Skip to content

סולתם: החידוש נראה לעין

רשת סולתם פתחה את החנות החדשה, המציגה את השינוי הכולל שעוברת הרשת תחת הבעלים החדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פתיחתו של הסניף ה-23 של רשת סולתם בקניון גבעתיים היא ביטוי ראשוני – ומוצלח – לחילופי הבעלים שעברה הרשת. לפני כשנתיים רכשה את סולתם משפחת מאיו – לשעבר הבעלים של רשת נעמן פורצלן – יחד עם שותפים נוספים. מאז עובדים הבעלים החדשים על תוכנית אסטרטגית להרחבת פעילות הרשת, שניצניה הראשונים נראים לעין כל בחנות החדשה.


במסגרת התוכנית תכפיל הרשת את מספר הסניפים שלה בתוך חמש שנים. המהלך יכלול שיפוץ של סניפים חדשים, כך שכולם יעוצבו, בסופו של דבר, בסגנון החדש. שירה הוקמן, המעצבת האחראית על העיצוב החדש, מספרת כי "חנות סולתם בגבעתיים מקפלת חשיבה עיצובית לבניית חלל בוטיקי המדבר כולו אהבה לבישול. לשם כך נבנה קונספט בשימוש חומרים בצורתם הגולמית – קורות עץ כבדות הנתלות מתקרת בטון חשופה, ארונות מתכת שחורה, ספריות עץ אורן טבעי, ריצוף אריחי בטון, אמצעי דיספליי וצבעוניות כללית בצבעי היסוד – שחור לבן אדום. הקווים בחנות והבחירה הצורנית של הריהוט, הריצוף והאלמנטים בהשראת העיר מדריד, שווקי אוכל והבישול הספרדי".

חנות החדשה מתפרסת על פני כ-70 מ"ר והיא כוללת מגוון רחב של מוצרים, מסירים ומחבתות ועד לגאדג'טים הרלבטניים לעולם המטבח. "חובבי הבישול והאירוח באזור גוש דן והמרכז ימצאו בסניף החדש מגוון רחב של כלי בישול ואפייה מתקדמים ואיכותיים", אומרת מיטל רובין מנהלת השיווק של סולתם. "אנו מזמינים את כולם לבוא ולהתחדש במגוון כלי מבטח עם מבצעים מיוחדים לרגל הפתיחה".

הסניף ממוקם כאמור בקניון גבעתיים, רחוב דרך יצחק רבין 53, גבעתיים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן