Skip to content

ב.מ.וו 2X בישראל במחיר החל מ 260 אלף שח

דלק מוטורס מתחילה את שיווק BMW X2 בישראל במחיר החל מ 260 אלף שח לדברי ברק כהן, מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס: "אנו גאים להשיק בישראל את BMW X2 כחודש ימים לפני תחילת השיווק בעולם." ה-BMW X2, דגם חדש לחלוטין בעל עיצוב נועז ומהפכני כולל חבילת עיצוב M Sport X בהופעת בכורה עולמית, טכנולוגיה חדשנית […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רבים מפרטי העיצוב מדגישים את האופי העצמאי של ה-X2 ובמקביל מצביעים באופן חד-משמעי על השתייכותו למשפחת ה-X. שבכת הכליות עתירת המוניטין היא רק דוגמה אחת, ובה הצורה הטרפזית נהפכה, כך שהיא מתרחבת מלמעלה למטה. ה-X2 הוא ה-BMW המודרני הראשון שמאמץ סממן עיצוב זה, שמעניק לרכב מראה רחב יותר, ייחודי יותר וספורטיבי יותר.

ב.מ.וו 2X החל מ 260 אלף שח (צילום: יח"צ חו"ל)

מיקום לוגו המותג על עמודי C בצדי המרכב מזכיר דגמי BMW מן העבר. חבילת עיצוב חדשה M SPORT X ששואבת השראה מעולם תחרויות הראלי ומשלבת פריטי עיצוב ממשפחות BMW M ו-BMW X. הספוילר האחורי מעניק סיומת דינמית המשלימה את קו הגג של ה-BMW X2. בנוסף להדגשת הספורטיביות של הרכב, הוא גם מדגיש את המראה הצר של אזור השמשה האחורית ותורם לאווירודינמיות מרשימה.

מיקום ייחודי ללוגו (צילום:יח"צ חו"ל)

העיצוב של ה-BMW X2 M Sport X מבליט את אופי ה-X הספורטיבי של הרכב. העיצוב שואב השראה מהחלקים המשלימים, המדבקות וצבעי המרכב בגוונים משלימים המוכרים ממכוניות ראלי, ונעשה כאן שימוש רב בצבע Frozen Grey כדי לייצר תמונה כללית של ניגודים בולטים.

צבע זה משמש למאפיינים כגון הפריטים המיוחדים של M Sport X, שנראים כמעט מכל זווית, ומבטיחים שמרווח הגחון נראה גדול יותר מאשר ב-BMW X2 M Sport במבט מהצד. מאפיינים בולטים אחרים של דגם M Sport X כוללים את העיצוב הדינמי מאוד של הפגושים.

"ב-BMW X2 אנו מציגים את הגרסה החדשה שלנו, M Sport X", אומר מרקוס סירינג, האחראי על העיצוב ב-BMW M Automobiles. "הצבע האופייני Frozen Grey שיוצר ניגודיות עשירה והמרכיבים המשושים החוזרים על עצמם הם שניים ממאפייני העיצוב המגדירים אותו. גרסה זו של הדגם שואבת השראה מתחרויות ראלי. היא מגלמת את הפרשנות שלנו לדינמיות חדשה וצעירה של M, ומציעה ביטוי מתוחכם של ספורטיביות."

עיצוב חדש לשבכה (צילום: יח"צ חו"ל)

בנוסף, תוצע חבילת עיצוב M Sport –  חצאיות הצד בצבע המרכב עם שיבוץ בצבע Dark Shadow מטאלי מקרבות את הרכב באופן ויזואלי לכביש. הפגוש הקדמי והאחורי מתאפיינים בעיצוב דינמי ומושך עין במיוחד. בנוסף לכך, השילוב של מפזר אוויר בסינר האחורי ופריט העיצוב בסינר הקדמי הם בעלי גימור בצבע Dark Shadow מטאלי, מעניק לעיצוב החיצוני מגע נוסף של יוקרה  ומייצר מראה קריר וטכני.

תא הנוסעים של ה-BMW X2 משלב מרכיבים אופייניים של BMW, כגון התמקדות מודגשת בנהג וקווים דינמיים, עם הקשיחות המאופקת של דגם מסדרה X. האיכות הגבוהה של ה – BMW X2 ורמת האבזור המרשימה שלו, גם בגרסת הבסיס, ניכרים כבר במבט ראשון.

תא המטען הוא בעל קיבול של 470 ליטר, כלומר הוא מסוגל להתמודד בקלות עם פעילויות פנאי. רמת השימושיות הגבוהה מתבטאת גם בתא הנוסעים, הודות למאפיינים כגון עיצוב דלתות הכולל כיסים גדולים ותאי אחסון במיקום נמוך יותר.

רכבי BMW X2 יוצגו באולמות התצוגה בתל אביב, חיפה וירושלים החל מיום שישי 9.2.2018.

הדגמים והמחירים BMW X2 sDrive18i Vibe , 140 כ"ס – 259,900 ₪.

BMW X2 sDrive18i M- Pack , 140 כ"ס – 279,900 ₪.

BMW X2 sDrive20i M- Pack , 192 כ"ס – 299,900 ₪.

BMW X2 sDrive20i Exclusive , 192 כ"ס – 329,900 ₪.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן