Skip to content

ג'יפ קומפאס החדש,"האח הקטן" של הגראנד צ'ירוקי, החל מ- 200 אלף שח

קבוצת סמל"ת יבואנית מותג JEEP השיקה היום את רכב הפנאי הקומפקטי של המותג: JEEP קומפאס החדש. מחיר הקומפאס לימיטיד - 209,900 שח ובתקופת ההשקה 199,900 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת סמל"ת יבואנית מותג הפרימיום JEEP, הציגה הבוקר באולם התצוגה המרכזי של JEEP  בהרצליה פיתוח, את ה- 'קומפאס' החדש והמסקרן.  ה'קומפאס' הינו הדגם הראשון של מותג הפרימיום JEEP  שמושק בארץ, תחת קבוצת סמל"ת אשר רכשה את זיכיון המותג לפני כשנה וחצי.

ג'יפ קומפאס החדש,אחיו הקטן של הגרנד צ'ירוקי (צילום:דן בר-דוב)

בפתח מסיבת העיתונאים אמר אורי להב מנכ"ל הקבוצה: "אנו שמחים להציג בפניכם היום את הרכב החדש של JEEP, שמביא עימו יכולות שטח מרשימות, טכנולוגיה מתקדמת ומראה מעודכן, המאפשרים ללקוחות ליהנות מהקסם הייחודי שיש למותג ומחווית נהיגה יוצאת דופן בכביש ובשטח.  כפי שהצגנו כשרכשנו את המותג, מטרתנו היא להמשיך את מגמת צמיחת המותג ולמקם אותו במקום מוביל כפי שהוא ראוי לו בשוק הפרימיום הישראלי. נמשיך לעשות זאת, באמצעות גרסאות חדשות ומעודכנות כדוגמת הקומפאס שאנחנו משיקים ומגוון נוסף של דגמים חדשים בעתיד הקרוב. יחד עם הדגמים החדשים נמשיך לשמור על רמה גבוהה של  שירות, מקצועיות ומחויבות ללקוחותינו".

ג'יפ קומפאס החדש,החל מ 200 אלף שח (צילום:דן בר-דוב)
ג'יפ קומפאס החדש,החל מ 200 אלף שח (צילום:דן בר-דוב)

אמיר אורז'ל, מנהל מותג JEEP  בקבוצת סמל"ת שהציג את הרכב החדש ציין: "הקומפאס החדש, ששואב מוטיבים עיצוביים וטכנולוגיים מאחיו הגדול, ה'גרנד צ'ירוקי' הינו בעל מראה יוקרתי, עשיר בטכנולוגיה מתקדמת ומציע כסטנדרט את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר לנוסעי הרכב. לקומפאס החדש יש את כל מה שדרוש כדי להיות רכב מוביל בסגמנט ה C-SUV".

ג'יפ קומפאס החדש,מצויד במנוע 1.4 ל' המפיק 170 כ"ס (צילום:דן בר-דוב)

הקומפאס החדש, מצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4ליטר המפיק 170 כ"ס המשודך לתיבת ההילוכים המתקדמת בקטגוריה עם 9 יחסי העברה ומערכת הנעה 4X4, הכוללת בורר מצבי נהיגה לשטח. הקומפאס מאיץ מ -0 ל 100 תוך 9.5 שניות, מגיע למהירות של 200 קמ"ש ועל פי היצרן תצרוכת הדלק (המשולבת) תעמוד על 14.4 ק"מ לליטר.

כמו כן, כולל הקומפאס החדש כסטנדרט,  את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר: בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת זחילה בפקקים, מערכת בלימה אוטונומית וכן בקרת סטייה מנתיב עם תיקון היגוי אקטיבי. הקומפאס זכה ל    5 כוכבי בטיחות EURONCAP , ו-    TOP SAFETY PICK ע"י איגוד הבטיחות האמריקאי IIHS

הקומפאס החדש מגיע בשתי רמות אבזור מפוארות : LIMITED ו- LIMITED PLUS. (צילום:דן בר-דוב)
ג'יפ קומפאס החדש, 5 כוכבי בטיחות EURONCAP (צילום:דן בר-דוב)

הקומפאס החדש מגיע בשתי רמות אבזור מפוארות ומפנקות: LIMITED ו- LIMITED PLUS.

רמת אבזור LIMITED כוללת בין היתר: חישוקי "17, מושבים בריפוד עור משולב בד, keyless, תא מטען בפתיחה וסגירה חשמלית.  ברמת הגימור LIMITED PLUS מתווספים: חישוקי "19, פנסי קסנון, גג פנורמי חשמלי וצביעה דו-גונית עם חלק עליון בצבע שחור.

מחיר קומפאס LIMITED- 209,900 ₪ ובמחיר השקה לזמן מוגבל 199,900 ₪

מחיר קומפאס LIMITED PLUS- 229,900 ₪

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן