Skip to content

צרה צרורה – מחשבי קופת החולים "מכבי שירותי בריאות" קרסו לחלוטין

יותר משני מילין לקוחות מכבי שירותי בריאות נותרו היום ללא מענה לאחר קריסת מערכות המיחשוב. הקריסה חלה גם על מערכות המעידע הפנימיות של הקופה ורופאיה התקשו לתת מענה לחולים בלי שיכלו להיכנס לתיקיהם האישים של המטופלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מעל שני מיליון לקוחות מכבי שירותי בריאות, נותרו משעות הבוקר (שני) ללא שירותי מחשב לאחר שמערכת המחשוב הכללית של קופת החולים קרסה עקב באג באחת מתוכנות החברה.  במכבי מודעים לבעיה הקשה ומקווים להחזיר את מערכות המחשבים לעבודה סדורה במהירות האפשרית.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

הבוקר החל משעות הבוקר המוקדמות, קרסו מערכות המחשוב במכבי. התוצאה המידית היא שלקוחות קופת החולים הגדולה נותרו ללא מענה טלפוני בחברת המענה הקולי של מכבי ורופאי הקופה לא יכלו להעלות לפניהם את תיקי החולים שהגיעו אליהם לטיפול.
בקופת החולים לא זוכרים תקלה כזו במהלך שנות הפעילות של הקופה, אך טוענים כי התקלה נובעת מבאג שצץ באחת ממערכות המחשוב שהשפיעה על המערכות האחרות שקרסו אחריה והשביתו את כלל מערכת המחשוב של הקופה. מכבי דוחה ושוללת את האפשרות כי מחשבי החברה קרסו כתוצאה ממתקפת סייבר על החברה.

מדוברות מכבי נמסר כי " בשל תקלת מחשוב חריגה במערכות המחשוב אירעו שיבושים בשירות. אנחנו פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי וצופים כי התקלה תיפתר בשעה הקרובה."



 

1 Comment

  1. אמיר לוי
    28 במאי 2018 @ 18:24

    ניתן לזמן את התורים לרופאים של מכבי באתר דוקתורים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן