Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 17 במרץ, 2018

שבע דקות אחרי חצות, וונדר וומן, טרף קל, נמל בית, עצרי בצד, ניסים מגן עדן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 שבע דקות אחרי חצות | A Monster Calls, ערוץ Yes5 

דרמת פנטזיה מרגשת. קונור בן ה-12 עומד להיכנס אל תוך עולם מופלא של מפלצות ואגדות בניסיון להתנתק מהמציאות הכואבת בביתו. אמו חולה וסבתו נוהגת בו בחוסר רגישות. בנוסף, בבית הספר מציקים לו ולא נותנים לו מנוח. קונור מוצא מפלט בידידות יוצאת דופן עם עץ עתיק ביער הסמוך. העץ קם לתחייה ומדריך אותו בהרפתקה גדולה שתשנה את חייו. שחקנים: לואיס מקדוגל, פליסיטי ג'ונס, סיגורני וויבר וקולו של ליאם ניסן. במאי: ג'יי.איי באיונה. 2016. סרט התבגרות יפה, חכם, מרגש ובעיקר יוצא דופן בחמימותו. ציון: 

22:00 וונדר וומן | Wonder Woman, ערוץ Yes2 + סלקום TV

כשנסיכת האמזונות יוצאת לראשונה בחייה לאירופה ושומעת על המלחמה הקשה המתרחשת בעולם, היא נחושה להביא לסיומה. יחד עם טייס אמריקאי היא יוצאת למסע במהלכו תגלה את מלוא עוצמתה. שחקנים: גל גדות, כריס פיין, רובין רייט, קוני נילסן. במאית: פטי ג'נקינס. ארה"ב, 2017. הסרט אולי לא ממציא מחדש את סוגת גיבורי העל, אבל הוא פורט על כל המיתרים המוכרים בהתלהבות ובסגנוניות מרשימה. ציון: 

22:00 טרף קל | Hunter's Prayer | For The Dogs, ערוץ Yes4

מותחן אקשן אודות לוקאס, שנשלח להתנקש בחייה של אלה, נערה עשירה שמשפחתה נרצחה. המפגש ביניהם גורם לו לשנות צד, הוא מוצף ברגשות עזים וחש לראשונה בחייו שאינו מסוגל ללחוץ על ההדק. ההחלטה שלו להחליף צד, ולהגן על הנערה מפני המתנקשים האחרים שנשלחו בעקבותיה, מסבכת אותו, והשניים יוצאים למסע בריחה ברחבי אירופה במטרה לנקום במי שפגע בה. שחקנים: סם וורת'ינגטון, אודיה רש. במאי: ג'ונתן מוסטו. ארה"ב, 2017.

22:30 נמל בית | Homeport, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

זוכה פרס הצילום בפסטיבל הסרטים חיפה 2016. אהרון אביטן מהנדס אוניות וימאי קשוח, שב הביתה לאשדוד לאחר 30 שנה בים בתקווה להתקרב מחדש למשפחה ממנה התנתק ולחיות סוף סוף חיים נורמליים. אהרון רוצה לשקם את יחסיו עם בתו ולחיות לצד אמו ונכדתו. הוא מתמנה למנהל מחלקת הים בנמל אשדוד ומגלה שעליו להתמודד בזירה מורכבת של מאבקי אינטרסים ואגו כאשר מולו ניצב ראש הועד והאיש החזק ברציפי הנמל. העימות שפורץ ביניהם, סוחף ומטלטל את כל הנמל, וגם פוגע ומפלג את משפחתו של אהרון. שחקנים: יורם חטב, שמיל בן ארי, שרון אלכסנדר, לירון לבו. במאי: ארז תדמור. ישראל, 2017.

23:00 עצרי בצד | Traffic Stop, ערוץ Hot HBO

סרט תיעודי קצר המועמד לפרס האוסקר, מצמד היוצרים הדוקומנטריים – הבמאית קייט דיוויס והמפיק דיוויד היילברונר ("מהומות סטונוול"). ביוני 2015 נעצרה בריאון קינג בטקסס על ידי שוטר תנועה לאחר שביצעה עבירה קלה, אלא שצילומים ממצלמת המעקב של הניידת תיעדו את התדרדרותה המהירה והאלימה של התקרית: קינג, מורה אפרו-אמריקנית בת 26, נגררה בברוטליות על ידי שוטר אחד, הוטחה באדמה, נכבלה באזיקים והוכנסה בכוח לניידת המשטרה על ידי שוטר נוסף. בעודה אזוקה במושב האחורי פתחה קינג בשיחה כנה וחושפנית עם השוטרים על סוגיות של גזע ואכיפת חוק בארה"ב, שיחה שתועדה אף היא במצלמות. הצילומים הללו, יחד עם תיעוד של חיי היומיום של קינג בעבודתה כמורה ורקדנית, שופכים אור על סיפורה של אישה המנסה למצוא היגיון בסיטואציה שיצאה מכלל שליטה. הסרט חסר עמוד שידרה, לא מרגש וגם לא משכנע. ציון: 

ניסים מגן עדן | Miracles from Heaven, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה פנטזיה. נערה שסובלת ממחלה נדירה נרפאת באופן מופלא לאחר ששרדה תאונת דרכים קשה. שחקנים: ג'ניפר גארנר, קיילי רוג'רס, מרטין הנדרסון. במאי: פטריסיה ריגן. 109 דקות, ארה"ב, 2016. משחק מצוין של גארנר לא מצליח לשכנע את הצופים התמימים ביותר. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן