Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 02 ביוני, 2018

הקוסם, מאף אחד, שודדי הפיצוחים 2, עמוק מתחת למים, רגע של קסם, מסע אל אי הערפילים, ללא מילים 2, לרקוד עם לוריאן גיבסון, הבריימאסטר האולטימטיבי 5, ספר האורחים, ההכתרה, סלולרי, חמש החברות האחרונות שלי, אונה, מעבר להרים ולגבעות, דין, ג'ייסון בורן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

02:15 הקוסם | הקסם שלוSleight, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 20 במרץ, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

02:35 מאף אחד | אף אחד לא מושלםMr. Nobody, ערוץ AMC

דרמה. ילד עומד על רציף רכבת כשרכבת עומדת לנסוע. אינסוף אפשרויות צצות מהחלטתו לעלות לרכבת או להישאר. שחקנים: ג'ארד לטודיאן קרוגר. במאי: ג'קו ואן דורמל. 95 דקות, בלגיה, 2010.

10:00 שודדי הפיצוחים 2 | The Nut Job 2: Nutty by Nature, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו שישי, 01 ביוני, 2018, בסלקום TV

13:45 עמוק מתחת למים | i12 Feet Deep, ערוץ Hot דרמה

מותחן פסיכולוגי מבוסס על סיפור אמיתי. שתי אחיות מחליטות לשחות בבריכה במרכז ספורט, לאחר שמנהל המרכז מבשר לכולם שהבריכה נסגרת והן צריכות ללכת, נזכרת אחת האחיות שנפלה לה טבעת האירוסין בבריכה, האחיות נכנסות שוב בניסיון למצוא את הטבעת, אך נכלאות מתחת למכסה פיברגלס של הבריכה. כעת הן חייבות לשרוד את הקור וכן המתח האישי ביניהן שמציף את הקנאה והעבר עם האב המתעלל. שחקנים: נורה-ג'יין נואן, אלכסנדרה פארק. במאי: מאט אסקנדרי. ארה"ב, 2017.

14:00 רגע של קסם | This Magic Moment, ערוץ Yes דוקו

באמצע שנות ה-90, הקבוצה של אורלנדו עוררה הרבה עניין בליגת ה-NBA. כוכבי הקבוצה, שאקיל אוניל ו-פני הארדוויי הפכו לצמד מלהיב ואימתני, הובילו את הניצחון על מייקל ג'ורדן וקבוצת הבולס האדירה בדרך לגמר ה-NBA של 1995. הם אמנם הפסידו לרוקטס באותה שנה, אך היה ברור ששחקני אורלנדו בדרך להצלחה. אך משום מה הקסם של הקבוצה לא מומש במלואו. בימוי: ג'נטרי קירבי ו-ארין ליידן.

17:10 מסע אל אי הערפילים | Odysseus & The Isle of the Mists, ערוץ AMC

פנטזיה. אודיסאוס נעדר במשך 20 שנה כשנלחם במלחמת טרויה ונלחם להגיע הביתה. אחד מסיפוריו הוא סיפור אי הערפילים. עם: ג'יי. אר. בורן. במאי: טרי אינגרם. בריטניה, 2008.

17:25 ללא מילים 2 | Speechless 2, ערוץ Yes קומדי

הקומדיה בכיכובה של מיני דרייבר חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – ג'יי ג'יי נמצא בקייטנת קיץ ושאר בני המשפחה חשים בחסרונו, אך בעיקר מבינים כמה הם מוותרים לעצמם ומשתמשים במצבו של ג'יי ג'יי כתירוץ לכך. לפיכך מאיה מנקה את הבית והחצר, ג'יימי מגיע בזמן לעבודה, דילן מוצאת עבודת קיץ, ורק ריי, שבעתות שגרה הוא קול ההיגיון בבית, חש שאין לו עכשיו מטרה. בתחילת שנת הלימודים החדשה, הילדים מבינים שזו הפעם הראשונה שהם חוזרים לאותו בית ספר שנה אחרי שנה, לא בטוחים איך לנהוג. כשמאיה מרצה בפני הורים לילדים עם מוגבלויות ומשבחת את בית הספר על מאמציו לעזור לג'יי ג'יי, היא מגלה במהרה שהקשתה על עצמה ועל בית הספר, כיוון שעכשיו כל ההורים רוצים לרשום את ילדיהם ובית הספר אינו מסוגל לעמוד בכך.
/

17:30 לרקוד עם לוריאן גיבסון | Laurieann Gibson: Beyond the Spotlight, ערוץ לייפטיים

סדרה חדשה על חייה של לוריאן גיבסון, כוריאוגרפית ומנהלת קרייאטיב בעלת מוניטין בינלאומי, העוקבת אחר עבודתה עם הכוכבים הגדולים ביותר, אל הסטודיו יגיעו שון 'פאף דאדי' קומבס, בייבי פייס, פנטזיה ועוד.

18:00 הבריימאסטר האולטימטיבי 5 | Ultimate Braai Master 5, ערוץ Travel Channel

ג'סטין בונלו מחפש את מלך הברביקיו הבא. 15 זוגות מתמודדים על פרס כספי בסדרת אתגרי בישול במסע דרכים באורך 8,000 קילומטרים ו-52 יום ברחבי דרום אפריקה. האם הצוותים יסתגלו לתנאי הבישול בשטח? האם הם יעמדו באתגרי הניפוי הקיצוניים? מי יהיה מלך הגריל?

21:30 ספר האורחים | The Guest Book, ערוץ Yes קומדי

קומדיה של גרג גרסיה ("קוראים לי ארל", "לגדל את הופ") בכיכובו של צ'ארלי רובינסון ("בית דין לילי"), קרלי ג'יבסון ("אחת, במיסיסיפי"), לו וילסון ו-קלי מרטין ("ER"). הסדרה עוסקת בחייהם של העובדים והמבקרים במתחם קוטג'ים להשכרה בעיירה הררית קטנה. חברי הקאסט הקבוע מגלמים את דמויותיהם של העובדים ודיירי העיירה. מגוון שחקנים אורחים יגלמו את אורחי המתחם וכל פרק יתמקד באורח אחר. הסדרה חודשה לעונה שניה.

22:00 ההכתרה | The Coronation, ערוץ Hot8

תוך חשיפת סרטים ביתיים ומבט מקרוב על התכשיטים היוקרתיים, הצצה נדירה אל עולמה וחייה של המלכה אליזבת' השנייה. תכשיטי המלוכה העוברים מדור לדור מאפשרים למלכה אליזבת' להיזכר ברגע ההכתרה של אביה, המלך ג'ורג' השישי, ולהשוות אותו לטקס ההכתרה שלה עצמה. נכון להיום, תכשיטי הכתר, המהווים חלק מהאוסף המלכותי, מורכבים מ-140 פריטים ומכילים 23,000 אבנים יקרות. בריטניה, 2018.

22:00 סלולרי | Cell, ערוץ Yes4 

מותחן אפוקליפטי המבוסס על ספרו של סטיבן קינג. כאשר אות מסתורי גורם למשתמשים בטלפונים ניידים להפוך לזומבים תאבי רצח, חובר קליי לקבוצת ניצולים, במטרה להציל את בנו הצעיר ולנסות למנוע ממנו את השימוש בטלפון הסלולרי שלו. שחקנים: ג'ון קיוזאק, סמואל ל. ג'קסון. במאי: טוד וויליאמס. ארה"ב, 2016.

22:00 חמש החברות האחרונות שלי | My Last Five Girlfriends, ערוץ לייפטיים

החיים נראים לא משהו כשאתה נפרד מהחברה שלך, וזה הרגע בו אנחנו פוגשים את דנקן, מיואש מהכל. ואז בניסיון להבין איך הכל משתבש… דנקן מנסה לשחזר את היחסים עם חמש החברות האחרונות שלו, כל אחת מיוחדת ושונה, מסע מצחיק ונוגע ללב של כל מה שאנחנו מכירים מהחיים ועוד כמה חידושים… שחקנים: מייקל שין, נעמי האריס. במאי: ג'וליאן קמפ. אנגליה, 2009.

22:00 אונה | Una, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, ראו שישי, 01 ביוני, 2018, בסלקום TV

22:30 מעבר להרים ולגבעותBeyond the Mountains and Hills, ערוץ Yes קולנוע ישראלי 

מועמד לפרס אופיר לסרט הטוב ביותר. סא"ל דוד גרינבאום השתחרר מהצבא אחרי 27 שנים בשירות קבע. הוא חוזר לביתו ולבני משפחתו מהם היה רחוק שנים ארוכות ומתחיל לעשות את צעדיו הראשונים בחברה האזרחית. אחרי שנים של שהות רחוקה מהבית, הוא מגלה מחדש את משפחתו. את אשתו רינה, מורה לספרות שמפנטזת על חיים מרגשים יותר, ואת ילדיו המתבגרים: הבן המופנם והבת הסקרנית שמעוניינת ביותר מחיים סטנדרטיים של נערה ישראלית והולכת לחפש עניין מעבר להרים ולגבעות של שכונת מגוריה. שחקנים: אלון פדות, מילי עשת, נועם אימבר, שירי נדב נאור. במאי: ערן קולירין. ישראל, 2016

דין | Dean, סלקום TV

דרמה רומנטית על אובדן, צער, ועל כוח הגאולה של האהבה. דין הוא מאייר בניו יורק אשר מתאהב באישה מלוס אנג’לס בעת שניסה למנוע מאביו למכור את בית המשפחה בעקבות מות אמו. שחקנים: דמיטרי מרטין, ג'יליאן ג'ייקובס, קווין קליין. במאי: דמיטרי מרטין. 94 דקות, אנגלית, 2016.

ג'ייסון בורן | Jason Bourne, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 02 ביוני, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן