Skip to content

אביה של כוכבת ילדים ונוער מפורסמת נעצר בחשד להטרדה מינית של ילדות

האב חשוד כי עקב מעורבותו בפעילותה הציבורית של בתו, היה מעורה בקבוצות ווטס אפ של מעריצותיה הצעירות ושלח לחלקן מסרונים בעלי תוכן מיני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אביה של כוכבת ילדים ונוער (48) חשוד נעצר אתמול (שני) בחשד כי הטריד מינית מעריצות צעירות מעריצותיה של בתו. האב נעצר בעקבות תלונת הורי ילדה בת 13 שגילו התכתבות בעל תוכן מינית במסרונים ששלח האב לילדה.  כך הותר לפרסום הבוקר (שלישי).

מזה כמה שבועות שמתנהלת חקירה נגד האב, תושב השרון בעקבות התלונות מהחשד עולה כי נוכח מעורבותו בהפקה של בתו כוכבת הנוער, הוא היה מעורה במתרחש בקבוצות ווטס אפ של המעריצות. כמה מהן קיבלו הודעות בעלות תוכן מיני, ובמהלך החקירה עלה חשד שהשולח הוא אותו אב.

החקירה התנהלה באופן סמוי ותחת צו איסור פרסום גורף, ובמהלכה אספו השוטרים ראיות לכאורה נגדו – ואלו הובילו למעצרו אתמול. היום יובא בפני שופט בבית משפט השלום בראשון לציון. החקירה התנהלה ביחידת נוער חשיפה ביחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז.

האב שדחף לא מעט את בתו לקידומה בקרב בני הנוער ספג בעבר ביקורת על כך שבתו הצעירה מופיעה לבוש פרובוקטיבי שאינו תואם את גילה ודחה טענות אלו מכל וכל. בראיון אחר בתקשורת  אמר האב, כי בתו מתנהלת באופן עצמאי, מרוויחה מתמלוגים על השמעת שיריה ומהופעות רבות שהיא עורכת, אך הם לא נעזרים בה מבחינה כלכלית, אלא להיפך. פרקליטו של האב, עו"ד אסף דוק הגיב לתקשורת ואמר כי הוא "מכחיש מכל וכל את המיוחס לו. מדובר בתלונה שנולדה בחטא. הוא ניהל יחד עם בתו את קבוצת הוואטספ של המעריצות ובעקבות סכסוך עם אחת המנהלות והחלטה להסיר אותה מהקבוצה, נולדה תלונת השווא נגדו. מקווים שהדברים יתבהרו והוא ישוחרר".

מוקדם יותר נעצר גבר בן 56 תושב אופקים בחשד כי ביצע מעשים מגונים בקטינה בת 16 תושבת אשדוד בעת שהסיעה לביתה בתום יום לימודים. החשוד יובא היום לבית המשפט להארכת מעצרו.


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן