Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 26 במאי, 2018

מראדונה 86, דאבל בלה 3, ולריאן ועיר אלף הכוכבים, הבחורה החדשה 7, הגולדברגים 5, המיק 2, האיש האחרון בעולם 4, איש משפחה 16, מסע של מאה צעדים, פרנהייט 451, המחברת של שרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 מראדונה 86 | Maradona '86, ערוץ Yes דוקו 

במשחקי גביע העולם בשנת 1986, דייגו מראדונה הגדיר מחדש את מה שהיה אפשרי רק עבור אדם אחד להשיג על מגרש הכדורגל. הוא כבר היה אמנם דמות מפורסמת, אבל עם כישלון אחד בגביע העולמי מאחוריו, לקח מראדונה את הבעלות על הבמה הבינלאומית במקסיקו. כל הזרקורים הופנו אליו כשהוא שכתב מחדש את ההיסטוריה בעזרת רגליו, וכמובן, עם יד מאלוהים.

16:00 דאבל בלה 3 | Total Bellas 3, ערוץ !E 

כוכבי ה-WWE, ניקי בלה, ברי בלה, ג'ון סינה ו-דניאל בריאן חוזרים בעונה חדשה, שתעקוב אחר העליות והמורדות במערכת היחסים של ניקי וג'ון, כשהם מתכננים את חתונתם ומתמודדים עם האתגרים הכרוכים בהכנות ליום הגדול. בינתיים, ההורים הטריים, ברי ובריאן, מנסים לאזן בין מחויבויות של העבודה לבין הרצון להיות בבית בכל הרגעים הראשונים המרגשים של בתם. בין הכנות לחתונה ואימהוּת, התאומות ממשיכות לבנות את המותג שלהן ולהרחיב את המיזמים העסקיים שלהן, כל זאת בעוד הן מתכוננות לקאמבק בזירת ה-WWE.

17:45 ולריאן ועיר אלף הכוכבים | Valerian And The City Of A Thousand Stars, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 24 במאי, 2018, בסלקום TV

17:50 הבחורה החדשה 7 | New Girl 7, ערוץ Yes קומדי

הסדרה הקומית בכיכובה של זואי דשאנל חוזרת בעונה שביעית ואחרונה. ספוילר – העונה תתחיל כשלוש שנים מסיום העונה הקודמת. שמידט הוא עקר בית מאושר, שמגדל את רות – הבת שלו ושל סיסי, מערכת היחסים של וינסטון ואלי עומדת להשתנות באופן מהותי, וגם מערכת היחסים של ג'ס וניק שחזרו להיות ביחד בסיום העונה השישית, עומדת להימשך על פני העונה הזו ואולי אף תסתיים בנישואיהם.

18:15 הגולדברגים 5 | The Goldbergs 5, ערוץ Yes קומדי

עונה חדשה לקומדיה המתרחשת בשלהי שנות ה-80. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, אריקה עומדת לעזוב לקולג' ובוורלי מתקשה לתת לה לעזוב, בארי מתגעגע ללייני ומוצא נחמה בלהציק לאדם ופאפס בודה סיפורי מלחמה לסרט, שאדם מצלם עבור שיעור היסטוריה ומסבך את אדם עם המורה שלו.

19:05 המיק 2 | The Mick 2, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה הפרועה חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – בפתיחת העונה, המשפחה מאבדת את האחוזה ועוברת לגור במלון יוקרתי, אבל בגלל הבזבוז הרב, הכספים שלהם מוקפאים והם נאלצים לעבור למלון זול יותר. תוכנית להחזיר אליהם את החשבון המוקפא מסתבכת והם נאלצים לחזור לאחוזה ההרוסה.

19:55 האיש האחרון בעולם 4 | 4 The Last Man on Earth, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה הפוסט אפוקליפטית של וויל פורטה, שגם מככב בה בתפקיד הראשי, חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – לאחר שנפטרו מפאט, החבורה יוצאת לים בכוונה להגיע למקסיקו. פאמלה (המצטרפת החדשה קריסטין וויג) מעצבנת את כולם כשהיא מבזבזת את האספקה, תובעת את חדר השינה של יאכטה לעצמה ומפלרטטת עם טנדי. היא חוטפת אותו ושולחת את שאר החבורה לאי בודד, בו הם פוגשים ניצול שלא מודע לאפוקליפסה והוא מצטרף אליהם.

19:30 איש משפחה 16 | Family Guy 16, ערוץ Yes קומדי

עונה מספר 16 במספר לקומדיית האנימציה האמריקנית. ספוילר – הפרק הראשון בעונה נקרא 'פרק זוכה אמי' ובו פיטר מנסה לייצר פרק של איש משפחה שיזכה באמי. הפרק מכיל הרבה פארודיות והתייחסויות לסדרות, כמו "המפץ הגדול", "משפחה מודרנית", "שובר שורות", "בנות", "הומלנד", "הסמויה", "משחקי הכס" ועוד. בעונה הזו יצוין הפרק ה-300 של איש משפחה (פרק 11 בעונה) ובעלילה שתימשך על פני שלושה פרקים, בראיין יסולק מבית משפחת גריפין לאחר שהעלה לטוויטר ציוץ שמרגיז את כל העיירה. סטואי יבחן את הפחד שלו מלהיות לבד, בפרודיה על שרלוק הולמס בריאן וסטואי יפתרו תעלומה ומג עתידה לצאת מהארון כלסבית.

22:00 מסע של מאה צעדים | The Hundred-Foot Journey, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 27 ביוני, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 מר שטיין און ליין | Mr. Stein Goes Online, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית. פייר הוא אלמן בן 75, שלא יצא מביתו כבר שנתיים. כדי להפיג את בדידותו, קונה לו בתו מחשב ומבקשת מאלכס, בן זוגה, שידריך אותו. כך נחשף פייר לעולם אתרי ההיכרויות, ואף יוצר קשר עם את המשתמשות. אולם כשמגיע הרגע לקבוע פגישה, פייר נתקף בהלה ומשכנע את אלכס שיילך במקומו. שחקנים: פייר רישאר, יאניס לספר. במאי: סטפן רובלן. צרפת, 2017. קומדיה רומנטית משעשעת, המבוססת על אי הבנות, פרשנות לטכנולוגיה מודרנית והומור מבדר בסגנון הקולנוע הקלאסי; אולם במרכז הסרט גם המדיה החברתית, המשמשת כיום ככלי התקשורת המרכזי למציאת אהבה. ציון: 

22:00 פרנהייט 451 | Fahrenheit 451, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 20 במאי, 2018, בסלקום TV

המחברת של שרה | El cuaderno de Sara | Sara's Notebook, נטפליקס | Netflix

עורכת דין תמימה ממדריד נוסעת לאפריקה כדי לחפש אחר אחותה הצעירה, שנעלמת באזור מוכה אלימות וסכסוכים בקונגו. שחקנים: בלן רואדה, מריאן אלווארס, איוואן מנדס. במאי: נורברטו לופז אמאדו. 115 דקות, ספרד, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן