Skip to content

הופתע מפריצת משטרה לדירה בה גידל מריחואנה והסתתר… בפח הזבל

גבר בן 40 נלכד בתוך דירה בראשון לציון בה גידל מריחואנה. השוטרים פרצו למעבדת הגידול, אך החשוד לא נמצא. בסופו של דבר הוא נמצא מסתתר בתוך פח זבל שבדירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כמעט ואין שבוע שבו המשטרה אינה מדווחת על חשיפת מעבדות גידול מריחואנה.  אבל חשיפת מעבדה מציאת החשוד בגידול מסתתר בתוך – פח אשפה הפך את הסיפור לפיקנטי.
כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון, נגד תושב העיר, בן 40, בגין גידול סמים מסוג מריחואנה בדירה ברחוב האבות בראשל"צ וכן בגין עבירות נוספות.
מפרטי כתב האישום עולה כי בראשית החודש, הגיעו השוטרים לערוך חיפוש בדירה על פי צו של בית המשפט ודפקו על דלת הדירה אך לא היה מענה. לאחר שנפרצה דלת הדירה, נחשפה המעבדה אך החשוד לא היה בנמצא. השוטרים החלו לחפש ובסופו של חיפוש  איתרו השוטרים את החשוד כשהוא מסתתר בפח אשפה בחדר האמבטיה ועצרו אותו לחקירה.

המעבדה (צילום מסך מסרטון המשטרה)
המעבדה (צילום מסך מסרטון המשטרה)


על פי כתב האישום, הקים החשוד בדירה מעבדה לגידול סם מסוג מריחואנה, והתקין בחדרי הבית ציוד לגידול הסם וכן התחבר פיראטית ישירות ללוח החשמל המרכזי בחדר המדרגות, תוך שעקף את מונה החשמל של הדירה ונטל במרמה חשמל בשווי של 143,688 ₪. עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך החיפוש מצאו השוטרים בדירה 188 שתילי מריחואנה במשקל של כ- 13 ק"ג.

בעלי המעבדה הואשם היום בגין גידול, יצור והכנת סמים מסוכנים, נטילת חשמל בגניבה, החזקת חצרים להכנת סמים, הפרעת שוטר במילוי תפקידו והחזקת כלים להכנת סם שלא לצריכה עצמית. בנוסף לבקשה לעצרו עד תום הליכים בקשה המשטרה מבית המשפט גם לחלט את דירתו ורכבו של הנאשם.

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן