Skip to content

עיקר החדשות – יום שני 11 ביוני 2018 (מהדורת הלילה)

כותרות המהדורה     מנהרה ימית שנועדה לסייע לצוללנים של חמאס להגיע בחשאי לישראל הושמדה; ייתכן שקיימות מנהרות ימיות נוספות (בטחוני)     טרור העפיפונים נמשך: 17 מוקדי שריפות פרצו היום בעוטף עזה; ילדים מצאו עפיפון ממולכד ביישוב בעוטף עזה, בחסדי שמים אין נפגעים (בטחוני)     שרי הקבינט דנו במשך שלוש שעות במצב הכלכלי ברצועה; הרמטכ"ל בעד […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כותרות המהדורה

    מנהרה ימית שנועדה לסייע לצוללנים של חמאס להגיע בחשאי לישראל הושמדה; ייתכן שקיימות מנהרות ימיות נוספות (בטחוני)

    טרור העפיפונים נמשך: 17 מוקדי שריפות פרצו היום בעוטף עזה; ילדים מצאו עפיפון ממולכד ביישוב בעוטף עזה, בחסדי שמים אין נפגעים (בטחוני)

    שרי הקבינט דנו במשך שלוש שעות במצב הכלכלי ברצועה; הרמטכ"ל בעד הקלות לעזה, ליברמן התנגד (מדיני)

    השגריר פרידמן נקרא לארה"ב כדי לדון בעסקת השלום שמגבש הנשיא טראמפ (מדיני)

    לקראת הפסגה ההיסטורית: טראמפ וקים ג'ונג און נחתו בסינגפור; הפגישה הראשונה ביניהם תתקיים ללא נוכחות יועצים (חוץ)

    דיווח: טראמפ שוקל לפתוח שגרירות בקוריאה הצפונית (חוץ)

    "הדבר הראשון והשני בסדר העדיפויות יהיו להבטיח את ביטחון יושב הראש קים ג'ונג און" (חוץ)

    מחשש לאמינותן: הפרקליטות הורתה להקפיא את מתן הדוחות מכל מצלמות המהירות במדינה; המשטרה: נמשיך לצלם (חדשות)

    מסתמן, סעיף נוסף בחוק הגיוס: סנקציות כלכליות יוטלו נגד ישיבות שתלמידיהם המתייצבים בלשכות הגיוס (חרדים)

חדשות

מערת קבורה מלפני כ-2000 שנה נחשפה בטבריה במהלך עבודות פיתוח שכונה חדשה. המערה החצובה מורכבת ממבואה שעוטרה בטיח צבעוני, חדר מרכזי ובו כוכי קבורה. באחד מחדרי המערה נמצאו כתובות ביוונית, המציינות את שמות הנקברים. כתובות אלה יפורשו בהמשך ע"י מומחים. נראה שהמערה נשדדה כבר בעת העתיקה

אישה בת 36 נדקרה למוות בחיפה. צוותי פראמדיקים של מד"א ביצעו בה החייאה אך בבית החולים רמב"ם נקבע מותה. החשוד ברצח גבר בן 44 תושב קריית שמואל נעצר.  הרקע לדקירה טרם ברור

מחשש לאמינותן: הפרקליטות הורתה להקפיא את מתן הדוחות מכל מצלמות המהירות במדינה; המשטרה: נמשיך לצלם

בישראל פועלות כ-200 מצלמות מהירות חדישות, שהחליפו החל מ-2012 את מצלמות המהירות הישנות מבוססות הרדאר. כעת, לאחר שמכון התקנים הודה כי לא בוצעו בהן ניסויים בישראל, הורתה הפרקליטות לחדול מהנפקת דוחות המתבססים על תיעוד מצלמות המהירות הנייחות המותקנות בצדי הדרכים ובצמתים ברחבי הארץ. * המשטרה: הנושא בבדיקה, המצלמות ימשיכו לתעד

    בכולנו מציעים לעודד קליטת מבקשי מקלט בפריפריה; כחלון מתנגד * הח"כים רועי פולקמן ומירב בן ארי גיבשו מתווה לפתרון סוגיית מבקשי המקלט, לבקשת כחלון. * לפי התוכנית, מי שיוכר כפליט יוכל להישאר בארץ אך על מי שבקשתו תידחה יוטלו סנקציות מחמירות (הארץ)

    השרים אישרו: בית המשפט יוכל למנוע מעותרים סדרתיים להגיש עתירות נוספות * הצעת החוק של משרד המשפטים מתייחסת לעותרים שהגישו חמש עתירות זהות נגד אותו גורם, שנמחקו או נדחו. לפי ההצעה, מטרתה לצמצם שימוש לרעה בעתירות ולהלך אימים על תובעים טרדנים (הארץ)

    ועדת השרים לחקיקה דחתה בשבועיים את הדיון בחוק להצבת מצלמות בגני ילדים * הדיון נדחה בעקבות התנגדות מנדלבליט לנוסח ההצעה בשל חשש לדליפת החומרים המצולמים. * הערב תתקיים בתל אביב הפגנה בקריאה להציב מצלמות מעקב בפעוטונים (הארץ)

    מתחם בתי הזיקוק בחיפה ייסגר? * הפצצה המתקתקת של חיפה מבחינה סביבתית וביטחונית, מתחם בתזי הזיקוק במפרץ, מהווה איום ביטחוני חמור על חיהם של עשרות אלפי תושבי האזור. כעת, בוחנת המדינה, בסיוע חברת ייעוץ בינלאומית תגיש חלופות לממשלה בתוך חודש, את האפשרות לפנותו (החדשות)

    בג"ץ דן בעתירה נגד פינוי 70 משפחות פלסטיניות בסילוואן * את הדרישה לפינוי המשפחות הגישה עמותת עטרת כהנים, בסיוע האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים. לפי העמותה, בתי הפלסטינים הוקמו על קרקע שהיתה בבעלות יהודית לפני 1948 (הארץ)

פוליטי

    תיק 2000: בעקבות איכוני טלפונים של מעורבים בתיק: התחזקו הראיות נגד נתניהו בתיאומיו עם מו"ל ידיעות אחרונות * הראיות שבידי החוקרים מצביעות על כך שרה"מ, שצפוי להיחקר ביום שלישי פעם נוספת, הסכים לפעול לצמצום תפוצת "ישראל היום". בנוסף, נתניהו יעומת עם ממצאים שהביא עד המדינה ניר חפץ * שמות שני מעורבים נוספים בפרשה עלו בהקלטות חפץ (חדשות10)

    עתירה לבג"ץ: הורה ליועמ"ש להפסיק להיפגש עם רה"מ ביחידות * התנועה לאיכות השלטון עתרה בדרישה שיורה למנדבליט להפסיק להיפגש עם ראש הממשלה נתניהו החשוד ב-3 פרשות שונות בארבע עיניים: "חשש לפגיעה קשה וזיהום ההליך הפלילי" (החדשות)

    נתניהו מתחמק מביטול החוק המסמיך אותו ואת ליברמן להכריז מלחמה * נתניהו הורה להסיר מסדר היום את הצעת החוק שמבטלת את הסעיף המאפשר לו לצאת למלחמה בנסיבות חריגות בהתייעצות שר הביטחון בלבד. ביטול הסעיף היה אמור לעלות בוועדת השרים לחקיקה, לאחר שהקבינט החליט לבטלו בשל הביקורת הרבה שעורר. בלשכת ראש הממשלה סירוב להתייחס לפרטים (וואלה)

    הצעת חוק: ראש הממשלה יהיה פטור ממס על רכבו והוצאות מעונו הפרטי * בוועדת השרים לחקיקה אושרה הצעת החוק של ח"כ זוהר מהליכוד שמטרתה לבטל את הוצאות המס של ראש הממשלה ונשיא המדינה. * המשמעות: נתניהו יחסוך כ-8,000 שקלים בחודש שאותם הוא משלם כמס על הרכב ועל הוצאות המעון הפרטי בקיסריה. * ח"כ זוהר: "אם לא נדאג למשכורת של נתניהו – הוא עלול לעזוב את תפקידו"

מסתמן, סעיף נוסף בחוק הגיוס: סנקציות כלכליות יוטלו נגד ישיבות שתלמידיהם המתייצבים בלשכות הגיוס

שר הביטחון ליברמן הציג לראש הממשלה את ההמלצות שגובשו במשרדו ונועדו להביא להגברת הגיוס מקרב הצעירים החרדים. מנתונים שהודלפו מתברר כי מלבד היעדים אותם יידרשו במגזר החרדי להעמיד מקרבם, במידה ולא יעמדו ביעדים אף יוטלו על סנקציות כלכליות נגד הישיבות שתלמידיהן מתייצבים בלשכות הגיוס, וזאת במטרה ללחוץ עליהם לפעול לעידוד הגיוס בקרב תלמידיהן. תלמידי ישיבות שלא יקבלו דיחויים יהיו נתונים לסנקציות פליליות * רה"מ נתניהו עדכן את ראשי הקואליציה על כך שנפגש עם שר הביטחון אביגדור ליברמן בעניין חוק הגיוס, וסיכם אתו שליברמן יביא את תזכיר החוק ליועץ המשפטי לממשלה בהקדם האפשרי. לאחר הגשתו יתקיימו דיוני בזק בין ראשי הקואליציה על מנת להגיע להסכמה רחבה ככל האפשר * במקביל, ח"כ שלח מ'יש עתיד' חשף ב'דה מרקר', כי מי שעמד מאחורי הדרישה להשית אף סנקציות פליליות הוא היועץ המשפטי לשעבר, יהודה וינשטיין. שטען כי "עם הסנקציות הכלכליות יש בעיות חוקתיות קשות. הורדת קצבאות לישיבות היא פגיעה ביחיד על חטאו של הכלל. בנוסף, לא ייתכן שיש חובת גיוס שמשמעות אי־עמידה בה לבחור חילוני היא ענישה פלילית; ולבחור חרדי המשמעות שלה היא רק סנקציה פלילית. אפילו הממשלה יודעת זאת, ולכן היא לא יכולה להוציא תחת ידה חקיקה שתעמוד בבג"ץ" * נתניהו לשרי הליכוד: "ננסה להגיע להסכמה רחבה בקואליציה ולהביא את החוק למרות שסד הזמנים הוא צר מאוד" * ליברמן: "מי שיפרק את הממשלה ישלם מחיר כבד"

בטחוני

: מנהרה ימית שנועדה לסייע לצוללנים של חמאס להגיע בחשאי לישראל הושמדה; ייתכן שקיימות מנהרות ימיות נוספות

הותר לפרסום: בשבוע שעבר הושמדה מנהרה ימית שיצאה משטח רצועת עזה, במרחק 3 ק"מ מהגבול עם ישראל, ובאורך כמה עשרות מטרים, אשר נועדה לאפשר לצוללני הקומנדו הימי של חמאס לעבור בצלילה לשטח הימי של ישראל באופן חשאי ולבצע פיגועים נגד יישובים ישראליים ונגד תשתיות של חברת קצא"א. זוהי המנהרה הימית הראשונה שהושמדה. ולפי הצבא, ייתכן שקיימות מנהרות ימיות נוספות שנועדו לשמש את חמאס. ובמערכת הביטחון מעריכים שככל שתימשך בניית החומה נגד המנהרות, חמאס יגביר את הניסיונות לחדור דרך הים (מגפון ניוז)

טרור העפיפונים נמשך: 17 מוקדי שריפות פרצו היום בעוטף עזה; ילדים מצאו עפיפון ממולכד ביישוב בעוטף עזה, בחסדי שמים אין נפגעים

דרום תחת אש: קרוב לעשרים דליקות פרצו ברחבי הדרום בעקבות פגיעת עפיפוני תבערה. * חבלנים הוזעקו לאחד מיישובי המועצה האזורית שדות נגב, לאחר שילדים הביאו פריט שהיה מחובר לעפיפון שמצאו. והוא נוטרל באמצעות רובוט החבלה

בצל המתיחות בצפון: תרגיל פתע צבאי רחב היקף נפתח הבוקר ברמת הגולן

בצבא פתחו בתמרון שיימשך מספר ימים, ובמסגרתו תורגש תנועה ערה של כלי רכב ויישמעו פיצוצים. * במסגרת התרגיל הופעל חייגן לגיוס אנשי מילואים. * מדו"צ נמסר כי התרגיל תוכנן מראש כחלק מתכנית האימונים לשנת 2018.

"הדק חכם": מערכת חדשה פותחה בניסיון לאתר חוליות המשגרים הניידות בעזה

חברת רפאל תחשוף בתערוכה הביטחונית את המערכת שפותחה ויוצרה עבור הצבא. המערכת מאתרת במהירות מטרות ניידות הממקומות במנהרות ושטחים רגישים, סוגרת מעגלי אש ומחליטה עבור המפקדים מי מאמצעי הלחימה יתקוף אותן. (וואלה)

  נוטרל מטען עם שני מכלי גז שאותר סמוך למערת המכפלה * חפץ חשוד שהיה מורכב בין היתר משני מכלי גז קטנים, אותר באחד מהאיזורים המוסלמים הסמוכים למערת המכפלה, המטען נוטרל בפיצוץ מבוקר, ונפתחה חקירה (MivzakLive)

סוכלו מספר ניסיונות חדירה מרצועת עזה לישראל * 3 מחבלים ניסו לחדור לישראל באזור מעבר קרני, נורו וברחו; מסתנן נוסף נעצר לאחר מרדף, ושני מחבלים חדרו ונעצרו באזור המועצה המקומית שער הנגב

    חשד לניסיון פיגוע דריסה ליד טול כרם, בחסדי שמים: אין נפגעים * רכב האיץ הבוקר (ראשון) לעבר חיילים בזמן פעילות מבצעית במחנה הפליטים נור א-שמס שסמוך לטול כרם, הכח פתח בירי לכיוון הרכב, שלאחר מכן נעצר. * ארבעת נוסעי הרכב נעצרו ונלקחו חקירה, ואיש לא נפגע בתקרית.

    שני תושבי מזרח ירושלים ריססו גז מדמיע באוטובוס ונעצרו * שני התושבים נעצרו בחשד שריססו גז מדמיע בתוך אוטובוס ציבורי שהיה בדרכו לכותל המערבי. לא היו נפגעים (ערוץ 20)

מדיני

שרי הקבינט דנו במשך שלוש שעות במצב הכלכלי ברצועה; הרמטכ"ל בעד הקלות לעזה, ליברמן התנגד

שרי הקבינט המדיני ביטחוני התכנסו לדיון בנושא המשבר ההומניטרי בעזה, שר שהשתתף בישיבת הקבינט אמר כי השרים בעיקר קיבלו עידכונים ולא התקבלו החלטות, הובהר כי לא יושג פתרון ארוך טווח ללא השבת השבויים והחטופים – עסקה שלא תושג ללא שחרור אסירים. * שר נוסף אמר כי "הדיון היה על כל מיני צעדים הומניטאריים מאולתרים לטווח קצר בתחומי החשמל, המים, הבריאות והתעסוקה שאותם לא נתנה בהחזרת גופות החיילים והשבויים. אבל לא היה דיון על פתרון איסטרטגי לבעיות היסוד של עזה" * שרי המשטרה והחינוך טענו בישיבה כי יש לירות לעבר חוליות שמשגרות עפיפוני נפץ לעבר ישראל כפי שיורים ירי מדוייק לעבר פלסטינים שמנסים לפרוץ את הגדר ולחדור לישראל

השגריר פרידמן נקרא לארה"ב כדי לדון בעסקת השלום שמגבש הנשיא טראמפ

שגריר ארצות הברית בישראל, דיוויד פרידמן, נקרא לדיונים בהולים בבית הלבן בתכנית השלום למזרח התיכון שמגבש הנשיא טראמפ, בעקבות נסיעתו ביטל פרידמן את השתתפותו בכנס הוועד היהודי-אמריקני בירושלים (ישראל היום)

    חבר הנהגת אש"ף סאלח ראפת בריאיון לרדיו קול פלסטין: הרשות הפלסטינית דחתה את קריאתו של שליח האו"ם למזה"ת ניקולאי מלאדנוב לערוך כינוס מצרי-ישראלי-פלסטיני לדיון במצב ההומניטארי ברצועת עזה (כאן)

    נתניהו: "אם אבו מאזן רוצה לעשות שלום עליו להכיר במדינה היהודית" * נתניהו: "הסיבה שאין לנו שלום זה לא בגלל שלא הוצעה מדינה פלסטינית – ההצעה הזו תמיד נדחתה בגלל שלא הסכימו להכיר במדינה יהודית. אבו מאזן אמר לאולמרט לא, עם הנשיא אובמה הסכמתי לדון עם אבו מאזן, ואבו מאזן לא אמר כלום – הוא אמר שהוא צריך לחשוב על זה ולא חזר. וזו הבעיה"

    חמינאי: "נתניהו רוצח ילדים שעושה עצמו קורבן מול האירופאים" * המנהיג העליון של הרפובליקה האסלאמית תקף במילים חריפות את ראש הממשלה, אך טען: "אנחנו לא קוראים לזרוק את היהודים לים, אנחנו רוצים צדק לפלסטינים" (מעריב)

    מאות פלסטינים מפגינים ברמאללה נגד עיצומי הרשות על רצועת עזה * ברמאללה מפגינים למען הרצועה ובקריאה להסיר את הסנקציות מעזה. המפגינים קוראים לרש"פ להסיר את המגבלות שהטילה ההנהגה על עזה (חדשות10)

חוץ

לקראת הפסגה ההיסטורית: טראמפ וקים ג'ונג און נחתו בסינגפור; הפגישה הראשונה ביניהם תתקיים ללא נוכחות יועצים

דריכות במדינת העיר הזעירה לקראת פגישה היסטורית בין נשיא ארה"ב והשליט הקוריאני: מטוסו של שליט קוריאה הצפונית נחת בנמל התעופה בסינגפור, לקראת הפגישה המתוכננת עם נשיא ארצות הברית טראמפ. שעות מאוחר יותר אף מטוסו של הנשיא האמריקאי נחת במדינה. * קים סייר ברחובות בלימוזינה ונפגש עם ראש ממשלת סינגפור, ואמר כי "כל העולם צופה בפסגה ההיסטורית" * שתי המדינות במצב מלחמה מאז 1953 ומנהיגיהן מעולם לא נפגשו. הפגישה הראשונה וההיסטורית ביניהם צפויה בלילה שבין שני לשלישי. ועל פי הדיווח ברשת בלומברג: הפגישה הראשונה בין נשיא ארצות הברית לשליט קוריאה הצפונית תהיה בארבע עיניים, בנוכחות מתרגמים בלבד. לא יהיו יועצים בחדר * אלפי צוותי תקשורת במקום, המשדרים כל תמונה ותיעוד של השניים

דיווח: טראמפ שוקל לפתוח שגרירות בקוריאה הצפונית

על פי הדיווח ב'אקסיוס': הנשיא האמריקני דונלד טראמפ שוקל לפתוח שגרירות בקוריאה הצפונית, ייתכן אף בבירה פיונגיאנג, זאת בהתאם להתפתחויות בפסגה

"הדבר הראשון והשני בסדר העדיפויות יהיו להבטיח את ביטחון יושב הראש קים ג'ונג און"

האבטחה סביב קים ג'ונג און בפגישתו הראשונה עם טראמפ צפויה להיות הדוקה ביותר, הרבה יותר מזו שהייתה בפסגה של קים בלפני חודש וחצי עם נשיא דרום קוריאה. אז עשו 12 מאבטחים חסונים כותרות בעולם כולו כשהקיפו את מכונית המרצדס של קים ורצו אחרי כל פעם שהשליט הצפון קוריאני נע לאורך הגבול. אנשי האבטחה של קים אף ניקו עם חומר חיטוי את הכיסא שעליו היה אמור קים לשבת ולחתום על ספר האורחים בבית השלום שבאזור הגבול המשותף לשתי הקוריאות. הם עשו את אותו הדבר עם ספר האורחים ועם העט, שבו קים לא השתמש בסופו של דבר. אנשי אבטחה אחרים תועדו עורכים חיפושים בחדר כדי לוודא שאין בו חומרי נפץ או מכשירי הקלטה. * ראש הסגל של קים נצפה בשבוע שעבר בסינגפור לאחר שניהל שיחות משא ומתן עם גורמי ממשל אמריקאיים שכללו בין היתר את סידורי הביטחון בפסגה. רשת התקשורת היפנית TBS צילמה את קים צ'אנג-סון במהלך טיסתו לסינגפור והוא מביט במסמכים שעליהם נכתב: "כדי להבטיח הצלחה בפסגה, הדבר הראשון והשני בסדר העדיפויות יהיו להבטיח את ביטחון יושב הראש קים ג'ונג און". (רויטרס)

    פוטין: מסכים עם הערכת טראמפ כי מרוץ חימוש חדש הוא מסוכן * נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי ה"אהיה מוכן להיפגש עם טראמפ ברגע שוושינגטון תהיה מוכנה לכך". הוא ציין כי חשוב לפגוש את טראמפ פנים אל פנים * ככל הנראה הפסגה תתקיים בחודש הבא באוסטריה (AFP)

    יוזמה באירופה: להקים מחנה מעצר לכל מבקשי המקלט ביבשת * לפי דיווח בעיתון דני, ראש ממשלת דנמרק וקנצלר אוסטריה מקדמים תוכנית לפיה מהגרים יגורשו למרכז שיוקם במקום נידח, ככל הנראה במזרח היבשת (מעריב)

    יותר מאלף פליטים חולצו מהים התיכון בסוף השבוע * 152 בני אדם חולצו מספינות רעועות מול חופי לוב, עוד 629 חולצו על ידי רופאים ללא גבולות ו-400 על ידי חיל הים של ספרד. חלק מהפליטים הוחזרו ללוב, שם עלולים להיות נתונים למעצרים ועינויים (הארץ)

    סומליה: שבעה חיילים נפצעו בפיצוץ מכונית תופת בבסיס בדרום המדינה

    עיראק: יו"ר הפרלמנט קרא לבחירות חדשות בשל שריפת קלפיות * שריפה פרצה בצהריים במחסנים של ועדת הבחירות בעיראק, שהכילו את הקלפיות והמכשור האלקטרוני בו השתמשו בבחירות האחרונות לפרלמנט. * דובר משרד הפנים עדכן כי השריפה לא הגיעה אל שלושת המחסנים בהם נמצאים המסמכים החשובים. הדובר הוסיף כי ייתכן ויש כמה קלפיות שניזוקו אך כעת הושגה שליטה על האש. יו"ר ועדת הביטחון של המחוז דיווח כי השריפה פרצה במחסנים לפני הספירה המחודשת של הקולות שהייתה אמורה להתבצע באופן ידני. * בעקבות השריפה קרא יו"ר הפרלמנט העיראקי קרא לבחירות חדשות במדינה וטען שמדובר בהצתה בזדון

    צרפת: צרפת אוסרת שימוש בסלולרי בביה"ס * חברי הבית התחתון של הפרלמנט בצרפת אישרו ביום חמישי בשבוע האחרון חוק האוסר על ילדים שטרם הגיעו לגיל תיכון להשתמש בטלפונים סלולריים בבתי ספר ציבוריים. חוק זה היה אחת מהבטחות הבחירות * חוק זה היה אחת מהבטחות הבחירות של נשיא צרפת עמנואל מקרון. (ynet)

צרכנות

    שר האוצר: "למרות הלחץ עלינו – הפטור ממע"מ על יבוא אישי עד 75 דולר לא יבוטל" * שר האוצר, שהציג היום בממשלה את התחזית הרב-שנתית למסגרות התקציב לשנים 2020-2022, אמר כי "אנחנו לא מתכוונים להיכנע ללחצים להעלות מסים. מסים גבוהים זה רע למשק, רע לכלכלה, רע לעסקים ורע לכולם"

כלכלה

    מרקל: האיחוד האירופי יפעל נגד הטלת המכסים על פלדה ואלומיניום מצדה של ארה"ב

    ישראגז לרשות ההגבלים: אמישראגז מונעת מעבר לקוחות בניגוד לחוק * רשות הגבלים עסקיים כבר מנהלת חקירה נגד אמישראגז, בחשד ליצירת קרטל בשוק גז הבישול עם פזגז וסופרגז * כעת טוענת ישראגז כי אמישראגז מנעה מעבר לקוחות אליה באמצעים אסורים * רשות ההגבלים: "התלונה נבדקת" (דה מרקר)

    ביטוח לאומי: בישראל הקצבאות נמוכות יותר מהמקובל ב-OECD ותקופות התשלום קצרות יותר * כך עולה מדו"ח המשווה את מצב הביטחון הסוציאלי בישראל למדינות ה-OECD. עוד עולה כי התקופה המרבית לתשלום דמי אבטלה בישראל היא 175 ימי עבודה שהם 7 חודשים לעומת 15 חודשים בממוצע בארגון. (כלכליסט)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן