Skip to content

אני דווקא כן תומך ב-BDS

אבל בעצם מה שמשגע את היהודים וזו גם הסיבה העצובה מדוע פוחדים הישראלים מהארגון הזה נעוצה בעצם במחלה יהודית: "לא אוהבים אותנו". אז אולי כאן המקום להזכיר לתושבי מדינת ישראל שבשום מקום לא כתוב שצריך לאהוב יהודים או ישראלים. ועם ישראל שחי, ניזון ומתפתח (במעוות) על רקע שנאתו לעם אחר (הפלשתיני). הרוויח ביושר את 'אי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נטלי פורטמן אמרה את דברה. היא מוכנה לוותר על הרבה כסף, כדי לא לאפשר לנוכל נתניהו לגזור עוד קופון ציבורי, הפעם על גבה. היא מוותרת על הכבוד המפוקפק שבקבלת פרס מידיו, הוא הרי את הנאום שלו ינאם רק שהיא לא מוכנה לשמש לו כעלה תאנה.

כל הכבוד לגברת פורטמן.

העליהום הקבוצתי של מלככי הפנכא, חיבר אותה אוטומטית ל-BDS למרות שהיא בכלל לא חשבה על זה. היא את שלה אמרה ובפשטות, "לא מוכנה לתת יד לשחיתות".

חופש, צדק ושויוון... זה כל הסיפור

טוב אז אני אינני מועמד לאף פרס, אבל אני דווקא כן בעד ה-BDS. שכן שום דבר אחר עד היום לא עזר. וישראל נגררת במהירות ממדינת אפרטהייד הלכה למעשה לפאשיזם בסגנון הנאצי. והאמרה המצחיקה המשוייכת לבן גוריון : "לא חשוב מה יאמרו הגויים חשוב מה יעשו היהודים" נשמעת פטתית כשמדינה שלמה בפאניקה היסטרית מהארגון הקטנטן ולצערי גם חסר משמעות.

ה-BDS הוא הסיכוי היחיד של מדינת ישראל לעלות בחזרה על הפסים. שכן טבח עזה מוכיח את אשר אני צועק זה זמן רב. רצח העם בוא יבוא. גם הנאצים לא התחילו ב-6 מיליון.

אני תומך ב-BDS ומכיר את פעיליו כאן בצרפת. והלכה למעשה הם אפילו הרבה יותר עדינים ממני. הם רואים רק אפרטהייד, גם הם סופרים את הגופות על גדרות מחנה הריכוז הענק הזה שנקרא עזה אבל גם הם לא מסוגלים לקלוט את המשמעות, או להאמין שמצב כזה אפשרי. בקיצור למרות ההסטריה מסביב לארגון, הסופר לגיטימי הזה, עדיין מדובר בקבוצה של אנשים אכפתיים אבל מאוד נאיביים.

אני תומך ב-BDS כי אין דרך אחרת. ללא לחץ מסיבי כלכלי שום דבר לא ישתנה. ולמרות שמדובר בארגון די נאיבי ומפוצל הרי שמטרתו איננה השמדת מדינת ישראל אלא הצלתה מיידי עצמה. מידי ממשלתה ומיידי האספסוף המוביל אותה.

אבל בעצם מה שמשגע את היהודים וזו גם הסיבה העצובה מדוע פוחדים הישראלים מהארגון הזה נעוצה בעצם במחלה יהודית: "לא אוהבים אותנו". אז אולי כאן המקום להזכיר לתושבי מדינת ישראל שבשום מקום לא כתוב שצריך לאהוב יהודים או ישראלים. ועם ישראל שחי, ניזון ומתפתח (במעוות) על רקע שנאתו לעם אחר (הפלשתיני). הרוויח ביושר את 'אי האהבה" הזו.

הפחד המטורף מארגון ה-BDS מוכיח שגם הישראלים יודעים, שמטרותיו של הארגון לגיטימיות יותר מאלו של כל ארגון אחר. וסיכויי הצלחתו נובעים בין הייתר מהעובדה שמאחוריו ניצבת האמת האכזרית: מדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד, גזענית, רצחנית. ואם מנהיגי אומות העולם מעדיפים לשבת על התחת ולצקצק בשפתיים, הרי שעל האזרח הקטן בצרפת, בריטניה, וכל מדינה אחרת למנף את החרדה הישראלית מה-BDS בכדי לכפות על מדינת ישראל שינוי דראסטי במדיניות כלפי הפלשתינים וערביי ישראל. זו זכותם ורבים מהם יודעים היטב שזו גם חובתם.

מעבר לזה אין דבר יותר מטורף מהעובדה שמדינה שלימה פוחדת פחד מוות וארגון שחרט על דגלו שלוש מילים פשוטות: חופש, צדק ושוייון.

 

7 Comments

  1. גידי
    1 במאי 2018 @ 18:30

    עמית נתקלתי במקרה , הגורו והתאום האידאלוגי שלך
    אבו מאזן: "השואה נגרמה בשל ההתנהגות החברתית של היהודים"
    מתקפה אנטישמית חריפה של אבו מאזן במהלך "שיעור היסטוריה" שהעביר לחברי הפרלמנט הפלשתיני • "האשכנזים הם בכלל טורקים, אין להם קשר לפלשתין"….

  2. גורן
    23 באפריל 2018 @ 17:57

    איך אומרים הכלבים נובחים והשירה עוברת למרות ארגוני השמאל התומכים בBDS עם ישראל חי אז נכון יש הסתה נגד ישראל כתוצאה ממנה נרצחים יהודים בעקר בצרפת אבל עד היום ישראל לא נפגע מאותו ארגון לא כלכלית ולא בצורה אחרת אז נכון כמה " גאונים" מחרמים את ישראל אבל המדינה חיה ובועטת כמו שאומרים צעקו חרם החרם לא צלח להקות מפורסמות בעולם המוסיקה הגיעו מגעיות לישראל בכנס למען צה"ל בארצות הברית הופיעו ותרמו שחקני קולנוע ואומנים מפורסמים מיליוני דולרים אז נטלי פורטמן לא תבוא האמת אני אישת היא לא מעניינת אותי ורבים כמוני בישראל לא בדיוק מעניינים אותה אתה כותב שבשום מקום לא כתוב שצריך לאהוב יהודים או ישראלים. אתה צודק אבל היכן כתוב שצריכה להיות שנאה ליהודים אנטישמיות שבגללה נרצחים יהודים בחול את אותה השנאה מתדלקים ארגוני שמאל בצלופן חדש אנטי ציונות התוצאה אותה תוצאה רדיפה של יהודים בחול יהודי לא יכול לשים כיפה לא יכול ל דבר עברית כי איזה מטורף מוסלמי שמוסת יפגע בו וכבר היו מקרים מעולם אתה וחבריך מסתיים נגד העם היהודי הסר דאגה מליבך מדינת ישראל משתינה בקשת על הארגון עובדה שהארגון לא מזיז לעם ישראל עברנו את פרעה עברנו את היטלר נעבור גם את הארגון האנטישמי הזה בארץ האמן לי לא מדברים על הארגון מעבר לזה אין דבר יותר מטורף מהעובדה שבוערת בך השנאה למדינת ישראל יעבור לך יום אחד תתפכח כאשר תרגיש את נחת זרועם של אלה שאתה מגן עליהם היום וזה יקרה במיוחד בצרפת

    • עמית מנדלזון
      23 באפריל 2018 @ 18:19

      אתה צודק גורן, רק ערבים צריך לשנוא ולרצוח. ורק ליהודים מותר לשנוא ולרצוח כל מי שאיננו כמותם. מתי תבין גורן שהשנאה שלי איננה למדינת ישראל. השנאה שלי היא לשלטון הימין גזען רצחני ובור ועם הארץ. אם הייתי שונא את המינה אתה באמת חושב שהייתי טורח להחזיק עיתון או לכתוב ? טעות גדולה בידך

      • גורן
        23 באפריל 2018 @ 22:35

        , כמה ערבים היהודים בצרפת רצחו? זו הייתה כוונתי כשכתבתי על ההסתה והשנאה כלפי ישראל הפוגעת ביהודים בחול ומעניין שרוב הפגיעות נגד יהודים הם מערבים וההסתה נגד יהודים באה בחול מארגוני שמאל התומכים בערבים מה לעשות הערבי הוא אויב ראית שאדם אוהב את האויב שלו [ חוץ מהשמאל וארגוניו]מה זה לרצוח ערבים . ישראל במלחמה הם פוגעים בנו אנחנו פוגעים בהם מתי תבין שהערבים הם אויב ואנחנו במלחמה אני לא אחזור על סיפור " הכיבוש" והכרזת מדינות ערב ב67 על מלחמה נגד הישות הציונות כול זה יכול להימנע ………ישראל פוחדת מהBDS חחחחחחח

        • עמית מנדלזון
          24 באפריל 2018 @ 0:45

          מה לעזאזל אתה רוצה מצרפת המאמר הוא על ישראל. ומתי תבין שהמילה ערבים כוללת בתוכה גם את כל היהודים שעלו מארצות ערב? מה שלעולם לא תתפוס הוא הוא הבעיה של הימני הטיפוסי לאורך כל ההסטוריה … ה ה כ ל ל ה.

          • גידי
            26 באפריל 2018 @ 19:24

            עמית יקירי אם נלך על פי המוח המעוות והמטורלל שלך …יוצא שאם כל היהודים שעלו מארצות ערב הם ערבים ,אזי כל האשכנזים נאצים…!?
            אגב זה מסביר היטב את היותך נאו אנטישמי ותמיכתך ב bds…!

          • עמית מנדלזון
            26 באפריל 2018 @ 20:49

            יום אחד גידי אפרסם את כל ההברקות שלך בחבילה אחת. מזכרת לנכדים שלך, וזכרון לכל עם ישראל, מה זה קצין משטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן