Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (22.5.18)

החל משלגונים חדשים, דרך שפתונים עמידים וכלה בג'ל להדברת נמלים, חמישה מוצרים חדשים קיבלו את תשומת הלב ואת חוות הדעת שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Fix Gel של הגרעין

מוצר זה מיועד לכל מי שמתמודד עם נוכחות של נמלים בבית. בשונה מהריסוסים הרגילים, המוצר הזה עובד אחרת – עם קצת מאמץ מוציאים מתוך השפופרת את הג'ל שנמצא בתוכה, אותו מטפטפים באזור בו הנמלים נמצאות. החומר הזה רעיל אך הוא בנוי באופן מתעתע, שמניע נמלים לקחת אותו אל תוך הקן, וכך הוא מביא לסופן. הג'ל בעל רעילות נמוכה לחיות הבית ולבני אדם, ובמבחן הניסיון שלנו הוא עזר להתמודד עם נוכחות של מספר נמלים במטבח הבית שלנו, כולל נמלת האש הקטנה. המוצר מיועד לשמש ל-10-20 מקרים, 5-10 טיפות בכל אחד.

79 שקלים לשתי יחידות, 10 גרם בכל יחידה. להשיג ברשת הגרעין וב-www.hagarin.co.il.

צילום: ניר עצמון

10% Lactic Cream של GIGI מעבדות קוסמטיקה

מוצר חדש זה, המיועד לשמש כקרם לילה, הוא חלק מסדרת Nutri Peptide של החברה. המוצר מבוסס על ריכוז גבוה יחסית של החומצה הלקטית, שתפקידה הוא להבהיר כתמים ולהחליק את רקמת העור, כדי לקבל מראה אחיד, קורן ואחיד יותר. השימוש בקרם מומלץ לשלושה חודשים ברציפות כדי לראות השפעה של ממש, ולשמחתנו זה בדיוק מה שקרה – חלק מהכתמים מסויימים על העור הובהרו והמראה הכולל הפך אחיד יותר. רק חשוב להשתמש במקביל במקדמי הגנה במהלך היום.

193 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

צילום: יח"צ

Matte Ink של Maybelline New-York

מותג האיפור, השייך לקונצרן לוריאל, השיק סדרה חדשה של ליפסטיק, אשר זוכה כבר להצלחה במדינות שונות בעולם. מדובר בסדרה של ליפסטיק נוזלי עם עמידות גבוהה במיוחד, הנמכר בעשרה גוונים שונים. הודות למבנה המברשת, המריחה של הליפסטיק קלה יחסית והכיסוי אחיד; והוא מתייבש מהר על השפתיים. לשמחתנו, הוא אכן עמיד מאוד, ולמעשה לאורך כל היום הוא לא ירד מהשפתיים, גם לאחר אכילה ושתיה. לשמחתנו, הוא עושה זאת מבלי לייבש את השפתיים. המראה, חשוב לציין, הוא במראה מט.

42 שקלים ל-5 מ"ל. להשיג בסופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

צילום: מייבלין ניו יורק

טעמי מגנום חדשים של גלידת שטראוס מבית יוניליוור

אחרי כמה השקות מעט מאכזבות בשנים האחרונות, סוף סוף מציגה החברה השקה מוצלחת בקטגוריה זו. מדובר בשני שלגונים חדשים, המושקים תחת המותג מגנום, בשני טעמים שהופכים נפוצים יותר בשנים האחרונות. הראשון, מגנום דאבל פרי יער, הוא חלק סדרת מגנום דאבל, שלמרות השם שלה מדובר בשלגונים עם שלוש שכבות ציפוי. שלגון זה מכיל גלידת שמנת, המצופה בשתי שכבות שוקולד וביניהן קרם עם פירות יער. בנוסף הושק מגנום Intense Dark, מגנום המורכב מגלידת שוקולד עם ציפוי של שוקולד עם 70% מוצקי קקאו. השלגון הראשון טוב – שילוב הטעמים מוצלח כמו גם המינונים שלהם, ואפילו הצלחנו להבחין כי מרגישים את קרם פרי היער רק לאחר שנוגסים בציפוי. השני היה טוב יותר – השוקולד המריר מספק ניגודיות טובה למתיקות של הגלידה, וכך מתקבל שלגון עם טעם שוקולד מריר מובהק וטעם מאוזן.

9 שקלים ל-76 גרם שלגון, 24.9-35.6 שקלים למאגדת המכילה 6 יחידות מיני, שלושה מכל סוג, 47 גרם לכל אחד. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: יח"צ

מוצרים של Pinaud ClubMan

לאור הפופולאריות הבלךתי פוסקת של טיפוח הזקן, רק מתבקש היה כי מותגים המתמחים בקטגוריה הזו יגיעו ארצה. מותג זה מגיע מצרפת, והוא משלב רכיבים טבעיים, חלקם צמחים, במוצריו. ההשקה כוללת שמן לזקן, קונדישנר עם פעולה כפולה, באלם וג'ל רחצה לגוף ולזקן. הבלאם, המשלב שעוות דבורים, חלבון סויה ושמן קוקוס, עשה טוב לזקן ושמר על השיער רך ונעים למגע. ג'ל הרחצה, לעומת זאת, לא הראה השפעה שונה מזו של ג'ל רחצה רגיל.

59 שקלים ל-59 גרם באלם, 79 שקלים ל-430 גרם ג'ל רחצה. להשיג בסופרפארם ובניו פארם.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן