Skip to content

תושב קריית ארבע נעצר בחשד לתקיפת צעיר פלסטיני בעיר העתיקה

המשטרה עצרה חשוד נוסף במעורבות בקטטה בעיר העתיקה, בה הותקף ונפגע קשות צעיר פלסטני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בהמשך לחקירת המשטרה של קטטה שהתפתחה בעיר העתיקה ביום רביעי האחרון, קטטה בין מספר מעורבים בהם יהודים ובני מיעוטים ובמהלכה עצרה המשטרה 6 חשודים (קטין כבן 17 ואחרים בשנות ה 20) בהם 3 פלסטינים ו-3 יהודים יהודים, זוהה חשוד בתקיפה שנמלט מהמקום. החשוד נעצר אתמול (שלישי) בערב לאחר שזוהה במהלך חקירת המשטרה.
בקטטה הזו הותקף והוכה קשות צעיר פלסטיני שהובהל במצב בינוני עד קשה לבית החולים. עם התקדמות החקירה וביצוע פעולות במישור המודיעיני,  איתרו החוקרים את זהותו של חשוד נוסף שעל פי החשד נמלט מהמקום  והוא ונעצר אמש בישוב קריית ארבע.  החשוד הובא אף הוא לחקירה במרחב דוד בירושלים, והיום (שני) יובא לדיון בעניינו בפני בית המשפט. בדיון שהתקיים בבית המשפט לגבי יתר החשודים, הם שוחררו בתנאי מעצר בית עד לתאריך 25.2.18.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל עבירת אלימות ושמה לנגד עיניה הגעה לחקר האמת, תוך מיצוי חקירה עם כלל המעורבים ללא הבדל דת גזע ומין, ותעשה כן באמצעות מגוון הכלים והאמצעים העומדים ברשותה הן במישור הגלוי והן במישור הסמוי".


מצטפא מפונה לבית החולים (צילום פלסטיני)
מצטפא מפונה לבית החולים (צילום פלסטיני)

הצעיר, מצטפא מוגרבי, תושב העיר העתיקה, נפצע בתקיפה בראשו . בסרטון מזירת האירוע הוא נראה מפרכס ומדמם קשות מהפנים ומהראש. הוא פונה על ידי הסהר האדום לבית החולים אל-מקאסד במזרח העיר ושם הוגדר מצבו בינוני. העצורים היהודים טענו כי הם הותקפו בידי הפלסטינים וכל שעשו היה להגן על עצמם. מול טענתם סיפר מצטפא מעל מיטתו בבית החולים כי הוא ושניים מחבריו יצאו לאכול בעתיקה וממולם הגיעה קבוצת יהודים מכיוון הרב הבית – מסגד אל אקצה. לדבריו כשהם חלפו על פני הקבוצה, הם הותקפו והוא נחבט בראשו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן