Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 05 במאי, 2018

התיקון, ניפגש בחלומות, גאון: פיקאסו, אמא!, נגיעה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:20 התיקון | The Confirmation, ערוץ Hot גולד 

וולט הוא אב גרוש, נגר אלכוהוליסט לא יוצלח. בנו בן ה-8 לא מתלהב לבלות עד סופשבוע רגיל עם אביו. גם לוולט קשה כאשר היום שלהם יחד מתחיל רע בסדרה של אירועים חסרי מזל הכוללים גנבה של ארגז הכלים של וולט. יחד הם יוצאים לחפש אחר הגנבים ומגלים חיבור משפחתי חדש. שחקנים: קלייב אוון, מריה בלו. במאי: בוב נלסון. קנדה, 2016.

12:40 ניפגש בחלומות | I'll See You In My Dreams, ערוץ Hot גולד

סרט מרגש ומצחיק אודות אלמנה וזמרת לשעבר המגלה שהחיים האמיתיים יכולים להתחיל בכל גיל. קרול מתיידדת עם מנקה הברכה הצעיר שלה והוא לוקח אותה לערבי קריוקי. בעזרת תמיכה של חברות אחרות היא פוגשת באלמן והוא מזמין אותה לדייט מה שגורם לה להיפתח שוב לחיים וגם לחדש את הקשר עם בתה. שחקנים: בלית' דאנר, סם אליוט. במאי: בראט היילי. ארה"ב, 2015. הסרט מתגמל גם בשל המשחק של דאנר, אך בשל העלילה המורכבת והמסקרנת. ציון: 

22:00 גאון: פיקאסו |Genius: Picasso, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה חוזרת עם עונה שנייה שתעסוק בסיפור שלא סופר על האמן השנוי במחלוקת – פבלו פיקאסו. ילד פלא שלא הסכים ללכת בעקבות המאסטרים ובאמצעות סגנונו האישי שינה את האמנות לנצח. הסדרה עוקבת אחר החיים הסוערים של פיקאסו (אנטוניו בנדרס), בוחנת את המוזות, את האמנות, ואת האדם המסובך מאחורי יצירות מופת. את פיקאסו הצעיר משחק אלכס ריץ'.

22:00 אמא! | !Mother, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 30 באפריל, 2018, בסלקום TV

22:00 נגיעה | Touched, ערוץ לייפטיים

למרות שהיא משותקת לכיסא גלגלים, נילסה בת ה-15 מצליחה להתמודד בהצלחה עם המגבלה שלה. היא נחשבת בעיני כולם לנערה יפה, חכמה ורגישה. המעצור היחידי שעומד בדרכה בכדי להגשים את הפוטנציאל הגדול שטמון בה, היא מערכת היחסים הנצלנית שנכפית עליה בשל אמה המניפולטיבית. למזלה של נילסה עומדת לצידה אסתר – שכנה הנוצרית הדוקה שאינה מתכוונת לאפשר לאם המתעללת להמשיך לפגוע בה. יחדיו הן יצאו למסע מטלטל ומרגש בו יגלו שהיכולת הגדולה ביותר שניתנה לאדם היא האפשרות למחילה. עם: שירלי ברנר. במאי: דן ניירה. ארה"ב, 2011.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן