לתהילת עבר, מה שיוצר מגוון סיטואציות קורעות מצחוק ומשעשעות במיוחד ומונולוגים קומיים מבריקים של קטורזה, קובי מימון ויתר חברי הקאסט. 

16:25 ראש גדול, ערוץ הילדים

סדרת דרמה המתארת חבורת ילדים בני 13, תלמידי חטיבת ביניים, המתחרים ביניהם על הזכות לייצג את בית-ספרם בתחרות הארצית של פרויקט 'יזמים צעירים'. הסדרה פותחת צוהר אל עולמם של ילדים מרקעים שונים בגיל הייחודי שבין ילדות לבגרות שבמסגרתו נחשפים האלמנטים המרכזיים של חייהם: הווי בית הספר, המורים והבחינות, אהבות ואכזבות, עולם המחשבים והאינטרנט, מותגים, חיפוש אחר זהות אישית, מערכות היחסים עם משפחתם ועוד. בכל פרק יהיו כשתי סצנות פנטזיה שיהוו הצצה לחלומה הכמוס ביותר של אחת הדמויות.

16:55 האקדמיה לכדורגל עם תובל שפיר, ערוץ הילדים

האקדמיה לכדורגל, בכיכובו של תובל שפיר, מזמינה את הצופים לצאת וללמוד את העקרונות הבסיסיים של משחק הכדורגל. התכנית היא מדריך משעשע באווירה ספורטיבית לילדי בית הספר היסודי במסגרתה ילמדו את סודות משחק הכדורגל הפופולרי ממיטב שחקני ליגת העל הישראלית, ביניהם: דקל קינן, גילי ורמוט, איתי שכטר, נטע לביא, שמעון אבוחצירא, דן איינבינדר ועוד.

22:00 סינגל מילפית | SMILF, ערוץ Yes Edge

קומדיה שחורה חדשה מבית Showtime המספרת את עלילותיה הסמי-אוטוביוגרפיות של ברידג'יט בירד (פרנקי שו, "מיסטר רובוט"), אם חד הורית ממעמד הפועלים שמתאמצת לתת לבנה בן השלוש לארי בירד את החיים הטובים ביותר שתוכל, או לפחות קצת מעל מה שהיא קיבלה. ברידג'יט עובדת במקביל במספר עבודות – בעודה שומרת בליבה את החלום לשחק כדורסל מקצועי – כדי שתוכל להתקיים. הסדרה בוחנת נושאים כמו חוסר תפקוד דורי, מעמד, גזע, פוליטיקה, אלימות מינית, הורות משותפת ומעל הכל חלומה ושאיפתה של אם צעירה ומרוששת לקצת טוב. לצידה של שו מככבים רוזי אודונל – בתפקיד הטלוויזיוני הראשי הראשון שלה – כטוטו, אימה העקשנית והמתוסבכת של ברידג'יט, מיגל גומז מגלם את ראפי, בן זוגה לשעבר ואביו של לארי, סמארה וויבינג האוסטרלית בתפקיד נלסון רוז טיילור, שדרנית הספורט הזוהרת ובת זוגו החדשה של ראפי. קוני בריטון ("נאשוויל") מתארחת בתפקיד הבוסית הלא יציבה של ברידג'יט, וגם רייבן גודווין ("glee") כחברתה הטובה והכנה של ברידג'יט.

22:30 מפורסם כמו לבן | White Famous, ערוץ Yes Edge

קומדיה חדשה מבית Showtime העוקבת אחר הקומיקאי האפרו-אמריקני הצעיר והמוכשר, פלויד מוני (ג'יי פארו, "סאטרדיי נייט לייב"), שכוכבו דורך והוא נאלץ לנווט בסביבה בוגדנית כדי לשמור על מהימנותו, ערכיו ונשמתו, בזמן שהוא מתחיל לחצות את הגבולות ולהפוך ל'White Famous' – אהוב המיינסטרים ובמרכז הקונצנזוס ולא רק מוכר בקרב האוכלוסייה השחורה. הסדרה היא שיתוף פעולה בין התסריטאי והשואוראנר טום קפינוס ("קליפורניקיישן") ו-ג'יימי פוקס שגם משתתף בסדרה בתפקיד עצמו, המבוססת על החוויות האישיות של פוקס כשצמח במעלה תעשיית הבידור. הבמאי טים סטורי, מפיק ומביים את הפיילוט.

חולה אהבה 3 | Lovesick 3, נטפליקס | Netflix

סדרת המקור של נטפליקס חוזרת לעונה שלישית. בחיפוש אחר אהבת אמת, דילן מוצא קלמידיה… יחד עם חבריו איווי ולוק, הוא נאלץ ליידע את האקסיות שלו ובתוך כך משחזר מפגשים מהעבר. שחקנים: ג'וני פלין, אנטוניה תומאס, דניאל אינגס. יוצר: טום אדג'.

קפטן פיליפס | Captain Phillips, נטפליקס | Netflix

ארבעה פירטים סומליים חוטפים ספינת מטען ומחזיקים את הקפטן כבן ערובה. בעקבות המקרה, מתפתח עימות טעון עם הצי האמריקני. שחקנים: טום הנקס, ברקהאד עבדי, ברקהאד עבדירחמן. במאי: פול גרינגראס. ארה"ב, 2013. גרינגראס הוא אמן המתח, מחזיק את הצופה על קצה המושב בכל שוט ובכל סצנה. הסרט הוא לא רק הרפתקה הרואית, אלא גם משל אפל על השפעות הגלובליזציה. ציון: 

נערה בהפרעה | Girl, Interrupted, נטפליקס | Netflix

סוזנה קייסן מאובחנת כסובלת מהפרעות אישיות ונשלחת למוסד לבריאות הנפש, שם היא נכנסת לעולמם השונה של אנשים שבאמת שייכים לשם. שחקנים: וינונה ריידר, אנג'לינה ג'ולי, קליאה דובאל. במאי: ג'יימס מנגולד. ארה"ב, 1999. ג'ולי מפתיעה עם משחק מרגש, אך הסרט עצמו די אנמי, צפוי ולא ממש נכנס לעורקי הצופים. ציון: 

לילות טלדגה: הבלדה על ריקי בובי | Talladega Nights: The Ballad Of Ricky Bobby, נטפליקס | Netflix

ריקי בובי, אגדת מירוצי ה-NASCAR, היה בפסגת הקריירה שלו כשיום אחד הוא הפסיד במגרשו הביתי מול נהג הפורמולה 1, ז'אן ג'ירארד – אירוע שסימן את תחילתה של הידרדרות מהירה. שחקנים: ויל פרל, ג'ון סי. ריילי, סשה ברון כהן. במאי: אדם מקיי. ארה"ב, 2006. סרט חמוד עם בדיחות מוגזמות, הרבה סלפסטיק, ובסך הכל מבדר במשך כמעט שעתיים. ציון: 

אחים חורגים | Step Brothers, נטפליקס | Netflix

ברנאן ודייל הם שני אנשים בוגרים, אבל כשאמו של ברנאן מתחתנת עם אביו של דייל מתחילה יריבות ילדותית בין השניים. שחקנים: ויל פרל, ג'ון סי. ריילי, מרי סטינבורגן. במאי: אדם מקיי. ארה"ב, 2008. הכימיה בין השחקנים הראשיים טובה, אך הסרט עצמו ילדותי, מטופש ולא ממש משעשע. ציון: 

גופה בשלג | Glacé | The Frozen Dead, נטפליקס | Netflix

תגלית מבעיתה בפסגת הר בפירנאים הצרפתיים מובילה את החוקר מרטין סרווז למפגש מעוות עם רוצח סדרתי, במותחן מקפיא דם. שחקנים: צ'ארלס ברלינג, ג'וליה פיאטון, פסקל גרגורי.

עוד עולה בנטפליקס | Netflix

דוקו ספורטיבי –Functional Fitness, דרמת מתח – Super Dark Times

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן