Skip to content

אקסטזה

בכפר האמנות האקולוגי "ורטיגו" תתקיים בחג הקרוב "חגיגת שבועות"- יומיים של סדנאות ומפגשים בנושא גוף, נפש והתפתחות אישית, 20-18 במאי 2018 בקיבוץ נתיב הל"ה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תיקון ליל שבועות הפך מכבר למסורת בקרב תלמידי ישיבות הדבקים במסורת של לימוד  אל תוך השעות הקטנות הלילה – קצת בנוסח חיידק ההתמכרות ללימודי חסידות, זן או כת דתית אחרת. בין הפעילויות של ה-happening הפעם: סדנאות תנועה, חיבור גוף-נפש, אימפרוביזציה, מדיטציה, מפגשים ושיעורי הגות בלמידה חווייתית ובתנועה עם אנשי רוח ותרבות סביב נושא מתן תורה. שיא הפעילות יהיה לאורך ליל שבועות בתיקון שיתקיים עד עלות השחר.

 שבועות בכפר האמנות האקולוגי - ורטיגו , צילום אלעד דבי
שבועות בכפר האמנות האקולוגי - ורטיגו , צילום אלעד דבי

 כל זה יתרחש בכפר האמנות האקולוגי ורטיגו אותו הקימה עמותת "ורטיגו" בקיבוץ הל"ה שבעמק האלה לפני עשור. מטרת הכפר הייתה  לעורר מודעות אמנותית וסביבתית ולהגביר את המעורבות החברתית. 

כפר האמנות האקולוגי הוא כיום מרכז תרבות כפרי הלומד ומלמד את הקשר שבין תנועה לאדמה מתוך הקשבה וחקירה ומציע מודל לחיים אלטרנטיביים. הוא מהווה מוקד לפעילות יצירתית ורוחנית. את חג השבועות יחגוג בשפע פעילויות הסובבות סביב גוף, נפש, החיבור ביניהם והתפתחות אישית.

בין הפעילויות: סדנאות תנועה, חיבור גוף-נפש, אימפרוביזציה, מדיטציה, מפגשים ושיעורי הגות בלמידה חווייתית ובתנועה עם אנשי רוח ותרבות סביב נושא מתן תורה. שיא הפעילות יהיה לאורך ליל שבועות בתיקון שיתקיים עד עלות השחר.

                  לפרטים נוספים ולהרשמה בטלפון: 02-9900235 או במייל:  [email protected]

                                                           *לינה משותפת על מזרנים או באוהלים

            *ניתן להגיע לתיקון ליל שבועות בלבד

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן