Skip to content

הותר לפרסום: אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי הוא העצור בחשד להטרדות מיניות

בית המשפט הסיר הבוקר את צו איסור הפרסום מעל שמו של רונן ביטי החשוד בהטרדות מיניות של ילדות מעריצות ביתו בקבוצות הטלגרם. מעצרו הוארך ב-6 ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית  משפט השלום בראשון לציון התיר זה עתה (שלישי)  להסיר את צו איסור הפרסום על שמו של אביה של כוכבת הילדים, בן ה – 48 תושב רמת השרון החשוד לכאורה בעבירות מין כלפי קטינות בגילאי 13-15, איתן התכתב על פי החשד במברים מיניים בקבוצות הווטסאפ של מעריצות בתו. מדובר ברונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. לאחר מעצרו, הוצא צו איסור פרסום על שמו, אך היום ביקש האב, באמצעות בא כוחו עו"ד שרון נהרי, ובשיתוף בתו, לבטל את הצו. טענותיו המרכזיות של האב הן כי אחרים שלחו את ההודעות לאחר שהתחזו לו בטלפון הנייד.

רונן ביטי בבית המשפט (חדשות לפני כולם)
רונן ביטי בבית המשפט (חדשות לפני כולם)

עו"ד שרון נהרי הסביר לפני הדיון: "נבקש להסיר את הצו, ואין לי ספק שבית המשפט ייעתר לבקשה. הוא לא שלח תמונות ולא תכנים מיניים. אלמונים מתחזים לשם שלו ברשתות החברתיות וגם יוצרים פרופילים בדויים שונים. מעבר לכך, גם הטלפון הנייד שבבעלותו ניתן למשתמשים שונים, מכריו ואחרים, כך שהוא לא ברשותו כל הזמן, ולא ניתן לדעת מה נעשה בו. לסיכום, האב  מכחיש את החשד נגדו". בית משפט השלום בראשון לציון האריך הבוקר את מעצרו של האב בשישה ימים נוספים להשלמת חקירתו.

רונן ביטי (צילום מדף הפיסבוק)
רונן ביטי (צילום מדף הפיסבוק)

מעצרו של ביטי וצו איסור הפרסום על שמו יצרו חרושת שמועות שגרמו לאביה של ידוענית אחרת, נעה קירל, לצאת אל התקשורת ולהסביר כי לא מדובר בו. במשטרה הלו בחקירה לאחר שהוגשו מספר תלונות תלונות במחלק ההונאה של מחוז המרכז במשטרה ובעטיין נטען כי לאחר שהקטינות היו חברות כמעריצות בקבוצת וואטסאפ בשם "אימפריה", של הכוכבת והפכו עם הזמן ליחצ"ן אותה, ביקש אביה מחלק מהן להצטרף לקבוצת מעריצות בטלגרם ושם שלח אליהן לפי החשד הודעות הנושאות תוכן ואופי מיניים. האב טען בחקירתו כי מדובר בעלילה שהגיעה כנקמה של אחת המעריצות שסולקה מהקבוצה בגין איומים וקללות. בתו עדי, הגיעה למשטרה ומסרה עדות דומה לגרסת אביה שלפיה  העלילה סביב האב נרקמה על ידי אחת ממנהלות קבוצת הווואטסאפ שהטרידה אותה כביכול ובלית ברירה הם אולצו לגרוע אותה מהקבוצה. פרקליטה של העדי מסר בתגובה כי "מרשתי כוכבת הילדים מדגישה כי היא לא היתה חלק או משתתפת מהקבוצה ואין לה כל חלק בעניין או ידיעה על תכנים שעברו בקבוצה זו".
עדי ביטי הגיבה מיד לאחר פרסום השם בסטטוס בו כתבה: "חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת וואסטאפ, הקשורה לחקירות של אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב."

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן