Skip to content

ראש הממשלה לאיראן: אל תבחנו את נחישות ישראל.. נפעל גם נגד איראן עצמה

בכנס לביטחון במינכן, תקף נתניהו את איראן, הציג חלק מהמל"ט האיראני שיורט על ידי ישראל ושאל את שר החוץ האיראני: מזהה? זה שלך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

השימוש באביזרים טקטיים הפך לכלי משני בנאומיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפני העולם. כך איים היום (ראשון) במהלך מאומו  נתניהו ישירות על מנהיגי טהרן ואמר: " אל תבחנו את נחישותה של ישראל". ראש הממשלה שנאם בכנס הביטחון במינכן אמר כי ישראל לא תהסס לפעול כנגד איראן על מנת להגן על ביטחונה. דבריו אלו נאמרו כשבוע לאחר הפלת מטוס ה  F-16, על ידי טיל נ.מ סורי.

צילום: לע"מ
צילום: לע"מ

במהלך נאומו שלף נתניהו פיסה מכלי הטיס לא הטייס המיוצר באיראן שהופל מעל ישראל, פנה ישירות אל שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף, ושאל: "מיסטר זרזיף, מזהה? זה שלך".
"
איראן ממשיכה לחצות קווים אדומים והתוקפנות שלה הגיעה לשיאים חדשים " אמר נתניהו, "-היא שלחה מל"ט לתוך ישראל והפרה את ריבונותנו. השמדנו אותו, וכשירו במטוסים שלנו – ישראל השמידה סוללות סוריות". נתניהו הזהיר כי "ישראל לא תרשה לאיראן לכרוך סביב את חבל טרור, נפעל ללא היסוס כדי להגן על עצמנו ונפעל אם צריך לא רק נגד השלוחות של איראן שתוקפות אותנו – אותנו אלא נגד איראן עצמה".


בתגובה לדברי ראש המשלה אמר זריף, בתחילת נאומו, כי כעת "כשהיינו עדים לקרקס, נעבור לדברים רציניים יותר". שר החוץ של איראן אמר כי הפלת מטוס הקרב של חיל האוויר "ניפצה" את התדמית שלפיה ישראל בלתי-מנוצחת. "ישראל משתמש בתוקפנות כמדיניות כלפי שכנותיה", אמר זריף, והאשים את ישראל ב"חדירות יומיומיות לסוריה וללבנון"

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן