Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 01 בפברואר, 2018

מסע אל הלא נודע: המצוד אחר חייזרים, סנדקית הקוקאין, המומחה לסקס, קיטי קלי: הסיפורים שלא נחשפו, קח את זה כמו גבר, לפגוש את ג'ו בלאק, אמריקן גנגסטר, לפני המבול, פני צלקת, שייקספיר מאוהב, בחירתה של סופי, הענק הירוק, התן, הפיתוי האחרון של ישו, לחלום אותך, ילדת פרא, נידונים, קאקגורוי, VIPs ,The Darkest Dawn ,Liberated: The […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מסע אל הלא נודע: המצוד אחר חייזרים | Expedition Unknown: Hunt for Extraterrestrials, ערוץ Travel Channel

ג’וש גייטס יוצא למסע המחקר המדהים ביותר בקריירה שלו, ומבקר בארבע יבשות בחיפוש אחר סימני חיים מעבר לכדור הארץ. מסימנים עתיקים לנוכחות של חייזרים באיי הפסחא ועד לרסיסי מטאוריט בזימבבואה – ג’וש נוסע 80 אלף קילומטרים בחיפוש אחר תשובות. אחרי כל פרק ישודר פרק דיון ובו מומחה העב”מים, ג’יימס פוקס, ייתן הצצה אל מאחורי הקלעים של מה שהוצג.

22:00 סנדקית הקוקאין | Cocaine Godmother, ערוץ לייפטיים

סרט מקורי של לייפטיים. קתרין זיטה-ג'ונס מככבת בסרט המבוסס על חייה האמיתיים של ברונית הסמים הקולומביאנית, גריזלדה ביאנקו, שזכתה לכינוי 'סנדקית הקוקאין', אשר פיקדה באופן חסר רחמים על קרטל שהבריח כמויות עצומות של סמים מקולומביה. בלנקו גדלה באזורי העוני של העיר מדיין, שם התחילה את קריירת הפשע ארוכת השנים שלה כשכייסה עוברי אורח. בגיל 17, היא עשתה את דרכה לארצות הברית באמצעות דרכון מזויף עם בעלה הראשון, קרלוס. הם התגוררו בקווינס יחד עם שלושת בניהם (דיקסון, אוסוולדו ואובר). עם הזמן, גריזלדה נמשכה לכסף שהציע עולם הסמים המסוכן, ובמהרה מצאה את עצמה עובדת כסוחרת סמים עבור הספק המקומי. גריזלדה המציאה את השימוש בנשים יפות, זקנים וילדים, והיצירה של תיקים בעלי תחתית כפולה כדרך להבריח סמים מקולומביה. עם כל הכסף שהתחילה להרוויח, הבנים שלה עזבו את הלימודים בבית הספר ונכנסו לעסק המשפחתי. המעבר מניו יורק למיאמי, עזר לעסק להמשיך לגדול, אך גם גרם למותו של בעלה השני, אלברטו, מה שנתן לה את הכינוי האלמנה השחורה. הנכונות שלה להשתמש באלימות נגד המתחרים שלה, הובילה לכמה ניסיונות התנקשות כושלים בחייה. כדי להגן על בנה הצעיר, גריזלדה עברה לקליפורניה יחד עם בעלה השלישי, דריו, שם נעצרה על ידי הרשות למלחמה בסמים ונידונה לעשר שנים בכלא. התיק נגדה התמוטט וכאשר היא שוחררה, היא גורשה לקולומביה, שם מצאה את מותה ביריות בשנת 2012. ארה"ב, 2017.

22:00 המומחה לסקס | Ask the Sexpert, ערוץ Yes דוקו

הטור 'שאל את מומחה הסקס' בעיתון היומי של מומבאי ה-Mumbai Mirror, מאד פופולארי בקרב הצעירים, אך רק מעטים יודעים שמאחוריו עומד ד"ר מהינדר ווטסה, סקסולוג קשיש בן 93. העצות הליברליות שהוא מספק לצעירים מעוררות התנגדות בקרב ההודים המבוגרים, שחיים עדיין בחברה פטריארכלית מסורתית המעודדת את הנשים להינשא בתולות ואת הגברים לפסוח על המשחק המקדים. במדינה, שאמנם הביאה לנו בזמנו את הקאמה סוטרה, העיסוק הפומבי בסקס עדיין נחשב לטאבו וברוב בתי הספר אין בכלל שיעורי חינוך מיני. דווקא מהסיבה הזו, זוכה הטור של ד"ר ווטסה להצלחה כה רבה. הד"ר עונה לכותבים בשפה פשוטה, מתובלת בהומור ובזכות הטון הלא-שיפוטי שלו הוא מוצף בפניות רבות במייל ובעל פה. סרט מסקרן שמביא הצצה אינטימית לחברה ההודית שמשנה לאט לאט את יחסה לסקס, דרך עיניו של סקסולוג רגיש ומזדקן. בימוי: ואישלי סינהא. 80 דקות, הודו, 2017.

22:40 קיטי קלי: הסיפורים שלא נחשפו | The Kitty Kelley Files, ערוץ החיים הטובים

קיטי קלי היא עיתונאית אמריקנית שנויה במחלוקת. עיקר פרסומה נשען על סדרת ביוגרפיות שכתבה, ובהן היא בוחנת את חייהם האינטימיים של ידוענים, כמו ג'קלין קנדי אונאסיס, רוק הדסון, אליזבת טיילור, פרנק סינטרה, משפחת המלוכה הבריטית ואחרים. בסדרה הזו תחשוף קלי את תיקיה הסודיים ובהם מידע עסיסי על הרפתקאותיה הרומנטיות של ג'וליה רוברטס, מאבקיה של דרו ברימור עם סמים ואלכוהול, מסעו לפסגה של ג'ורג' קלוני ועוד.

קח את זה כמו גבר | Forgetting Sarah Marshall, נטפליקס | Netflix

פיטר נמצא בדיכאון, חברתו שרה שהפכה לכוכבת טלוויזיה פופולארית זורקת אותו. כדי לנסות ולהתגבר על המשבר הוא יוצא לחופשה בהוואי ולהפתעתו הוא מוצא בבית המלון שאליו נמלט את האקסית ובן זוגה החדש. שחקנים: ג'ייסון סיגל, קריסטן בל, מילה קוניס, ראסל בראנד, ג'ונה היל, פול ראד. במאי: ניקולס סטולר. 112 דקות, ארה"ב, 2008. קומדיה רומנטית עם משחק טוב שמאזנת באופן הוגן וחמוד בין הומור לרצינות. ציון: 

לפגוש את ג'ו בלאק | Meet Joe Black, נטפליקס | Netflix

ג'ו בלאק הוא המוות בכבודו ובעצמו, שמגיע לקחת איל תקשורת למנוחת עולם, אבל מסכים לדחות לו את האירוע תמורת סיור בהלכות עולם החיים. במהלך הסיור הנ"ל, מתאהב ג'ו בבתו של המיליונר, מה שמקשה עליו לחזור למקום ממנו בא. שחקנים: בראד פיט, אנתוני הופקינס, קלייר פורלני. 178 דקות, ארה"ב, 1998. הסרט איטי, מצולם יפה ומפתיע לקראת סופו, אך בעיקרו סאגה דרמתית תחת מעטה של הפקה ענקית. ציון: 

אמריקן גנגסטר | American Gangster, נטפליקס | Netflix

פרנק לוקאס הוא נהגו של אחד מראשי המאפיה האפרו-אמריקניים של הארלם. כאשר הבוס של פרנק נפטר באופן לא צפוי, הוא מנצל את ההזדמנות ומקדם את עצמו למעמד הבוס. שילוב של חוש עסקים מפותח וכריזמה עוזר לו להפוך לא רק למפיץ הסמים הגדול ביותר בניו יורק, אלא גם לזכות בפרסום של סלבריטאי. כשהדבר נודע לריצ'י רוברטס, שוטר קשוח וסוג של זאב בודד המעדיף לעבוד לבדו, הוא יוצא לרדוף את פרנק, בידיעה שרק אחד מהם יישאר בחיים בתום המצוד. שחקנים: דנזל וושינגטון, ראסל קרואו, צ'יווטל אג'יופור. במאי: רידלי סקוט. 157 דקות, ארה"ב, 2007. סרט פשע מסוגנן על פי כל הכללים, הנהנה מהמשחק המצוין של וושינגטון וקרואו. ציון: 

לפני המבול | Before the Flood, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 30 באוקטובר, 2016, בשעה 21:00 בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

פני צלקת | Scarface, נטפליקס | Netflix

קורותיו של טוני מונטנה, מהגר קובני צעיר שמגיע לארה"ב בתחילת שנות ה-80. מונטנה מצליח לצאת ממחנה הפליטים בפלורידה ולזכות בגרין קארד, באמצעות חיסול שהוא מבצע עבור סוחר סמים קולומביאני בשם פרנק לופז. טוני מתחיל לעבוד עבור לופז ותוך זמן קצר עושה את דרכו אל צמרת העולם התחתון של מיאמי. הוא אינו בוחל גם באמצעים האלימים ביותר כדי לשמור על מעמדו ולהילחם באויביו. שחקנים: אל פאצ'ינו, מישל פייפר, סטיבן באואר. במאי: בריאן דה פלמה. 170 דקות, ארה"ב, 1983. סרט פשע אלים מאוד, מסוגנן, עם משחק נהדר ובימוי מצוין – וכמובן, גם מסר. ציון: 

שייקספיר מאוהב | Shakespeare in Love, נטפליקס | Netflix

וויליאם שייקספיר סובל ממחסום יצירתי, אך כשמתפתח רומן בינו לבין בת אצילים, השואפת להשתלב בתיאטרון, המוזה שבה אליו. שחקנים: גוונית' פאלטרו, ג'וזף פיינס, ג'ודי דנץ', בן אפלק. במאי: ג'ון מאדן. 123 דקות, ארה"ב, 1998. שנון, מסוגנן, רומנטי מאוד וגם קומי, באחד הסרטים המרתקים של שנות התשעים. ציון: 

בחירתה של סופי | Sophie's Choice, נטפליקס | Netflix

בניו יורק של 1947, צעיר דרומי בשם סטינגו חולם על קריירה של סופר ושוכר חדר בברוקלין. בחדר הסמוך מתגוררים, סופי – פולניה ניצולת שואה, ומאהבה – אינטלקטואל ממוצא יהודי. השניים מנהלים מערכת יחסים מוזרה משהו וסופי מגוללת בפני הסופר הצעיר את סיפור חייה הטראומטי ומלא הסבל. שחקנים: מריל סטריפ, קווין קליין, פיטר מק'ניקול. במאי: אלן ג'יי. פקולה. 157 דקות, ארה"ב, 1982. אחד סרטי השואה הקשים והזכורים בכל הזמנים, עם משחק מעולה של סטרים ובסצינה בלתי נשכחת. ציון: 

הענק הירוק | The Incredible Hulk, נטפליקס | Netflix

ברוס באנר מחפש אחרי תרופה שתעלים את הענק הירוק המשתלט על גופו בכול פעם שהוא מתעצבן, אבל נתקל באויב גדול ומסוכן יותר. שחקנים: אדוארד נורטון, ליב טיילר, טים רות'. במאי: לואי לטרי. 114 דקות, ארה"ב, 2008. אחד הסרטים שחברת מארוול פחות גאה בהם, אך עם זאת, יש פה הרבה אקשן ודמיון, וכמובן משחק נשכח של נורטון. ציון: 

התן | The Jackal, נטפליקס | Netflix

טרוריסט ידוע לשמצה, המכונה 'התן', נשכר לרצוח את ראש ה-FBI. היחיד שיכול לזהותו הוא חבר לשעבר במחתרת האירית הנמצא בכלא. שחקנים: ברוס וויליס, ריצ'ארד גיר, סידני פואטייה. במאי: מייקל קייטון-ג'ונס. 124 דקות, ארה"ב, 1997. מן הסרטים שסימלו את תחילת השפל של השחקן ברוס וויליס, בתסריט רדוד ועלילה מיותרת. ציון: 

הפיתוי האחרון של ישו | The Last Temptation of Christ, נטפליקס | Netflix

ישו מנצרת עוסק בבניית צלבים לרומים. ניסיונותיו להתחמק מקולו של אלוהים הקורא לו להביא את הבשורה אל היהודים גורמים לו ייסורי תופת. בהדרגה הוא מקבץ סביבו קבוצה של מאמינים, שסבורים שהוא בן האלוהים, ומביא עליו את שנאת הרומים ומנהיגי העדה היהודית. ברגעיו האחרונים על הצלב, רגע לפני שישלים את משימתו עלי אדמות, נדרש ישו לפיתוי הגדול מכל: חיי גבר פשוט לצד אהובתו מרים המגדלית. ישו נענה להצעה. בישראל התיר בג"ץ את הקרנת הסרט אחרי שזו נאסרה מחשש לפגיעה בציבור הנוצרי. שחקנים: ווילם דפו, הארווי קייטל, ברברה הרשי. במאי: מרטין סקורסזה. 164 דקות, ארה"ב, 1988. החזרה של סקורסזה לשורה הראשונה של במאים מצליחים, בזכות סרט שעורר הרבה מחלוקת, אם כי הסיפור די פשוט וישיר. ציון: 

VIPs, נטפליקס | Netflix

דרמה ביוגרפית. החיים האמיתיים של אחד אנשי ההונאה הגדולים בתולדות ברזיל. במאי: טוניקו מלו. 95 דקות, ברזיל, 2010.

לחלום אותך | What Dreams May Come, נטפליקס | Netflix

אהבתם של כריס נילסן ואשתו אנני גדולה מהחיים. הם יודעים שהם חתומים בשמים כ'נשמות תאומות' ואם הגורל החליט שכריס חייב לצלוח את הגיהינום כדי להיות איתה, אז כך יעשה. כריס ואנני מאבדים את שני ילדיהם בתאונה. כריס עוזר לאנני להתמודד עם השכול והביחד מקל על חייהם אבל אז כריס נהרג אף הוא ומשאיר את אנני להתמודד לבדה עם העולם הזה. כריס לעומתה מגיע לעולם הבא ויוצר לעצמו עולם מופלא המורכב מזיכרונותיו החזקים ביותר. מודרך על ידי מלאך, הוא מגלה שאנני אשתו האהובה לא עמדה במעמסה הנפשית והתאבדה. מקומם של הנשמות שלוקחות את חייהן בעצמן הוא בגיהינום אבל כריס מחליט בעזרת כוח אהבתם לשחרר אותה משם. שחקנים: רובין ויליאמס, אנאבלה סו'רה, קיובה גודינג ג'וניור. במאי: וינסנט וורד. 114 דקות, ארה"ב, 1998. סרט יפהפה ויזואלית, אך העלילה פשוטה, סוחטת דמעות ומאוד מאולצת. ציון: 

נידונים Damnation, נטפליקס | Netflix

סדרת טלוויזיה. זר מסתורי בעל עבר אלים מתחזה למטיף בתקופת השפל הכלכלי הגדול של שנות ה-30, ומדרבן את החוואים בקהילה כפרית באיווה שבארצות הברית לפתוח בשביתה. שחקנים: לוגן מרשל-גריןקיליאן סקוטשרה ג'ונס. יוצר: טוני טוסט.

קאקגורוי Kakegurui, נטפליקס | Netflix

אנימה. המהמר הכבד יומקו ג'אבאמי מתכנן לעשות קופה באקדמיה הפרטית 'היאקאו', בית הספר שבו התלמידים נמדדים אך ורק על פי כישורי ההימורים שלהם. דיבוב: סאורי האיאמימינאמי טנאקה, טטסויה טוקוטאקה.

ילדת פרא | Wild Child, נטפליקס | Netflix

קומדיה על נערה אמריקנית עשירה ומפונקת ממליבו, קליפורניה שנשלחת על ידי אביה לפנימייה חמורת סבר בבריטניה. שחקנים: אמה רוברטס, לקסי אינסוורט, איידן קווין. במאי: ניק מור. 98 דקות, ארה"ב, 2008. סרט לבני נוער, שלא ממש מצחיק, עם דמויות חלשות ובימוי מביך. ציון: 

The Darkest Dawn, נטפליקס | Netflix 

מדע בדיוני. סיפורן של שתי אחיות, בעת בריטניה נשלטת על ידי חייזרים. שחקנים: דרו קסון, סטיוארט אשן, ג'יימי פול. במאי: דרו קסון. 76 דקות, בריטניה, 2016. 

Liberated: The New Sexual Revolution, נטפליקס | Netflix 

סרט תיעודי על מגדר, בגרות ומיניות בקרב סטודנטים בקולג' בארצות הברית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן