Skip to content

דרושה מלצרית דוברת איטלקית

הבעלים והשף -איטלקי. הטבח- איטלקי. והמלצרית לא מבינה איטלקית. מסעדת צירו נאפולי, מסעדה איטלקית בנהרייה, מחפשת מלצרים/יות דוברי איטלקית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני עניינים פעוטים . 1. בדרך כלל אני לא נוטה להתלהב ממסעדה. 2. אני אוהבת את המטבח האיטלקי. לא רק, אבל בהחלט נהנית ממטבח איטלקי עם כל הסממנים הקשורים אליו.

יש מסעדות טובות כאלו. חיפה, קריות, נתניה, תל אביב ועוד.  אבל בנהריה, שהפכה לעיר הלבנט לא ציפיתי למשהו מעודן וקולינארי, אלא לפלאפלים, שווארמות ובשר על האש.
לכן הופתעתי לגלות בלב שדרות הגעתון, עטורות הנצנצים   בפסג' בניין הקרוי 'פנורמה', פנינה  קולינרית בשם "צירו נאפולי" שנפתחה לפני מספר חודשים כך מסתבר, על ידי מסעדן איטלקי משוגע. למה 'משוגע'?  כי לאחר טעמתי ונהניתי שאלתי אותו, "אסקוזה", למה למה פתחת ישר בתל אביב? מדוע כאן, בנהרייה אתה מצפה לשרוד?

והאיטלקי החתיך, בעל מסעדות נוספות בבולניה, איטליה, חייך וסיפר כי הגיע לעיר בעקבות אהבה לנהריינית מקומית והחליט שיאבק כאן.
"צפוי לך מאבק לא פשוט", אמרתי לו
– אני אוהב להיאבק" הוא ענה. משוגע לא?

 מה דעתי?
נתחיל בעובדה 'הקטנה' שחיונית לכל מסעדה ראויה – האווירה במקום.

אז כן, כשנכנסים למסעדה מרגישים איטליה, בזכות צירו (המסעדה על שמו)  החייכן, שמברך אתכם באיטלקית (הוא עוד לא התקלקל בעברית) ולצדו בת זוגתו הנהריינית מירב.  השניים הללו מקבלים  כל אורח בברכת בואנה סיירה לבבית, וכן מחפשים מלצרים/יות דובריי איטלקית

השף הוא הבעלים – צירו מכין אוכל איטלקי אמתי. "ראשית אני משתמש אך ורק בחומרי מזון איטלקיים שאני מייבא מאיטליה. אני גם לא משתמש במים מקומיים אלא במים מינראליים מאיטליה" סיפר לי השף. "אני מכין בדיוק מתכונים אותם הכינותי באורח מסורתי מזה שנים באיטליה. כאן תקבלו אוכל איטלקי ולא חיקוי".

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

בסיומה של ארוחה אני יכולה לספר לכם כי האוכל מלא השראה, מלא נשמה, טעים ומשמח ומעיד על יוצרו, שף שעושה כבוד לאוכל ומביא טעמים איטלקיים, שנשמרו בסוד ולא מתפשר על איכות החומרים ואיכות המוצר (המזון)

פתחנו את הארוחה במנת פתיחה 'קפרזה'– 3שיפודים עם מוצרלה דה בפאלו עגבניות שרי שמן זית בלסמי וזיתים – המוצרלה הייתה טרייה ועגבניות השרי הקטנות שעליהן זורזף שמן זית בלסמי, התפוצצו בפה ושלבו את טעמי המוצרלה מול החמיצות המתוקה  של העגבנייה. (45 שח)
ביקורת – לא רע

במקביל לקפרזה, הזמנו מנת ריזוטו טרטופו – על בסיס גבינת עזים, בזיליקום, פרמז'ן וכמהין, מנה שהייתה עשירה בטעמים ועשויה כנדרש (65 שח)
ביקורת – מעולה

מנה עיקרית הזמנו דג לברק שהוגש עסיסי עם טרגון, שומר, בזיליקום, לימון וערק. (98 שח)
ביקורת – טוב מאד

הזמנו גם דג סלמון בקרם ארטישוק- שבגלל טעות במטבח בעת ההכנה הוחלף למנה מעולה אחרת  (בהמלצת המלצרית)
פטוצ'יני ברוטב דולצ'ה איטליה. יאמיי –  פסטה איכותית עם רוטב חמאה, שום, רוטב פרמז'ן, קוביות בטטה פריכות, פלפל ויין לבן. שילוב אלוהי.(49 שח)
ביקורת – מעולה

כפיצוי נוסף החליט השף לשלוח אלינו מנת  מנת ריזוטו סלק שהיה תענוג לחך.  סוף הדרך.  (53 ₪)
ביקורת – מעולה

בין לבין  חלקנו סלט צפון איטליה שכלל סלמון, בצל, קוביות בטטה, וזיתי קלמטה במחבת, על סלט קר ברוטב סלמי (65 שח)
ביקורת – טוב מאוד

לסיכום גבירותיי ורבותיי, האוכל של צירו טעים ביותר, מזון איטלקי  איכותי וטעים וחשוב לא פחות לא פלצני.
מורגש שהוא מלא באהבה למטבח האיטלקי, וסך הכל, כל מנה שהוגשה גררה בעקבותיה קולות של הנאה, אז כן, הרבה זמן לא נהניתי מטבח איטלקי כמו מזה של צירו. אני מקווה שה"צבריות" שלנו לא תקלקל עם הזמן את טעמו.
מומלץ.
מסעדת צירו נאפולי, נהריה ,שדרות הגעתון 26, טל: 076-8021759

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן