Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 12 במאי, 2018

פרנקי ואליס, לרקוד, פריז יכולה לחכות, אגם הכרישים, נפילה, טראנס סיביריאן, בן מסוכן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

09:05 פרנקי ואליס | Frankie & Alice, ערוץ Hot גולד 

פרנקי עובדת במועדון חשפנות, לילה אחד לאחר ריב היא מגיעה לבית חולים פסיכיאטרי ובו היא פוגשת בדוקטור אוז אשר מאבחן אותה כסובלת מפיצול אישיות ולמעשה הוא חושף שלוש אישיויות, פרנקי – אישה שחורה בת 32, אליס – אישה לבנה וג'יניוס – ילדה שחורה בעלת איי-קיו של 156. יחד עם דוקטור אוז פרנקי מנסה לשלוט בקולות שבראשה. שחקנים: האלי ברי, סטלאן סקארסגארד. במאי: ג'פרי סאקס. קנדה, 2014. ברי מצוינת ונותנת את כל כולה לתפקיד, אך זה לא מספיק כדי להציל את הסרט שמבוים בבלבול וחוסר אחידות. ציון: 

10:00 לרקוד | Ballerina, ערוץ Yes5

הרפתקת אנימציה. החלום הגדול של פליסי היתומה הוא להפוך לבלרינה מרשימה. אחרי שהיא בורחת מבית היתומים, יחד עם ויקטור חברה הטוב, היא מגיעה לפריז כדי לרקוד באקדמיה הכי חשובה לבלט. דיבוב לאנגלית: אל פנינג, מאדי זיגלר. דיבוב לעברית: רונה-לי שמעון, איילת רובינסון. בימוי: אריק סומר, אריק ווארין. צרפת, 2016. בהחלט סרט ילדים מרגש, בוודאי ילהיב את הקטנטנים, ובעיקר ילדות עם שאיפות להיות רקדניות הבלט הטובות בעולם לכשתגדלנה. ציון: 

10:50 פריז יכולה לחכות | Paris Can Wait, ערוץ Hot גולד

אלינור קופולה (אשתו של הבמאי פרנסיס פורד קופולה) כותבת, מפיקה ומביימת קומדיה קלילה אודות אשת מפיק קולנוע הנמצאת בצומת דרכים בחייה. בדרך לא צפויה היא מוצאת את עצמה יוצאת למסע במכונית מהעיר קאן לפריז עם שותפו העסקי של בעלה, מסע קצר של כמה שעות הופך להרפתקה מלאת הומור, נופים, אוכל משובח יין ורומנטיקה. שחקנים: אלק בולדווין, דיאן ליין. ארה"ב, 2016. בסרט אמנם נופים יפהפיים של איזור הכפר והיין, אך מלבד זאת אין ממש סיפור, רעיון, תסריט או דיאלוגים. ציון: 

16:25 אגם הכרישים | Shark Lake, ערוץ Hot אקשן

מותחן מעורר מחשבה על רקע נופים יפהפיים של אגם טאהו השקט. קלינט גריי, אספן מינים אקזוטיים משחרר בהיסח דעת כרישה נדירה לאגם טאהו. לאחר שמתרחצים ומטיילים תמימים מתחילים להיעלם בקצב מדאיג, מרדית' הרננדס, השריף של האזור יוצאת ללכוד את החיה הרצחנית בעזרת ביולוג ימי וכן אספן המינים המחויב לתקן את הנזק הנוראי שיצר. שחקנים: דולף לנדגרן, שרה מלקול ליין. במאי: ג'רי דוגאן. ארה"ב, 2015.

22:00 נפילה | Fallen, ערוץ Yes2

פנטזיה רומנטית לבני נוער על פי רב המכר של לורן קייט. לאחר שהואשמה שלא בצדק בפשע אותו לא ביצעה, נשלחת לוס בת ה-17 למוסד מרוחק ויוקרתי. היא פוגשת שם שני נערים אליהם היא חשה חיבור עז, ומגלה לתדהמתה שהם בעצם מלאכים. שחקנים: אדיסון טימלין, ג'רמי אירווין. במאי: סקוט היקס ("ניצוצות"). ארה"ב, 2016. 

22:00 בן מסוכן A Dangerous Son, ערוץ Hot HBO 

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 08 במאי, 2018, בסלקום TV

22:00 טראנס סיביריאן | Transsiberian, ערוץ לייפטיים

זוג אמריקנים המטיילים במזרח הרחוק ונוסעים על קו הרכבת האגדי המחבר בין בייג'ינג למוסקבה. במהלך הנסיעה הם מתיידדים עם זוג אחר. אלא שהידידות הופכת לסיוט לאחר שחבריהם החדשים מעורבים בהברחות סמים ואף ברצח. הבלש גרינקו – סוכן קיי. ג'י. בי. לשעבר יוצא בעקבותיהם ופותח בחקירה שמביאה לגילויים נוספים בפרשה המסתורית. שחקנים: וודי הרלסון, אמילי מורטימר, בן קינגסלי, קייט מארה. במאי: בראד אנדרסון. אנגליה, 2008. סרט מתח שגרתי ברכבת, שהופך מסועף ומדמם מן הצפוי. משחק מצוין של השחקנים המובילים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן