Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 03 באפריל, 2018

אש חופשית, השעות האחרונות של..., קינג: מלך במדבר, מהיר ועצבני 8, Ittefaq, פארי הוא השחור החדש, עולם הווינX
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 אש חופשית | Free Fire, ערוץ Yes3

קומדיית פשע. במטרה לבצע עסקת נשק, מגיעות שתי חבורות פושעים ומתווכי העסקה למחסן נטוש. כשהצדדים מבינים שלא ירוויחו מה שקיוו, מתפתח בין כל המעורבים קרב יריות נטול מעצורים. שחקנים: ברי לארסון, ארמי האמר, קיליאן מרפי. במאי: בן וויטלי. בריטניה, 2016. מותחן קומי טיפוסי, לא מביא דבר חדש, אך עדיין נחמד לצפייה. ציון: 

22:00 השעות האחרונות של… |Autopsy: The Last Hours of, ערוץ הבריאות

סדרה דוקומנטרית הבוחנת את מותם הטרגי, השערורייתי והפתאומי של ידוענים שונים. בין הסלבס שגוויותיהם תיבחנה מחדש: מייקל ג'קסון, אנה ניקול סמית', וויטני יוסטון ואחרים.

22:00 קינג: מלך במדבר | מרטין לותר קינג: השנים המכוננות | King in the Wilderness, ערוץ Yes דוקו

ספרי ההיסטוריה שמביאים את סיפורו של ד"ר מרטין לותר קינג, הכומר האפרו-אמריקני, שלחם למען זכויות האדם של האפרו-אמריקנים בארה"ב וזכה על כך בפרס נובל לשלום, עוסקים בעיקר באירועים שהוביל: חרם האוטובוסים של מונטגומרי, המצעד לוושינגטון למען תעסוקה וחירות ושאר פעולות המחאה הלא-אלימות שהנהיג. מה שהושאר מחוץ לספרי ההיסטוריה אלה האירועים שקרו לאחר מכן, בשלוש השנים האחרונות לחייו. כעת, 50 שנה לאחר הירצחו, מביא הבמאי פיטר קנהרדט ("ניקסון: במילותיו שלו"), בעזרת שיחות מרתקות עם מעגל האנשים שהיה הקרוב אליו ביותר, פרספקטיבה חדשה על דמותו של לותר קינג ועל תפיסת העולם הפילוסופית הרדיקלית שלו כלפי אי-אלימות בתקופה האחרונה שקדמה להירצחו ב-1968. 111 דקות, ארה"ב, 2018.

מהיר ועצבני 8 | The Fate of the Furious 8, סלקום TV

הסרט השמיני בסדרת שוברי הקופות. אישה מסתורית מפתה את דום אל תוך עולם של טרור ואיכשהו סוחטת אותו לשתף אתה פעולה ולהעביר לה מכשיר מיוחד. בינתיים לוק נשלח לכלא ישר לתא הצמוד לאויב המושבע של הסרט הקודם, דקארד שואו. השניים מוצאים את עצמם משוחררים כאשר נפרצות לפתע דלתות תאי הכלא אך נופלים ישר לידיו של אדון 'אף אחד' המשכנע אותם לצאת וללכוד את דום. שחקנים: שרליז ת'רון, וין דיזל, דוויין ג'ונסון, ג'ייסון סטיית'אם. במאי: פ. גארי גריי. ארה"ב, 2017. הרבה אקשן טוב, אפקטים מרשימים וכמובן שרירים ומכוניות יפות, אך לא יותר מזה. ציון: 

פארי הוא השחור החדש | Fary is the New Black, נטפליקס | Netflix

חמוש בשנינות ערמומית, במבט רענן ובסגנון ייחודי, הקומיקאי הצרפתי המצליח פארי מדבר על דייטים, על סטריאוטיפים ועל נושאים רבים אחרים במופע סטנד-אפ מיוחד ובלעדי.

עולם הווינWorld of WinX | X, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימציה איטלקית-אמריקנית שיצר איג'יניו סטראפי. הסדרה מהווה ספין-אוף לסדרה "מועדון ווינX" מאותו היוצר. כדי לעצור את גנב הכישרונות המסתורי שמתכנן לחטוף נער כישרוני, שש בנות הווינקס מתחפשות לנערות מהצופים בתכנית הריאליטי וואו.

Ittefaq, נטפליקס | Netflix

סרט הודי. ללא פירוט נוסף.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן