Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 27 בפברואר, 2018

לאבינג, איך לאיית בהצלחה, Unreal 3, הסנוניות והאמזונות, תברח, מרלון ואיאנס: פחות או יותר ער, דרו בראון: הדחיפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 לאבינג | Loving, ערוץ Yes1 

דרמה המבוססת על הסיפור האמיתי של בני הזוג המעורב – ריצ'רד לאבינג ו-מילדרד לאבינג, בסוף שנות החמישים של המאה ה-20. מאבקם הצודק לחיות כמשפחה וכזוג אוהב במדינת וירג'יניה הוביל לפסיקה היסטורית חשובה וקריטית בנושא נישואים בין גזעיים בארה"ב השמרנית. שחקנים: רות נגה, ג'ואל אדגרטון. במאי: ג'ף ניקולס ("סערת רוחות"). ארה"ב, 2016. משחק מעולה, כמו גם מסר חברתי חשוב, הופכים את השיעור באזרחות אמריקנית לחוויה קולנועית מרתקת. ציון: 

22:00 איך לאיית הצלחה | Bee Nation, ערוץ Yes דוקו

בשמורת Kahkewistahaw First Nation בקנדה, בה מתגוררים אמריקנים ממוצא אינדיאני, הדרך היחידה של הילדים לעזוב את השמורה ולהצליח לצאת ממעגל העוני היא ניצחון בתחרות האיות הארצית. השמורה אמנם רחוקה מהעיר טורונטו, בכל כך הרבה מובנים, אך בשביל ויליאם, ואלאנס ומקיילה מדובר במסע של החיים. עם השתתפותם בתחרות האיות הראשונה של המחוז ניתנת להם ההזדמנות להתחרות מול טובי המאייתים בארצם ולייצג בכבוד את בית ספרם וקהילתם. לצד הילדים, מלווה הסרט גם את ההורים והמורים בהכנות ובמתח הרב לקראת התחרות. אלו תומכים בילדים ובכך קוראים תיגר כלפי המדיניות השבטית והמסורת עם השאיפה שלהם לעזור לילדים לפרוץ את גבולות השמורה, לרכוש השכלה ולהתקדם בחיים. בימוי: לנה סלזיק. 78 דקות, קנדה, 2016.

22:00 Unreal 3, ערוץ Yes Drama + Yes VOD + סלקום TV

הסדרה שנותנת הצצה פיקטיבית אל מאחורי הקלעים של צילומי סדרות ריאליטי בסגנון "הרווקה", חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בעונה החדשה, 'אוורלסטינג' נמצאת בסכנת ביטול וכשמלאך המוות מרחף מעל סדרת הדייטים, קווין יוצאת למרחבי הטבע, אל מקום המסתור בו רייצ'ל מנסה להחלים מפגעי העונה הקודמת, כדי לשכנע אותה לחזור אל הקלחת הרותחת של הסדרה. כדי להימנע מביטול, מפיקי הסדרה מוציאים את התותחים הגדולים ומלהקים את הרווקה החדשה, סרינה (קטלין פיצג'רלד, "הסקס של מאסטרס") שמתגלה למורת רוחם, כאישה חזקה, מבינת עניין ונחושה שמציבה אתגרים חדשים לקווין, רייצ'ל וצוות ההפקה ולכל התוכניות שכבר רקמו, בעוד הגברים מתגלים כמלכי דרמה בפני עצמם.

22:00 הסנוניות והאמזונות | Swallows and Amazons, ערוץ Yes3

העיבוד לספרו הקלאסי של ארתור רנסום. דרמת הרפתקאות לכל המשפחה. בעת חופשה באזור האגמים באנגליה, שטים ילדי משפחת ווקר לעבר אי באגם, שם הם מגלים שהם לא לבד, וקרב על השליטה באי מתחיל. אולם באותו זמן, איש מסתורי מאשים אותם בפשע אותו לא ביצעו, ועליהם לאחד כוחות כדי להוציא את האמת לאור. שחקנים: קלי מקדונלד, אנדרו סקוט. במאית: פיליפה לותורפ. אנגליה, 2016. הסרט נאמן לסיפור האמיתי ונהנה ממשחק טוב, תוך חביבות נחמדה לכל המשפחה. ציון: 

תברח | Get Out, סלקום TV

צעיר אפרו-אמריקני עומד להכיר בפעם הראשונה את הוריה של חברתו הלבנה באחוזה מפוארת. קבלת הפנים החמימה, הופכת במהרה למוזרה ומלחיצה. שחקנים: דניאל קלויה, אליסון וויליאמס, קתרין קינר. במאי: ג'ורדן פיל. ארה"ב, 2017. הסרט מאזן באופן חכם בין בידור לסאטירה חכמה אשר מפחידה עד אימה ומשעשעת כאחד. ציון: 

מרלון ואיאנס: פחות או יותר ער | Marlon Wayans: Woke-ish, נטפליקס | Netflix

מרלון ויינס במופע סטנד-אפ פרוע, נועז ובוטה, מדבר ללא עכבות על נושאים כגזענות, ראפ לילדים, זכויות להט"ב, גידול ילדים ואפילו משפחת קרדשיאן. במאי: מרקוס ראבוי.

דרן בראון: הדחיפה | Derren Brown: The Push, נטפליקס | Netflix

אומן החושים דרן בראון מתכנן ניסוי חברתי ונועז, שמדגים כיצד ניתן לתמרן אדם רגיל ולגרום לו לבצע מעשה נורא.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן