Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 ביוני, 2018

עד כלות הנשמה, ילדים רוצחים, נשים שרוצחות, שערורייה אנגלית למדי, כאוס: דילמת הפליטים, טיול בנות, האנה גדסבי: נאנט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:30 עד כלות הנשמה | Breathless, ערוץ AMC


לאחר שהרגה את בעלה שודד הבנקים (ואל קילמר), עקרת בית מטקסס חייבת להיפטר מגופתו ולמצוא את הסחורה הגנובה בזמן שהיא מתחמקת מהשריף המקומי.

21:00 ילדים רוצחים | Kids Who Kill, ערוץ Yes דוקו

דוקו מצמרר ולא קל לצפייה, המביא את סיפוריהם האישיים של ילדים רוצחים. אריק סמית' בן ה-13 מסבונה, ניו יורק, שסבל מבריונות ואהב להתבודד, רצח באוגוסט 1993 את הילד הצעיר ממנו, דריק רובי, רק כי היה בקרבת מקום; נתניאל ברזיל בן ה-13 מלייק וורט', פלורידה, הביא במאי 2000 אקדח לבית הספר, לאחר שקיבל השעיה על זריקת בלוני מים, וירה במורה שהעיר לו; ו-דניאל פטריק בן ה-16 מוולינקטון, אוהיו, אשר ירה באוקטובר 2007 בשני הוריו ורצח את אמו, לאחר שהתמכר למשחקי וידאו אלימים. הצעירים ובני משפחותיהם מספרים למצלמה על הרגעים הטרגיים והכואבים, שהביאו אותם לאלימות ולשימוש בנשק, לצד קטעי הום-וידאו מקסימים ונורמטיביים מהילדות המוקדמת שלהם. הסרט גם מביא ראיונות עם בני משפחות הרוצחים והנרצחים בהם הם מספרים על הסיוט של כל הורה שקרה דווקא אצלם בבית ועל ההשפעה של הרצח מאז ועד היום. 85 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 נשים שרוצחות | Women Who Kill, ערוץ Yes3

קומדיה רומנטית שחורה, זוכת פרס התסריט בטרייבקה. צעירה המנהלת ביחד עם האקסית שלה פודקאסט העוסק ברוצחות סדרתיות פוגשת בחורה מסתורית ומתאהבת מעל הראש. אולם האקסית מתחילה בחשוד שהחברה החדשה אינה מי שהיא מציגה את עצמה, ויוצאת לחקור את מניעיה. שחקנים: אינגריד יונגרמן, אן קאר, שילה ואנד. במאית: אינגריד יונגרמן. ארה"ב, 2016.

22:00 שערורייה אנגלית למדי | A Very English Scandal, ערוץ Yes Edge

מיני סדרה בת שלושה חלקים מהיוצר ראסל טי. דיוויס ("הכי גאים שיש", "דוקטור הו"), המבוססת על ספר בעל אותו השם של ג'ון פרסטון, ומספרת את סיפורו של ג'רמי ת'ורפ, חבר הפרלמנט הבריטי שב-1979 הואשם ונשפט, ומאוחר יותר זוכה, מאשמת קשירת קשר לרצוח את מאהבו לשעבר, נורמן סקוט. הדרמה מתרחשת בסוף שנות השישים כשת'ורפ כיהן כיושב ראש המפלגה הליברלית ומאהבו לשעבר איים שיחשוף שקיים איתו מערכת יחסים הומוסקסואלית, בעידן שבו היה זה בלתי חוקי בבריטניה. את ת'ורפ מגלם יו גרנט שזו לו שיבה ראשונה למסך הקטן מאז 1990. את בן זוגו לשעבר סקוט מגלם בן וישאו ("צדק פלילי", "השעה").

כאוס: דילמת הפליטים | It Will Be Chaos, סלקום TV

סרט חדש מבית HBO העוקב אחרי סיפוריהם של אנשים הנמלטים ממדינות המוצא שלהם באפריקה ובמזרח התיכון ומחפשים חיים טובים יותר באירופה, למרות הסכנות האורבות להם בדרך. יוצרי הסרט מביאים את הימים הראשונים של משבר ההגירה ב-2011, כאשר אלפי פליטים יצאו למסע המסוכן מצפון אפריקה בדרכם אל האי הקטן למפדוזה שבדרום איטליה. 93 דקות, ארה"ב, 2018.

טיול בנות | Girls Trip, סלקום TV

קומדיה. ארבע חברות ילדות נוסעות לניו אורלינס לפסטיבל המוזיקה השנתי 'אסנס'. לאחר שנים של נתק, הבנות שוב מגלות את הקשר בניהן וכן מגלות צדדים פראיים חדשים דרך לילות פרועים, החלטות גרועות ורגעים מיוחדים המחזקים את החבורה. שחקנים: ג'יידה פינקט סמית', קווין לטיפה, רג'ינה הול, טיפאני האדיש. במאי: מלקולם ד. לי. ארה"ב, 2017. שחקניות מוכשרות חוברות לקומדיה משעשעת ומפתיעה. ציון: 

האנה גדסבי: נאנט | Hannah Gadsby: Nannette, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. הקומיקאית האוסטרלית האנה גדסבי במופע סטנד-אפ לא שגרתי, שמשלב שורות מחץ עם תובנות אישיות על מגדר, על מיניות ועל קשיי הילדות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן