Skip to content

רוצו חופשי! 'יקב סגל' משיק קברנה סוביניון ומרלו "Free Run"

Free Run, התירוש הראשוני של הענבים הוא חומר הגלם לקברנה ומרלו החדשים של יקב סגל. המחיר לצרכן 65 שח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מסעדת הסלון של השף אייל שני שימשה תפאורה  הולמת להשקת שני היינות החדשים של יקב סגל, קברנה ומרלו Free Run.

קברנה סוביניון ומרלו "Free Run'' (צילום:דן בר-דוב)
קברנה סוביניון ומרלו "Free Run'' (צילום:דן בר-דוב)


Free Run, הינו התירוש הראשוני היוצא מן הענבים. זהו הנוזל הניגר חופשי מן הענב, ללא התערבות, עשיר בטעם, צבע וארומה הייחודיים לכרם ולזן הענבים. Free Run הינו החלק המשובח ביותר המגיע מהמיצוי הראשוני והטהור של קליפות הענב ללא לחץ מלאכותי של מכונות והוא ממשיך להתיישן למשך 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. מהחלק הזה, מפיקים את יינות הסדרה.

היין רץ חופשי (צילום:דן בר-דוב)

ג'יל אסולין, מנכ"ל יקבי ברקן סגל: "אני גאה להשיק את סדרת היינות החדשה והמופלאה של סגל 'Free Run', יינות ממיצוי הענבים הראשוני והמובחר ביותר. השקת הסדרה המשובחת, הינה חלק מהזהות המותגית של היקב. כיקב ישראלי, מקומי ושורשי יקב סגל עושה כבוד לטרואר ובעיקר לחומרי הגלם. היקב מייצר יין בשיטות מסורתיות וטבעיות המדגישות את הטעם האמיתי של הענב ואת הקשת הארומטית שלו, ייצור יין עם מינימום התערבות. אני מאמין כי המיתוג והנראות החדשה יציגו את תפיסת האיכות של יקב סגל וייצרו זהות מותגית אחידה, ייחודית וגאה, העוברת כחוט השני בסדרות השונות"

במסעדת "הסלון" של השף אייל שני (צילום:דן בר-דוב)

סדרת 'Free Run'  החדשה כוללת שני יינות אדומים: קברנה סוביניון ומרלו

יינות סדרה חדשה זו מופקים מהחלק המובחר ביותר בחומר הגלם – קליפת הענב העשירה בצבע, טעם וארומה הייחודיים לזן ולכרם ומקור הענבים בכרמי ההר הגבוהים בגליל העליון ובירושלים. על ידי סחיטה עדינה בלבד של הקליפות לאחר התסיסה, מתקבל היין העסיסי ולו טאנינים רכים ומגע קטיפתי. ביין זה אין שימוש כלל בסחיטה חזקה אשר עלולה להוביל למרירות ולעפיצות.

במסעדת "הסלון" של השף אייל שני (צילום:דן בר-דוב)

הקברנה סוביניון מסדרת 'Free Run' הוא יין הרמוני, מרוכז ועשיר.  היין פירותי ומתובל, בשילוב עץ אלון משולב היטב. צבע היין אדום-שחור כהה. באף ניחוחות קאסיס, שזיף, אוכמניות ועשבי תיבול. הגוף מלא והטאנינים עגולים ורכים במיוחד. בפה טעמי קפה וקליה שמקורם בחבית. הסיומת פירותית, מתובלת, ומתמשכת.

המרלו מסדרת Free Run" הוא יין עוצמתי, פירותי, מרוכז ועשיר. ליין ארומת פרי מודגשת במיוחדת. מתאפיין בניחוחות דובדבן ושזיף, פירות יער, עשבי תיבול וניל וריחות קליה המשתלבים היטב בטעמי היין. צבע היין אדום-שחור. ליין גוף מלא ומרקם קטיפתי, וטאנינים עגולים ורכים, המובילים לסיומת ארוכה ופירותית במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן : 65 ₪

שולחן הקינוחים במסעדת "הסלון" של השף אייל שני (צילום:דן בר-דוב)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן