Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 23 במאי, 2018

טופ שף 12, האורוויל, מת על הבמה 2, מקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

20:45 טופ שף 12 | 12 Top Chef, ערוץ Hot3 

הריאליטי חוזר לעונה נוספת, שמתרחשת הפעם בבוסטון. גם העונה מאיישים את פאנל השופטים השף ואושיית הקולינריה טום קוליקיו, עיתונאית הבישול גייל סימונס והמסעדן יו אצ'סון יחד עם המנחה פדמה לקשמי. אליהם מצטרף העונה בצעד מפתיע גם זוכה עונת האול-סטארס, ריצ'ארד בלאיס, שישמש כשופט אורח ויציע נקודת מבט יוצאת דופן של מתמודד לשעבר.

22:00 האורוויל | The Orvile, ערוץ Yes Edge

מהיוצר סת' מקפרלן ("איש משפחה", "טד"), סדרת אקשן-מדע בדיוני-הרפתקאות, חלקה קומדיה, המתרחשת בעוד 400 שנים ועוקבת אחרי ספינת חלל בינונית העוסקת בהעברת סחורות, מחקר וגישוש. הצוות שלה, גם אנושי וגם חייזרי עומד בפני הפלאות והסכנות של החלל החיצון, אבל גם צריך להתמודד עם הצרות המוכרות ולעיתים מצחיקות של היומיום. אד מרסר (מקפרלן) הוא קפטן הספינה. מרסר היה קצין מצטיין שניבאו לו עתיד מזהיר בצי, עד שתפס את אשתו במיטה עם חייזר. מאז, השתכר, התרשל בתפקידיו וקידומו עוכב, אך בשל צמיחתו המהירה של הצי ומחסור בכוח אדם, הוא מקבל את תפקידו של הקפטן הפורש. אל הספינה הוא מביא איתו את חברו הטוב משכבר הימים גורדון (סקוט גרימס, "שולחן לחמישה"), הגאי מחונן ומופרע שקורקע בעבר לעבודות משרדיות לאחר מספר תרגילים שעלו לצי באובדן סחורות רבות. להפתעתו הרבה, מרסר מגלה שמי שהוצבה להיות סגניתו היא לא אחרת מאשר אשתו לשעבר, קומנדר קלי גרייסון (אדריאן פליקי, "אורות ליל שישי") וכעת הוא נאלץ לשים בצד את כעסו ולהסתדר איתה כדי שיוכלו לעבוד יחד. הסדרה חודשה לעונה שנייה.

22:45 מת על הבמה 2 | 2 I’m Dying Up Here, ערוץ Yes Edge

הדרמה מבית Showtime, בהפקתו של ג'ים קארי ובכיכובה של מליסה לאו, המבוססת על ספר באותו שם שכתב ויליאם נודלסדר, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – אל העונה החדשה מצטרף בראד גארט ("כולם אוהבים את ריימונד", "פארגו") אשר יגלם את רוי מרטין, קומיקאי ידוע, אגדה חיה בעולם הקומדיה, שמגיע לסצנת הסטנד אפ קומדי של גולדי ומשתף את הקומיקאים הצעירים בניסיונו הרב, בעוד גולדי מנסה לפתות אותו להיכנס איתה לשותפות עסקית במטרה להגדיל את האימפריה שלה.

מקרוב | Explained, נטפליקס | Netflix

סדרת תעודה מאירת עיניים היורדת לעומקם של נושאים מגוונים, כמו עלייתו של המטבע המבוזר, הסיבות לכישלונן של דיאטות ועולמו הפרוע של הקיי-פופ.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן