Skip to content

תשכחו מנבצרות

האם מנדלבליט מושחת מיסודו? או שמא הקירבה לנתניהו הדביקה אותו במחלה? האמת היא שזה לא ממש משנה, מדובר בחונטה של נוכלים, ברמה של ניקולאי צ'אוצ'סקו ואשתו. גם הם שרדו עשרות שנים של גניבות, נוכלות, והרס. דיקטטורים נוכלים לא יוצאים לנבצרות נקודה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עלילות הזוג המלכותי ממשיכות לככב בתקשורת מדי יום. תחקיר כאן הודאה שם, כל יום סיפור חדש. נתניהו וזו המכונה "רעייתו" (שפה מעניינת היא העברית… האם השורש הוא רוע או רעות – מסתבר שקשה ממש להבדיל) כבר עברו מזמן את תחום הסביר. אם בכלל אפשר לקרוא "סביר" לשוד המסיבי של הקופה הציבורית, לשוחד, הפרת אמונים, והפיכת מדינה שלמה לשבויה של ממשלת נוכלים ופרלמנט של שפנים ונחשים (תלוי באיזה צד של שולחן הממשלה הם יושבים).

חבל תליה ישראלי

התחנונים והצעקות "צא לנבצרות" מגוחכים. הרי בדיוק לשם כך הוא מינה את הנוכל מנדלבליט, כדי שיעצור בגופו את צונמי החקירות הפליליות. וזה בדיוק מה שהקונסיליירי של משפחת המאפיה עושה. גם ראש השב"כ שיודע היטב שהוא היחיד שבסמכותו להוריד את העבריין, לא יעשה דבר (גם הוא מינוי של נתניהו).

הפגנות דו ספרתיות וגם תלת ספרתיות לא ישנו כלום. האיש דבוק לכסא, המשטרה חסרת אונים. ומנדלבליט השותף לפשע, "נותן עבודה" נון סטופ. האם מנדלבליט מושחת מיסודו? או שמא הקירבה לנתניהו הדביקה אותו במחלה? האמת היא שזה לא ממש משנה, מדובר בחונטה של נוכלים, ברמה של ניקולאי צ'אוצ'סקו ואשתו. גם הם שרדו עשרות שנים של גניבות, נוכלות, והרס. דיקטטורים נוכלים לא יוצאים לנבצרות נקודה, מוציאים אותם לנבצרות תמידית.

מה שמדהים אותי הוא דווקא ראשי השב"כ והמוסד בעבר ובהווה. שאמנם סוף סוף פותחים את הפה אבל כבר מאוחר מדי, לא מתאמצים יותר מדי לסיים את הסיוט הזה. מצד שני אולי נדב ארגמן יתחיל לחשוש שמא מישהו מצוטט לשיחותיו ויעשה את הצעד… מסופקני, אבל לך תדע.

בשלב כלשהו ייחלנו לעדי מדינה. אבל לא הערכנו נכונה את עוצמת המחוייבות של מנדלבליט לזוג המלכותי. כנראה שמנדלבליט חסיד של "יאיר" שטרן – וגם עבורו משורה ישחרר רק המוות (האמת היא שגם פורשי המאפיה מאכלסים המון בתי קברות). השאלה הנשאלת היא …המוות של מי?

1 Comment

  1. גידי
    5 ביוני 2018 @ 15:41

    עמית מה קרה ?
    איבדת את האמון בצדק ובמשפט הישראלי… גם בנצי גובשטיין ובן גביר חושבים כמוך.
    אין להם אמון בפרקליטות במננדנבליט והם בדעה שנתניהו הוא אל קפונה.
    השמאל, פועל באופן בלתי דמוקרטי תוך כדי הסתה ומשתמש בכסף אירופי לקנות ולהשפיע על תומכים.
    מאמציהם מרוכזים בכוונה להחליף את השלטון באמצעות אנשיהם בבתי משפט ,פרקליטות ומשטרה…!
    תכניס לראש ראש ממשלה מחליפים בקלפי ולא בבית המשפט.
    אגב אתם בשמאל הקיצוני תפנימו בהמשך שהאנטי שלכם נגד כל מה שלאומי/ ישראלי נובע מאמונה עיוורת לאל השקר שנקרא ליברליזם.
    עמית ,לא רחוק היום שהערבים יבינו שהשמאל לא אוהב ולא תומך בהם …הם סה"כ כחומר ביד היוצר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן