Skip to content

חשוד כפדופיל נעצר בטבריה – המשטרה מבקשת את עזרת הציבור

משטרת טבריה עצרה את יוסי כהן תושב טבריה לאחר שחייל התלונן נגדו על מעשים מגונים שעשה בו לכאורה כשהיה קטין. המשטרה חושדת כי ישנם קורבנות נוספים ופונה לעזרת הציבור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל עצרה אמש (ראשון) את יוסי פרץ  תושב טבריה בן 32 כחשוד בביצוע מעשים מגונים בקטין  והטרדה מינית של חייל שהיה קטין בן 14 בעת ביצוע המעשים המגונים בו.  
פרץ נעצר לאחר שהחייל התלונן כנגדו סיפר כי אזר אומץ בעקבות
פרסום בתקשורת על מעצרם של 3  פדופילים מהעיר טבריה והגשת כתב האישום נגדם בבית המשפט המחוזי והחליט להגיש תלונה כנגד החשוד שביצע בו מעשים מגונים בהיותו קטין.  בית משפט השלום בטבריה האריך היום את מעצר פרץ החשוד בפדופיליה עד ליום חמישי הקרוב.

יוסי פרץ - המשטרה מבקשת מכל מי שנפגע ממנו מינית - להתקשר (צילום: משטרת ישראל)
יוסי פרץ - המשטרה מבקשת מכל מי שנפגע ממנו מינית - להתקשר (צילום: משטרת ישראל)

החקירה החלה כשלפני כחודש הוגשה בתחנת המשטרה בטבריה תלונה ע"י החייל לפיה לפני מספר שנים החשוד ביצע בו מעשים מגונים פעם אחת בבית הכנסת ופעם אחרת בביתו של החשוד.

מיד עם הגשת התלונה משטרת ישראל פתחה בחקירה  שבמסגרתה החשוד נעצר אתמול בערב והיום בית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו לבקשת המשטרה עד ליום חמישי הקרוב ה-8.2.17.

 מחקירה ראשונית עולה כי קיים חשד סביר לפיה החשוד פגע בקורבנות נוספים גם הם קטינים ועל כן משטרת ישראל / תחנת טבריה מבקשת היום את עזרת הציבור לצורך איתור מתלוננים נוספים.
כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת טבריה בטלפון 046728444 או למוקדי 100 בכל תחנות המשטרה ברחבי הארץ.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן