Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 במאי, 2018

שרוטים 10, סייסטה קי, קיטי קאט, ג'ינו מחוף לחוף, אישה לא נשואה, הגשר 4, חף מפשע, לילה קשוח, אלי וונג: הרת אסון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:00 שרוטים Ridiculousness 10 10, ערוץ MTV Show

עונה חדשה. רוב דירדק מציג כמה מהסרטונים השרוטים והמצחיקים ביותר ברשת, יחד עם שני חבריו הטובים, סטרלינג 'סטילו' ברים ו-שאנל ווסט קואסט. בכל פרק מתארח ידוען אחר.

16:20 סייסטה קי | Siesta Key, ערוץ MTV Show

ריאליטי. חבורה של צעירים מתעמתת עם סוגיות של אהבה, שברון לב, בגידה, מעמד חברתי והחיים הבוגרים, וכל זאת רקע על רקע נופיה הקסומים של סייסטה קי שבפלורידה. הסדרה עוררה שערורייה עוד לפני עלייתה לשידור, לאחר שאחד מכוכביה, אלכס קומפות'קארס, תועד בסרטון ויראלי בו הוא וחבריו מתעללים בכריש חי.

16:55 קיטי קאט | Kid e Cats, ערוץ ניק ג'וניור

סדרת אנימציה לפעוטות. קוקי, פודינג ואחותם הצעירה טופי הם שלושה חתלתולים המוכנים לכל הרפתקה. הדמיון שלהם אינו יודע גבולות ומסייע להם בפתרון יצירתי ומצחיק של בעיות יומיומיות.

22:00 ג'ינו מחוף לחוף | Gino's Italian Coastal Escape, ערוץ הטיולים

השף ג'ינו דקמפו ("החופשה האיטלקית של ג'ינו"), ייצא למסע לאורך קו החף המרהיב של איטליה. החל מוונציה וכלה בג'נובה, הסדרה תחשוף את נכסיו התרבותיים והקולינריים של כל מחוז בו יבקר ג'ינו.

22:00 אישה לא נשואה | An Unmarried Woman, ערוץ Yes3

ג'יל קלייבורג זכתה בפרס השחקנית הטובה בפסטיבל קאן והייתה מועמדת לאוסקר על גילום דמותה של אשת חברה במנהטן, שבעלה עוזב אותה לטובת בחורה צעירה. הסרט נחשב לנועז וייחודי לזמנו, בדרך בה הציג את התמודדותה של גיבורתו עם הסטטוס החדש בחייה, על רקע המהפך הפמיניסטי והמיני שעברה אמריקה בשעות השבעים. הסרט היה מועמד גם לפרסי האוסקר לסרט ולתסריט. שחקנים נוספים: אלן בייטס, מייקל מרפי. במאי: פול מזורסקי. ארה"ב, 1978.

22:00 הגשר 4 | 4 The Bridge, ערוץ Hot HBO

דרמת המתח שנוצרה על ידי האנס רוזנפלד שבה לעונה רביעית. ספוילר – גופת אישה מתגלה למרגלות גשר ארסונד, בצדו הדני. הנרצחת היא מרגרט ת'ורמוד, מנהלת מחלקת ההגירה בקופנהגן, שהיתה מעורבת לאחרונה בשערורייה הקשורה בגירוש וככל הנראה נסקלה למוות. הנריק חוקר את הרצח יחד עם שותפו הדני, יונאס מנדרופ, ונעזר בחברתו ושותפתו לשעבר סאגה, שמרצה עונש מאסר על רצח אמה. הנריק מבקר את סאגה בכלא ומתייעץ איתה על פרטי הפרשה, אבל מצבה מקשה עליהם לעבוד יחד. מאסרה של סאגה מערים קשיים גם על חיפושיו של הנריק אחרי בנותיו, ושני אנשי החוק מתחבטים בשאלות של זהות עצמית. האם החברות המיוחדת בין השניים תאפיל על אירועי העבר ומכשולי ההווה?

22:50 חף מפשע | Innocent, ערוץ Yes Edge

סיפור על אהבה, תשוקה, קנאה ובגידה, על מאבקו של אדם לבנות מחייו את חייו ההרוסים ומאבקה של בני משפחה לגלות את האמת מאחורי רציחתה של אחותם, ביתם ואימם. לאחר שבילה שבע שנים באחד מבתי הכלא השמורים ביותר, הרשעתו של דיויד קולייר (לי אינגלבי, "סוג א'", "החמישייה") ברצח אשתו, מבוטלת בשל פרט טכני או כפי שכינה זאת עורך הדין שלו 'עיוות דין מזעזע'. דיויד יכול עכשיו להתחיל מחדש את חייו, להשיב לתקנן את מערכות היחסים שלו עם משפחתו וחבריו, לראות את ילדיו ולהתאבל על אשתו טרה. לפחות זה מה שהוא מקווה לעשות. מבחוץ, נראה שלטרה ודיויד היו חיים מושלמים: נשואים 10 שנים, שני ילדים יפהפיים, בית גדול ועסק מצליח. לאנשים מבחוץ הם נראו כעשויים מהחומר שחלומות עשויים ממנו, כך שכשטרה נמצאה מתה לאחר לילה בו לא שבה מבילוי, הקהילה הוכתה בתדהמה. אבל הקרובים אליהם הכירו סיפור אחר: דיויד היה שיכור, העסק שלו התפרק, הם רבו כל הזמן ולפי אחותה של טרה, אליס (הרמיוני נוריס, "רגליים קרות"), דיויד הכה את טרה יותר מפעם אחת. לאחר זיכויו של דיויד ושחרורו מהכלא, הועבר הטיפול במקרה לבלשית קאתי הדסון (אנג'ל קולבי, "לרקוד על הקצה") שתהפוך כל אבן כדי לגלות את האמת וכל אחד חשוד בעיניה. ככל שהסיפור יתקדם, נחשף לסודות על התעללות, רומנים ובעיות כלכליות – מאחות קנאית ומאהבים מאוכזבים- הסודות יקרעו לגזרים את מערכות היחסים העדינות. זהו סיפורו של אדם שאוסף את עצמו ומתחיל מחדש לנוכח סיכויים כמעט בלתי אפשריים, למרות שרבים מהאנשים במשפחתו ובקהילתו ממשיכים להאמין שאין עשן בלי אש. סיפור על איך זה מרגיש להיות מסומן כמפלצת כשאתה יודע שלא עשית שום דבר רע, אבל גם על איך אתה יכול למצוא אהבה והשראה במקומות המפתיעים ביותר. וגם על גילוי האמת על הפשע האכזרי שהאשם בו עדיין מסתובב חופשי. את הסדרה יצרו עבור ITV: כריס לאנג ("בלתי נשכח") ו-מאט אלדריג', ומביים אותה ריצ'ארד קלארק ("דוקטור הו", "זרה").

לילה קשוח | Rough Night, סלקום TV

קומדיה. לקראת חתונתה, ג'ס מתאחדת עם החברות הכי טובות שלה מהקולג' לסופשבוע במיאמי של אטרף, שמש ומסיבת רווקות. הלילה שלהן מקבל תפנית בלתי צפויה, לאחר מפגש גורלי עם חשפן, ומאותו רגע הכל, אבל הכל, משתבש… שחקנים: סקרלט ג'והנסון, קייט מקינון ("SNL"), זואי קרביץ. במאית: לוצ'יה אניילו. ארה"ב, 2017. קומדיה לא-רומנטית, שעובד הודות לדמויות הנשיות, יותר מאשר התסריט שמצליח להצחיק, כשהוא לא גס מדי או מתעסק במוות. ציון: 

אלי וונג: הרת אסון | Ali Wong: Hard Knock Wife, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. שנתיים אחרי המופע המצליח, "בייבי קוברה", אלי וונג חוזרת עם בטן מלאה… על חיי הנישואין, על האימהות ועל האמת הקשה שמאחוריהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן