Skip to content

"כוס אמא שלכם", קילל יאיר נתניהו את נציגי מכון מולד שהעירו לו על איחורו לפגישה

בפוסט שפרסם מנהל פרויקט שישים ואחת, סיפר על מה שהתרחש בפגישת הגישור בין נציגי מכון מולד ליאיר נתניהו. על פי הנטען נתניהו הצעיר איחר בשלושת רבעי שעה לפגישת הגישור וכשארזי, מנציגי המכון 'העז' להעיר לו על איחורו, קילל אותם עזב את המקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"כוס אמ-אמא שלכם, יא שמאלנים", כך קילל בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו את נציגי מכון "מולד", בפגישת גישור שנערכה אתמול (שלישי) במשרדי עורך הדין המגשר בגין תביעת דיבה שהגישו כנגד נתניהו עקב דברים שפרסם אודותיהם בדף הפייסבוק שלו. כך פרסם אמש סאני ארזי, מנהל פרויקט "שישי ואחת" במכון 'מולד' שהשתתף בפגישה המדוברת.
על פי הנטען נתניהו הצעיר איחר בשלושת רבעי שעה לפגישת הגישור וכשארזי 'העז' להעיר לו על איחור זה, קילל אותם: "כוס אמ-אמא שלכם, יא שמאלנים" ועזב את המקום.
"בטעות העזתי להעיר על כך שהוא איחר ב-45 דקות לפגישה", כתב ארזי והוסיף כי נתניהו "אפילו לא טרח להתנצל או להסביר, מה שעורר בי את התהייה האם יש ברשותו שעון מתפקד". לדבריו, בתגובה להערה אודות האיחור שסינן לעברו "יאיר איבד רסן, קילל וברח בבהלה מהחדר". ארזי סיפר כי התקרית אירעה "סך הכול עשר שניות בודדות לאחר שנכנס".

נתניהו וארזי (צילומים: לע"מ ופייסבוק)
נתניהו וארזי (צילומים: לע"מ ופייסבוק)

ארזי סיפר כי עורך הדין יוסי כהן, פרקליטו נתניהו ומשפחתו שהגיע לפגישה אף הוא, טען בפניהם כי למרשו אין צורך להתנצל על דברים שכתב בדבר היותם "אנטי ציונים הממומנים על ידי ארגון להשמדת ישראל", היות והם "קוראים בגלוי רחמנא ליצלן להחלפת השלטון. וזה הופך את אנשי מולד – "לרדיקלים ולקיצוניים המסוכנים למדינה".

"קצת לפני כן", פרסם ארזי,  "בא כוחו, עורך הדין המכובד מר יוסי כהן, הסביר לי ולחבריי ממולד שליאיר הצעיר אין על מה להתנצל בפנינו על כך שטען שאנחנו אנטי ציונים הממומנים על ידי ארגון להשמדת ישראל. לדעתו זה באמת לגיטימי לגמרי לטעון שאנחנו חותרים תחת קיומה של המדינה, למה? כי בין היתר אנחנו קוראים בגלוי רחמנא ליצלן להחלפת השלטון. וזה הופך אותנו לרדיקלים ולקיצוניים המסוכנים למדינה, כך ע"פ עמדת בא כוחם של בני משפחת נתניהו".

הפוסט של שישים ואחת
הפוסט של שישים ואחת

מדובר בתביעת דיבה אותה הגיש בחודש אוגוסט אשתקד נגד נתניהו בסך 140 אלף שקלים זאת בתגובה כי לפוסט שכתב בנו של ראש הממשלה לפיו "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות על ידי ארגון מולד הרדיקלי והאנטי ציוני הממומן על ידי הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי לכלך עלי. לא יכולתי להתאפק והגבתי".
התגובה החריפה הזו של נתניהו באה לאחר פרסום של אתר "שישים ואחת" ובו סופר על: "חמישה דברים שלא ידעתם על יורש העצר יאיר נתניהו". בפרסום של "שישי ואחת" נכללו כמה מהתבטאויותיו וגם על מידת השפעתו על אביו.
נתניהו עצמו לא נותר חייב והגיש באמצעות עורכי דינו תביעה נגדית, שבה הוא דורש פיצוי על סכום דומה בגין פרסום לשון הרע. בתביעה שהגיש לבית משפט השלום בתל אביב, נתניהו טוען ללשון הרע היות ופרסום לשל מולד נכתב בין היתר נכתב כי הוא אינו עובד לפרנסתו, חי על חשבון משלם המסים ונהנה מאבטחה אישית צמודה.
מיאיר נתניהו ומפרקליטו עו"ד יוסי כהן לא התקבלה תגובה עד לפרסום ידיעה זו.

 

 



 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן